weet iemand toevalig of je hier ook 1 file teglijk kan uit pakken!Want zit namelijk met een probleempje ik moet maar 1 filetje uit een serie van 7 rar file''s en nou ja er is er 1 corrupt van!weet iemand hoe ik dat kan doen
Lekker zijn is een gave :)
Je hebt een serie van 7 rars die samen 1 bestand vormen? Of die samen meerdere bestanden vormen?
Je kunt proberen die corrupte te ''repareren''.. maar dat lukt zelden
Je kunt proberen die corrupte te ''repareren''.. maar dat lukt zelden
allerlei bestanden
Probeer ze gewoon allemaal te unpacken(winrar is ok )
en de corruptie errors gewoon ignoren ( lekker brak nederlands
)
En daarna hopen dat de files die je nodig hebt bij de uitgepakte files zijn, alle files die zijn uitgepakt zijn goed, corrupte files wordt automatisch gedelete.
succes
en de corruptie errors gewoon ignoren ( lekker brak nederlands
En daarna hopen dat de files die je nodig hebt bij de uitgepakte files zijn, alle files die zijn uitgepakt zijn goed, corrupte files wordt automatisch gedelete.
succes
huh dat doet die juist niet
ik krijg hem dus niet uitgepakt
ik krijg hem dus niet uitgepakt
probeer met winRar eens inde rar-file te kijken en selecteer de file die je moet hebben, die kun je dan extracten (indien de error niet in die file zit
Na het uitpakken, dan geeft winRar toch een bericht met wat er allemaal fout is gegaan enzo. Als je in dat bericht op Ok klikt dan pas gaan de foute bestanden weg. Voordat je op Ok klikt even de bestanden verplaatsen, zodat winRar ze niet kan verwijderen.
Succes
VooDoo
Succes
VooDoo
ja hij gaat dan eerst de data.cab file na kijken en die is dut corrupt
Pagina: 1