Toon posts:

[BC3] Goeroe: Word 2000 Menu''s weg?????

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie weet hier iets op:
Na een word 2000 error, zijn alle menu''s weg. Als ik met de rechtermuisknop op een image klik en aanklik dat ik het tekenmenu wil zien, gebeurd er niets. Heb office al hergeinstalleerd en verwijderd en opnieuw erop gezet.
Helpt allemaal niet.
Kan wel gewoon typen en zaken als marges instellen, maar alle menu''s zijn weg en dat is erg lastig.

Wie is een word goeroe?

Verwijderd

Topicstarter
nog niemand, heb er best haast mee eigenlijk.

Verwijderd

welk(e) error(s) gaat het om?? :?

en wat bedoel je precies, tis mij niet echt duidelijk maar misschien komt dat ook omdat ik niet veel :z heb gehad...

Verwijderd

Topicstarter
Een keer is Word eruit geklapt, daarna heb ik geen menu meer gezien.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Doe eens via Start -> Run -> Winword.exe /a

Dan zou het weer goed moeten zijn.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Rechtklikken op de werkbalk en customize kiezen. Daarna alles weer toevoegen.
Werkt dat niet is je Word verrot en moet je opnieuw installeren. Maar dan dit keer door heel Office te verwijderen en je register te cleanen.

Verwijderd

Topicstarter
wildhagen:
Ga ik dinsdag proberen. Want dan zit ik weer achter die comp.

snnasss:
Kan niet customizen want er is geen enkel werkbalk om aan te klikken. Heb office al een keer geheel verwijderd en het register door Norton 2001 laten cleanen met windocter en zelf in mijn profiel en program files dir alle met office of word gerelateerde zooi weggedaan.
Weet je een goede regcleaner want er moet idd ergens info staan die Word leest en dan de menuŽs en werkbalken niet meer laat zien.

Verwijderd

Gebruik al die programma''s toch niet. Die vern**ken alleen de boel en doen meer kwaad dan goed. Zou me ook niets verbazen als daar de oorzaak ligt. Zou in ieder geval niet de eerste keer zijn.....

Een hele goeie Regcleaner is Regclean (wat een verrassing)..... het is in ieder geval de beste die ik tot nu toe gezien heb.
Je vindt hem dus hier.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Vergeet niet dat MS zelf een office regcleaner heeft uitgebracht die de Office-registry keys schoont..

Even opzoeken bij MS site, office hoekje.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Die corrigeert alleen verkeerde id''s, niets meer en niets minder!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan die office regcleaner niet vinden alleen een fix maar dat is het niet.
Kan iemand wel zijn weg op die onoverzichtelijke microsoftsite vinden?
Geef mij dan aub ff een link waar ik dat progje kan vinden.
Mvg Gerben

Verwijderd

Topicstarter
thanks ga het maandag proberen

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 14:43 schreef Booooe het volgende:
ftp://ftp.microsoft.com/softlib/mslfiles/eraser2k.exe
Gerbuik deze tool wel zoals het moet:
-eerst office deinstalleren
-dan eraser2k draaien
-dan office opnieuw installeren

• steenz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik heb dat probleem ook ooit gehad, ik kwam er ook met deinstalleren etc. niet uit. Kon ook zo gauw geen registry editors meer vinden, dus heb ik de balken maar nagemaakt (lekker makkelijk) omdat ik toch een maand later zou formatteren. En je kunt ze customizen door op BEELD / WERKBALKEN / AANPASSEN te drukken, ook als je er verderz geen hebt. Grappig is overigens dat Word dan wel zegt, als je een werkbalk wilt maken die ''Standaard'' heet, dat die werkbalk al bestaat en geladen is...

Maareh, customizen heeft ook als voordeel dat alles dan ook precies zo is als je wilde :)

Verwijderd

probeer ook de volgende regkey eens te wissen:
hkcu/software/microsoft/office/9.0/word/data

daar staan je instellingen waaronder werkbalken opgeslagen

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 april 2001 18:31 schreef steenz het volgende:
Ik heb dat probleem ook ooit gehad, ik kwam er ook met deinstalleren etc. niet uit. Kon ook zo gauw geen registry editors meer vinden, dus heb ik de balken maar nagemaakt (lekker makkelijk) omdat ik toch een maand later zou formatteren. En je kunt ze customizen door op BEELD / WERKBALKEN / AANPASSEN te drukken, ook als je er verderz geen hebt. Grappig is overigens dat Word dan wel zegt, als je een werkbalk wilt maken die ''Standaard'' heet, dat die werkbalk al bestaat en geladen is...

Maareh, customizen heeft ook als voordeel dat alles dan ook precies zo is als je wilde :)
Dit werkt zeker niet. Ik heb ook geen menuŽs dus kan ook beeld niet aanklikken.

Verwijderd

Topicstarter
Taco_zip, jij had voor mij de goede oplossing. Bedankt.

"probeer ook de volgende regkey eens te wissen:
hkcu/software/microsoft/office/9.0/word/data
daar staan je instellingen waaronder werkbalken opgeslagen

er stonden ook nog wat instellingen van word 8, ook meteen gewist en word2000 deed weer "normaal".

******* case closed. **********
Pagina: 1