[BC3] Winamp buiten beeld!

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik duwde Winamp en de playlisteditor tegen de bovenrand van het bureaublad aan, en daarbij is de Winampplayer buiten het scherm verdwenen.
En ik krijg hem niet meer terug!

Ik heb geen Winamp in de taakbalk of systray staan. Ik kan mp3tjes gewoon aanklikken en afspelen in Winamp. Ctrl+Alt+Del toont dat Winamp aktief is. Winamp dan uitschakelen en weer opstarten levert niets op. Het bureaublad omlaag halen met de monitorknoppen levert niets op.
Alt+Tab toont Winamp niet.

Hoe krijg het scherm weer in beeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
even tijdelijk je windows in een hogere/lagere resolutie zetten.

(rechtsklikken op bureablad, eigenschappen, instellingen)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
probeer es je beeldschermresolutie omhoog te schroeven :) als het goed is zie je hem dan weer terug. dit had een vriend van mij ook. hij veranderde zijn schermresolutie wat hoger en kreeg het weer normaal. als je dit gedaan heb gewoon weer resolutie op normaal zetten. hoop dat dit werkt.

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een optie?!
default waardes voor winamp gebruiken:
winamp.ini renamen (bijv. naar winamp.bak)
en dan verwijderen! en dan winamp.exe opstarten..... :P

DragonMX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 23:25
winamp.ini aanpassen (grootte, plaats).

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yes!

Die resolutie veranderen werkt niet: ik douw WinAMp dus gewoon helemaal het beeld uit. Ben ik de enige die dat probleem kent?

Dat ini-bestand hernoemen werkt wel. Ik heb er TEST achter gezet. Het oude WinAmp verscheen weer. :)
Maar ik zit dus zonder ini-bestand.
Open ik het iniTEST-bestand dan staat er ergens : keeponscreen=1. Dat zal wel ''on top'' betekenen? Ik heb iniTEST weer ini genoemd, en alles werkt weer oké.

Waar waar zit de fout nou eigenlijk?
Pagina: 1