Is WinZip nog steeds het beste inpakprogramma, of ben ik nou héél dom/
Welk programma is het goederste?
~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~
Gij spreekt correct Nederlands!Op zondag 22 april 2001 20:37 schreef reddie het volgende:
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
McFraGG de gekste !!
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
Met jou kan ik praten.Op zondag 22 april 2001 21:36 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Windows Commander![]()
![]()
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat is zeker waar. RAR is veel kleiner, zeker met multimedia bestanden. Helaas voor RAR is dat het in en uitpakken veel langer duurt en dat je niet goed ziet hoe ver hij is bij uitpakken. (ja, bij winace zie je dat wel dat weet ik maar winace zuigt (mijn mening))Op maandag 23 april 2001 04:53 schreef HlpDsK het volgende:
WinRAR
9 van de 10 dingen die ik bijmekare stamp zijn met RAR kleiner dan met ACE. En ZIP doet al bijna helemaal niet mee. Heb ''t ook niet eens meer op me systeem staan.
Verwijderd
Nee.Op zondag 22 april 2001 21:32 schreef DJNelis het volgende:
WinRAR 2.80 crasht me windows 2000Hebben meer mensen dit?
Verwijderd
Op zondag 22 april 2001 22:25 schreef qltel het volgende:
Winrar voor de Windows-fanaten en ARJ voor de mensen die weten wat een dos-prompt is.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik kan je zo een rarfile geven die winace GIGANTISCH verneuktOp maandag 23 april 2001 13:40 schreef Arne_F het volgende:
WinAce roelt kan met alle bestands typen overwerg
idd, gewoon binnen WinCMD alle programma''s installeren en dan gewoon kiezen welke je nodig denkt te hebben.Windows Commander
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Wijzig dit dan!Op maandag 23 april 2001 14:11 schreef airbrain het volgende:
ps. die punt hoort niet achteraan die link te staan, dat is een faudje
Verwijderd
Wou ik net zeggenOp zondag 22 april 2001 22:33 schreef IceStorm het volgende:
Ik gebruik winrar. Waarom? Omdat het het ENIGE programma is dat FATSOENLIJK met rar-files om kan gaan.
En het is het enige programma dat WEL fatsoenlijk met ALLE standaarden om kan gaan
Winrar roeleert
Verwijderd
ghehe... ik kom er nu opeens 8er dat ik ze allebei nog weetOp maandag 23 april 2001 14:13 schreef hezik het volgende:
huh? Arj op de prompt!arj a bla.arj -v1440
Winzip is nog nooit de beste geweest, idd winace maar imo doet arj het nog beter..
Ook even opletten _hoe_ je iets inpakt, de meeste programma''s hebben hier een setting voor (high compression, speed, etc). Ik heb het vermoeden dat ze bij de test van die grafiek hierboven daar niet op gelet hebben..
Helemaal mee eens die ratio''s zijn gewoon fantastisch!!!Op maandag 23 april 2001 14:10 schreef airbrain het volgende:
Als het je gaat om compressie ratio en niet om (windows)gebruikersgemak, dan zou ik UHARC gebruiken. Betere ratio''s heb ik nog nergens gezien. Download bijvoorbeeld hier:
http://saturnneverdies.free.fr/tools/uharc02.zip
Succes met uitproberen, als je daar zin in hebt tenminste....
Verwijderd
Inderdaad, daar ben ik het ook meeeens.Op maandag 23 april 2001 14:10 schreef airbrain het volgende:
Als het je gaat om compressie ratio en niet om (windows)gebruikersgemak, dan zou ik UHARC gebruiken. Betere ratio''s heb ik nog nergens gezien. Download bijvoorbeeld hier:
http://saturnneverdies.free.fr/tools/uharc02.zip
Succes met uitproberen, als je daar zin in hebt tenminste....
geprobeert met een T?Op zondag 22 april 2001 21:13 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Gij spreekt correct Nederlands!
Maar ik gebruik nog altijd Winzip, heb nooit wat anders geprobeert. Het doet precies wat ik wil.
hahaha, die is inderdaad jammerOp maandag 23 april 2001 14:42 schreef Mini-me het volgende:
[..]
geprobeert met een T?