De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
of door iemand laten doen
Via Dreamweaver -> geen idee waar het zit, staat hier niet geinstalleerd, maar het kan zeker.
maar kan ik hem dan ook automatisch laten linken naar zijn grote broer?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera
Daar staan ladingen van dat soort programma''s.
(Toen het nog Winfiles.com was, kon ik nog wel ''s wat vinden, maar het is er niet beter op geworden
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
je moet de grote broer als uitgang gebruiken, dan maakt PS zelf de duimnagels die linken...Op woensdag 23 mei 2001 09:53 schreef theteek het volgende:
oke dus via adobe zie ik!
combinatie van Dreamweaver & Fireworks werktOp woensdag 23 mei 2001 09:53 schreef theteek het volgende:
oke dus via adobe zie ik!
ook.
in Dreamweaver: Commands >> Create web photoalbum
je moet dan de directory''s opgeven en klaar,
Fireworks wordt geopend, images worden gemaakt,
links worden gemaakt .. done
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛