Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
bij developer
Is wel ontzettend moeilijke en droge stof.
Er is naar mijn weten geen programma voor, je moet de basis-skin aanpassen naar eigen inzicht.
Succes!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
heb er ooit zelf 1 gemaakt from scratch van een Sarah Michelle Gellar Foto
main window, equalizer en playlist, was best wel klote, want ik had geen tutorial, heb dus alle xy coordinaten zelf uitgezocht en in een template gezet, heb ik mischine nog wel ergens in me dev directory staan, is welleuk, maar erg veel werk
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Maar kheb ze niet meer aangepast toen die balk links naast het venster aangepast werd.
ik vind het wel leuk om te doen, maar het is best wel tijdrovend, mischien dat ik er binnenkort weer een hele themes ga maken, mouse pointers, icons, background en winampskin,Op woensdag 11 april 2001 10:23 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb er verschillende gemaakt. Op de 1e dag dat het überhaupt kon. Een van de allereerste. Staat ook in de skins-list van Winamp. Helemaal vooraan ergens
Maar kheb ze niet meer aangepast toen die balk links naast het venster aangepast werd.
Zie dat het inderdaad erg moeilijk is, ik zal er een andere keer naar moeten kijken, want het is inderdaad erg veel stof om door te lezen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
maar heb ik gemaakt met skinner
kan je gewoon jpg als achter grond nemen en verschillend vormen voor de knoppen kiezen
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Heb het gewoon met PSP gedaan. Gewoon lekker zelf kloten is veel leuker als zo''n standaard proggie.
Maarja das mijn mening
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
dat programma maakt alleen de main window, en je kan hem niet 100% customizen, zelf maken is veel leuker, en dan kan je ook veel meerOp woensdag 11 april 2001 17:35 schreef DrClearbottom het volgende:
Volgensmij is er WEL een programma voor, ik zal ''s eem kieken. Oh ja, het programma heet skinner en ik heb het een keer gedownload op: www.1001winampskins.com Weet niet zeker of het er nog staat, maar het bestaat wel degelijk!
edit:
als je echt een 1337 skin wil zien waar alles customized is, moet je "eye on springfield" eens downloaden, staat ergens op de winamp site, daar zitten echt flink wat uurtjes in
Advanced sheep-counting strategies
staan skins en programma''s enz enz
ook 1001icqskins.com
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen