Toon posts:

[BC3] Reserve copy maken van software(C)-> welk prog?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok,

Dit onderwerp ligt nogal gevoellig, daarom wil ik even zeggen dat het gaat om een RESERVE copy te maken van spellen die ik ZELF heb gekocht.

Het punt is dat bij NERO/CLONECD de balk op 0% blijft staan. Het lijkt wel of hij niet KAN lezen van die CD. Dit zal wel een copieerbeveiliging zijn ofzo.

Toch wil ik er een reservecopy van dat spel maken.

Welk programma kan ik ervoor gebruiken?

MrK

(ben meteen naar de les :) )

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als clonecd niet werkt kun je het vergeten ;)

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

misschien is BlindRead/BlindWrite wat?
(geloof dat het zo heet tenminste.....)

Verwijderd

Topicstarter
Zowaar geen slotje. :)

Is dat een programma?
Zo ja, waar kan ik de demo downen.

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12 18:03

Verwijderd

Topicstarter
Al gevonden, zal het vanavond proberen.

Nog tips?

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 14:02
wat voor brander heb je eigenlijk? want je brander moet bijvoorbeeld wel RAW schrijven ondersteunen wil je CloneCD kunnen gebruiken...

Verwijderd

hoelang heb je gewacht bij clone cd want hij is dan meestal de bad sectors aan het lezen en dat duurt tamelijk lang jah dus je moet ff geduld hebben

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Philips cdd3610 (een oudje). Volgens deze site ondersteund hij het wel

http://www.blindwrite.com/testedwriters.htm#Philips
hoelang heb je gewacht bij clone cd want hij is dan meestal de bad sectors aan het lezen en dat duurt tamelijk lang jah dus je moet ff geduld hebben
als hij een minuut of 5 op 0% staat dan kap ik ermee.

Kan ik de badsectors niet overslaan?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
"Golden Hawk - CDRWIN" dan bij backupdisk moet je zorgen dat ERROR RECOVERY op REPLACE en de rest op AUTO staat...... en branden maar >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb ''m wel eerst gecracked..... kweet trouwens niet of ie ''t ook doet al is ie dat niet :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
OK ga ik proberen.

Ik heb net blind read/write geprobeert, maar die geeft zoveel badsectors. Kan ik die niet overslaan?

Verwijderd

Topicstarter
Aha, kijk eens wat ik lees op de site van cdrwin:

...Even bad sectors, which are often used as a protection for copying with games or other data CDs...

Even het programma proberen en dan kopen;)

Verwijderd

Topicstarter
Hij vindt er wel erg veel, hoort dit bij de copy protection? Wat is de normale tijd dat hij over een (c) cd doet?

Verwijderd

soms wel 2 uur voor een beveiligde cd, blijft eerst ca 40 minuten tussen de 0 en 3% staan, daarna gaat het wel hard, en dan soms in het midden nog een keertje.
Blindread geeft dan ook het aantal opzettelijke errors door.
Pagina: 1