Toon posts:

[BC3] Goeie tutorial voor prikkeldraad?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een (goeie) tutorial om prikkeldraad mee te maken... Iemand 1tje in de aanbieding? Zou tof zijn! :)

weet iemand eigenlijk ook waarom www.phong.com het niet meer doet?!?!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 22:05

Exterazzo

Qeasy

Prikkeldraad? Zou je me kunnen uitleggen wat dat is?? :)

Audentia

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Žprik·kel·draad (het,de ~ (m.))

1 gegalvaniseerd ijzerdraad, van scherpe stekels voorzien[/quote]

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 22:05

Exterazzo

Qeasy

Hmmmz ok, maar dat heeft toch niks met Webdesign te maken!!!

Audentia

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:14
Hij wil gewoon zijn site beveiligen en dacht: Ik maak een maar ziljard meter prikkeldraad (moet je wel zelf maken, kopen zou niet te doen zijn).

Hiermee gaat ie heel internet omheinen en dan heeft ie de grootste site van de wereld. Natuurlijk heeft ie 1 probleempje, internet roest heel snel dus moet hij roestvrij staal gebruiken (kost weer meer). Dit leid weer tot een tekort aan roestvrij staal (ook gebruikt om servers te bouwen (kast enzo)) en dan is er weer minder internet om te omheinen.

Nou zou het natuurlijk ook kunnen dat hij gewoon een hek wil maken, maar dat heeft niks met Webdesign te maken en dus hoort het hier niet thuis en klopt mijn verhaal precies.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 14:15

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Of hij wil weten hoe je prikkeldraad tekent met photoshop

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• dualspeed
  • Laatst online: 07-05 08:57
gewoon op je scanner leggen :)

Verwijderd

Gewoon iemand vragen om met twee in tegengestelde beweging je arm te wringen :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, voor de gehandicapten onder ons, ik wil dus prikkeldraad met photoshop maken...

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 22:46

Apache

amateur software devver

idd leg het gewoon onder je scanner :P :P

If it ain't broken it doesn't have enough features

• balk
  • Laatst online: 15-09 21:03
Heb je wel een usb metal extruderdevice aan je compu hangen? Tekenen in PS ok, maar daarna echt produceren?

Als je er een hebt, vertel mij dan waar je hem vandaan hebt! Mijn fiets kan wel wat ijzerdraad gebruiken ter versteviging :)

Verwijderd

Topicstarter
Tsjonge jonge jonge, flikker deze topic maar dicht want het barst weer van de personen die zichzelf enorm grappig vinden!!

10 postings en nog geen 1 waar ik wat aan heb!!

(move hem trouwens maar naar onzin, dan kunnen we allemaal nog effe vet gaan lachen om deze GRAPPIGE mensen!!)

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 22:46

Apache

amateur software devver

het spijt mij :(
maar ik denk echt dat prikkeldraad zeer moeilijk is, ik heb er nog nooit een tutorial van gezien.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

Topicstarter
hehe, daarom vraag ik er ook naar :P

ik heb namelijk weleens een site gezien die het gefixt had en dat zag en vet uit! :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~lkleuver/wire.gif

hee.. atleast i tried!

kzou geen tutorial weten , gewoon zelf aankloten :)

Verwijderd

Topicstarter
tnx, ik ga het ook eens proberen!!

Het is klote dat phong offline is want daar stond wel een goeie tutorial over het inelkaar draaien van draden... (leek net echte draden)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 september 2000 21:34 schreef Snow-in-a-can het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~lkleuver/wire.gif

hee.. atleast i tried!

kzou geen tutorial weten , gewoon zelf aankloten :)[/quote]Detail: Prikkeldraad bestaat meestal uit 3 of meer draden die om mekaar heen zijn gedraaid ;):)

Verwijderd

eh ja, daarentegen heb ik dit gemaakt in 5 minuten omdat ik niet degene ben die prikkeldraad nodig heb.

meer draden in meer hoeken is meer werk.

• balk
  • Laatst online: 15-09 21:03
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 september 2000 21:10 schreef Sjaak2000 het volgende:
Tsjonge jonge jonge, flikker deze topic maar dicht want het barst weer van de personen die zichzelf enorm grappig vinden!!

(move hem trouwens maar naar onzin, dan kunnen we allemaal nog effe vet gaan lachen om deze GRAPPIGE mensen!!)[/quote]sorry hoor Sjaak, maar jouw vraagstelling was niet heel erg duidelijk en zeker niet eenduidig. Verder reageerde je een beetje geprikkeld :). Dan kan het gebeuren dat mensen er een grapje over maken. Nerds zijn ook mensen van vleesch ende blhud.

Ik kan je niet echte helpen, ik ben geen graphikoning. excusez moi.

Verwijderd

Sjaak ik heb nog wel een serieuze tip !

Koop een stuk prikkeldraad en scan het in en dan bewerken in PS !!!!

Verwijderd

:)

• dualspeed
  • Laatst online: 07-05 08:57
Dat stelde ik toch ook al voor. Toen nam hij het ook al niet serieus ;). Maar goed, het is wel een manier.....

Verwijderd

Eerst ff fotootje maken, dan scannen?
if fototoest = niet digitaal :)

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin&#039; on your stereo...

Bovenstaande manier lijkt me toch iest veiliger ivm krassen op je glasplaat!

Verwijderd

En eventuele snijwonden...

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Phong komt samen met designsbymark op een dediscated server te draaien en ze zijn nu aan''t verhuizen. Ik dacht dat ze over een week weer online gingen...
Heb je trouns al bij designsbymark.com gekeken voor prikkeldraad? Hij jeeft kilo''s geintjes trucjes en effectjes staan (maar dat weet je ws al, maar tog :))

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Heintjo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05-2025

Heintjo

Definitely not Swedish

én... Phong is z''n page aan ''t redesignen..
maare, meer info hierover op www.designsbymark.com ;)

Wat betreft prikkeldraad & phong.. weinig nuttig. Hij had ooit ''n draadtutorial, maar dat was voor electrische draden, met plastic hulzen.. oftewel, moeilijk.. want prikkeldraad zijn 3 dunne metalen draden in elkaar gedraaid.. met vage prikkels hier en daar..
vooral de in elkaar gedraaide draden zijn ''t moeilijkst, maar.. goed kijken en je komt er wel :)

blah blah...

Verwijderd

prikkeldraad??

• OzBoz
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op donderdag 07 september 2000 21:10 schreef Sjaak2000 het volgende:
Nu overdrijf je, prikkeldraad onder de scanner is zo gek nog niet. Topicje is trouwens al eens geweest volgens mij, kan me niet herinneren dat er echt iets uit kwam. Behalve dat het Engels woord geloof ik barbwire was..

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Fot maken of scannen moet kunnen, doenj ze zovaak op sites, met ijzeren dingen + scanners werken dan :)
Maar zoek wel ff iets waardoor je je glasplaat niet kapot maakt... dan blijf je aan het kopen .

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hey makker, wil je de amnesty logo look-a-like maken ofzo? :)

Ik heb niet echt een prikkeldraad tutorial voor jou gevonden, maar misschien helpt deze draad tut je wel..

http://www.fotosoep.nl/tutorials/website/draden2/index.html

Veel suc6 :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
of je moet pijn lekker vinden......

Verwijderd

prikkeldraad?

Verwijderd

omhoogschoppen?

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 23:01
sssst! dalijk merken ze dat ze voor niks hebben zitten lezen! :)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Prikkeldraad ziet er inderdaad zo uit als Snow-in-a-can het tekent, maar dan bestaat de middelste draad nog uit 3 gedraaide draden. Het hoeft dus op zich niet zo moeilijk te zijn, vooral als je ook nog de tutorial van Fotosoep erbij pakt.

Prikkeldraad heet in het engels trouwens 'barbed wire' misschien dat je daar een tut mee kunt vinden?

Ik vond een tutorial op:
http://www.google.com/search?q=cache:f6Hhm9__LqsC:www.precisionart.net/archive.shtml+barbed+wire+tutorial&hl=nl
Via Google cache, bij de site zelf geeft ie een 404. Je kunt deze link dus:
http://www.precisionart.net/tutorials/barbed.shtml
eventjes achter die 'internet archive' link plaatsen en dan kijken of je die site nog kunt achterhalen?

hier nog een plaatje...
... dat niet wil laden, dus lees het topic onder déze link even:
http://pub37.ezboard.com/fphotoshopcafe25365frm17.showMessage?topicID=81.topic&index=16

Have fun :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• OzBoz
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

prikkeldraad.. never do that again.. :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.