ik heb mijn bakkie gisteravond toch maar geupgrade naar slackware 7.... (ik zei n een vorige post dat ik te lui was)
Verwijderd
Ik draai RedHat 5.2 op een P166 met 64 mb. Van 't weekend ga ik daar 6.2 op pleuren. Op m'n P500 met 128 mb draait (voor zover het nog draait) win98, maar dit weekend ga ik denk ik totaal over op linux (kde of gnome ofzo).
Verwijderd
Amd K6-2 450 MHz
64 MB, ik hoop deze week nog 192 MB als Alternate een beetje OPSCHIET
Creative 3D TNT2 32 MB
Mandrake 7.1
64 MB, ik hoop deze week nog 192 MB als Alternate een beetje OPSCHIET
Creative 3D TNT2 32 MB
Mandrake 7.1
Verwijderd
Hmmz, waarom is er maar 1 iemand met Caldera Openlinux?!?!?
Ik heb net een boek gehaald met die cdrom om een webserver op te zetten... mischien toch niet zo slim
Maarja, als ik er toch aan begin ben ik iig geen meeloper
Ik heb net een boek gehaald met die cdrom om een webserver op te zetten... mischien toch niet zo slim
Maarja, als ik er toch aan begin ben ik iig geen meeloper
Verwijderd
Hé Sjaak2000 als je voor linux kiest (welke distro dan ook) kan niemand je "meeloper" noemen wel als je voor een window zou kiezen!
KAN IEMAND MIJ ONGELIJK GEVEN?
KAN IEMAND MIJ ONGELIJK GEVEN?
Verwijderd
Athlon 650@810
Ik heb RedHat, Slackware en SuSe erop gehad en isdn wou maar niet werken. Nu heb ik geen 1 linux distro meer geinstalleerd staan. Iemand die in omg. Etten-Leur/Breda woont, mag het voor mij komen fixen. Meel me dan.
Ik heb RedHat, Slackware en SuSe erop gehad en isdn wou maar niet werken. Nu heb ik geen 1 linux distro meer geinstalleerd staan. Iemand die in omg. Etten-Leur/Breda woont, mag het voor mij komen fixen. Meel me dan.
Verwijderd
Red hat 6.2 op mijn cyrix server.
Zodra Borland met Delphi voor Linux kom gooi ik het ook op mijn Athlon
Zodra Borland met Delphi voor Linux kom gooi ik het ook op mijn Athlon
RedHat 6.2 op een Pentium 150Mhz (48Mb ram)
Slackware 7.1 op een 486SX-25Mhz (8Mb ram)
Je moet héél veel geduld hebben, maar Slackware 7.1 valt dus te installeren op een 486-bak met slechts 8Mb ram aan boord.
Slackware 7.1 op een 486SX-25Mhz (8Mb ram)
Je moet héél veel geduld hebben, maar Slackware 7.1 valt dus te installeren op een 486-bak met slechts 8Mb ram aan boord.
Eigenlijk altijd en overal RH 6.1/6.2
Leven is meervoud van lef
Ik vind RH en SuSE altijd zo eng omdat ze, als je hebt gereboot altijd zoveel processen hebt lopen (bij mij paste SuSE niet meer op een scherm, mijn Slack 7.1 wel)
Heb altijd het gevoel dattie teveel doet bij die 2 Distro's, en dat heb ik bij Slack nou weer niet.
Iemand nog meer dit id?
Heb altijd het gevoel dattie teveel doet bij die 2 Distro's, en dat heb ik bij Slack nou weer niet.
Iemand nog meer dit id?
Nu gooi ik hem toch echt dicht... zit hier een minuut te laden....
Dit topic is gesloten.
![]()