De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hallo Jongens (M/V),
Ik ben onlangs een partyfoto site begonnen, http://www.chillout.nl Nou heb ik al die foto''s zelf gemaakt of laten maken en ik wil dus graag mijn url rechtsonder op elke foto geplaatst hebben.
Weet iemand een programma die dat automatisch kan doen voor mij? Ik zit nu al over de 100 foto''s en omdat met de hand te gaan doen is monnikenwerk!
Ik ben onlangs een partyfoto site begonnen, http://www.chillout.nl Nou heb ik al die foto''s zelf gemaakt of laten maken en ik wil dus graag mijn url rechtsonder op elke foto geplaatst hebben.
Weet iemand een programma die dat automatisch kan doen voor mij? Ik zit nu al over de 100 foto''s en omdat met de hand te gaan doen is monnikenwerk!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
wat ik altijd doe is alle foto''s in één psd document gooien in lagen en dan een copyrightlaag maken en die dan zo op elke foto plaatsen.
Als je scant dan moet je toch meestal nog even aan een foto tweaken in photoshop, dan kan je net zo goed even die copyrightlaag meenemen als je de foto saved.
Als je scant dan moet je toch meestal nog even aan een foto tweaken in photoshop, dan kan je net zo goed even die copyrightlaag meenemen als je de foto saved.
Je kunt je plaatje door de GD library gooien op je server en daar dan tekst toevoegen. (als je PHP draait iig)
Ik denk wel dat dit zwaar is voor je server.
Ik denk wel dat dit zwaar is voor je server.
Natuurlijk wel...gewoon een action maken die dit doet en dan een batch over die plaatjes heengooien met die action.Op maandag 28 mei 2001 11:12 schreef Mikedigi het volgende:
is er geen manier in photoshop om dit automatisch te doen ?
Bedankt! Ik ga met Photoshop dit even voorelkaar zien te krijgen, moet lukken.
Staat in de handleiding hoor...Op maandag 28 mei 2001 13:01 schreef Mikedigi het volgende:
kan je het dan hier komen uitleggen wat ik snap het niet
Maar het werkt als volgt: maak een action die zo''n url toevoegt aan een image.
Vervolgens doe je:
File | Automate | Batch
Daar selecteer je de action die je gemaakt hebt, en de folder waarin de files staan die aangepast moeten worden.
Destination folder opgeven, op OK klikken, en klaar is Klaas.
Verwijderd
Hmm ok bedankt
misschien moet ik me eens gaan verdiepen in actions maken, ben geen graphic designer.
Maar voor mijn foto collectie heeft het weinig zin, ze hebben allemaal andere afmetingen en ik moet dus per foto bekijken waar de copyright moet komen :0
misschien moet ik me eens gaan verdiepen in actions maken, ben geen graphic designer.
Maar voor mijn foto collectie heeft het weinig zin, ze hebben allemaal andere afmetingen en ik moet dus per foto bekijken waar de copyright moet komen :0
Allemaal linksbovenaanOp maandag 28 mei 2001 14:00 schreef Mikedigi het volgende:
Is denk ik wel voor elkaar te krijgen met een SELECT ALL, Align to selection...en paar pixels omhoog en naar rechts verplaatsen ofzo?Op maandag 28 mei 2001 14:00 schreef Mikedigi het volgende:
Hmm ok bedankt
Pagina: 1