Vind het namelijk niet erg fijn om dan ook al die mails kwijt te moeten raken
Moet vast een heel simpel truucje voor zijn maar wie weet em??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je bedoelt waarschijnlijk voordat je Windows opnieuw hebt geinstalleerd?Kan iemand mij vertteln hoe ik al mij emails bewaar nadat ik Windows opnieuw heb geïnstalleerd???
Maar het is echt simpel: maak een backup van outlook.pst. Daar staat alles in.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Dat hangt van de versie af!Op dinsdag 17 april 2001 00:06 schreef GaMbiNo het volgende:
Kan iemand mij vertteln hoe ik al mij emails bewaar nadat ik Windows opnieuw heb geïnstalleerd???
Vind het namelijk niet erg fijn om dan ook al die mails kwijt te moeten raken
Moet vast een heel simpel truucje voor zijn maar wie weet em??
Outlook ''97 gebruikt standaard een bestand outlook.pst in je windowsdir. Er staat daar misschien ook een .pab bestand. Je kan de namen/locaties controleren onder "services" in een van de pulldown menu''s.
Outlook ''98 (en later?) gebruikt een soort Outlook Express :r:r systeem, dat ik nog steeds niet snap...
Ja sorry vergeten...ik gebruik Outlook Express 5.. ik wil al die mails nie kwijtraken:?
Is dat dan simpel die bestandjes backuppen..na installatie terugzetten in dezelfde map en hij werkt???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
alstublaft
en plaats dat terug na herinstallatie.
Verwijderd
In win98 zit er zo''n map in de windows dir.
Gaat inderdaad nie lukken...Op dinsdag 17 april 2001 00:21 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
doe gewoon bestand > exporteren / importeren > exporteren naar bestand > bestand met persoonlijke map (.pst)
alstublaft
Thanks Kees
ZO doe ik het dus ook, maar is erg omslachtigOp dinsdag 17 april 2001 00:21 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
doe gewoon bestand > exporteren / importeren > exporteren naar bestand > bestand met persoonlijke map (.pst)
alstublaft
One of the animals has left its cage today.
Enneh graag gedaan
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
move je *.pst (Outlook 97 ->) naar een andere schijf dan je windows install.
start outlook, Hij is dan je pst kwijt , raar
Geef het goede pad in de dialog naar de nieuwe lok.
zo vergeet je nooit meer je mail te backuppen.
alleen de rules blijven in je wind/app/m$/outlook dir staan.
Vergeet ook voor de grap je favorites niet, deze kan je ook default op een andere schijf zetten ( TweakUI van M$)
in Outlook express kan je ook de locatie van je identitie wijzigen
nog een tip, als je Pst groter wordt dan 200 mb, maak dan aparte pst aan IPV folders.
scheeld duidelijk opstart tijd.
1+1+1 = 1
zeker service van @home ofzo
Das alleen je ontvangen meel, kan je bij je provider vaak ergens instellen of en hoe lang oude meels bewaard worden.Op dinsdag 17 april 2001 00:49 schreef GKLQuake het volgende:
ik kreeg ze op een vage manier allemaal opnieuw opgestuurd, na format c: herinstallatie van W98SE
zeker service van @home ofzo
One of the animals has left its cage today.
het lijkt me sterk dat ze al je mail gaan bewaren.
Om hoeveel mail hebben we het hier eigenlijk ?
1+1+1 = 1
Nog beter is die op een andere partitie te zette natuurlijk;)Op dinsdag 17 april 2001 00:38 schreef Beaves het volgende:
Ga in Outlook Express naar "Extra->opties->onderhoud>archiefmap. Stel daar een handige locatie in, zoals "C:\Mail\". Backup die dir en klaar is Kees. Als je dan Windows opnieuw hebt geïnstalleerd, doe dan hetzelfde, Outlook vraagt dan of je de oude archiefmap wil gebruiken, of dat je een nieuwe wilt aanmaken, kies dan natuurlijk voor de eerste optie.
en als je voor de volgende keer een echt complete backup wil maken inclusief berichtregels, sigs et al,
Lees dan:
http://www.tomsterdam.com/insideoe5/
(NL mirror in aanbouw
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
HELP >>>SOS
thks alvast
En klik eens op het linkje in de post van BackSlash32, daar staat het antwoord op de vraag waar de bestanden dan staan.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
over de oude heen dus? Je zou in documents&settings kunnen kijken, als ze niet meer als bestand bestaan, heb je waarschijnlijk pech, de bekende undelete programma's zullen niet meer helpen als er al zoveel gebeurd is op de schijf.nee gewoon opnieuw geinstalleerd..
Misschien is het handig om voortaan eerst alles goed te lezen voor je je vraag stelt. Daarnaast staat die link ook gewoon in de Software Algemeen - FAQ - updated 25-02ene thks was me nog niet op gevallen tussen alle mail
Topictitel iets aangepast, normaliter is het niet zo nodig om zo'n oud topic omhoog te kicken (liever ze doorlezen voor de info + een eigen topic beginnen met de gegeven info), maar nu zijn we toch bezig
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd