[BC3] help me PLZ

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hallo

wie kan mij even helpen
ik wil een achtergrond geluid op mijn site maar ik weet niet in welke bestand dat moet
want mp3 is al te groot ik kan het niet uploaden.
plz help me!!!!!!!!!!!!!!!

alvast bedankt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

wav? midi?

|{ brrr }] |

• BC3 Victim
wav lijkt me te groot als mp3 is het het ook te groot.
en als wav ik weet niet hoe groot die dan is.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-04 10:43

DeFeCt

je wéét toch

ra? asf?

Flickr

• BC3 Victim
die file ken ik nog niet hoe maak je die en hoe groot is het dan.
als mp3 is die rond de 2,5 mb

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A hoest

2.5mb is een beetje veel, wat dacht je van een subtiel loopje maken en in shockwave bestandje zetten?

|{ brrr }] |

• BC3 Victim
Wat dacht je van midi? Die bestanden zijn geloof ik nog geen 100 kb of ieder geval heel klein,en dan maak je zo''n aan en uit knop scherm van Widows Media player dan kunnen mensen die niet willen luisteren het af zetten.

• BC3 Victim
ja maar hoe maak ik een midi
ik heb een mp3tje en die wil ik gebruiken.

of anders iets anders als je het niet over kan zetten

• BC3 Victim
Daar zijn vast wel programma''s voor ik weet niet welke want ik doed het nooit maar misschien staats er wat op tucows.com

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Als je een mp3 van 2,5mb hebt zou ik daar nog maar eens flink aan sleutelen, want die krijg je nooit onder de 500kb, en zelfs dat is nog groot voor op een site.

En btw, backgroundsounds suck, behalve bij een flash intro natuurlijk. Mjaa, dat is mijn mening.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:30

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

lieve tonie

je kan niet zomaar een muziekje op je site zetten, simpelweg omdat dat veels teveel bytes zijn en daardoor te lang duurt om in te laden.

wav of midi-tjes zijn vaak lage kwaliteit en korte fragmenten, daardoor valt de bestandsruimte ''mee'' (alhoewel ik 200 kb te groot blijf vinden)
verder zijn bezoekers het vaak minder eens met de keuze van de sitebouwer (leuk als je zit te surfen en een CD via je computer draait, of leuke MP3''s zit te luisteren, kom je opeens op jouw site, krijg ik britteney spears door mn Bach heen)

de enige mogelijke optie die je zou kunnen uitproberen is misschien om het met flash te proberen, flash bewaart muziek gewoon in mp3 (wat ook de betere compressie-codec is), maar geeft je de mogelijkheid de frequentie te verlagen, dat bespaart al heel wat.
maak er dan gelijk een ''aan''-knop bij (standaard op ''uit'' zetten)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• BC3 Victim
dat is de volgende probleem.

ik ken niet met flash om gaan ik heb het geprobeerd om een intro te maken dus dat gaat ook niet.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Op dinsdag 15 mei 2001 22:50 schreef tonie het volgende:
dat is het volgende probleem.

ik ken niet met flash om gaan ik heb het geprobeerd om een intro te maken dus dat gaat ook niet.
Dan zou ik maar gewoon geen achtergrond geluidje doen.

//edit:
ff een typo uit zijn bericht. ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Het beste is inderdaad een klein flashfilmpje maken dat niets anders is dan jouw loopje.

Hier zie je hoe:

http://www.flashkit.com/tutorials/Audio/Sound_In-Matthew_-204/more3.shtml

Gewoon effe kutten lukt het vanzelf wel. Anders moet je even naar andere tutorials zoeken.

• Verwijderd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01-2022
MP3 omzetten naar shockwave Audio .swa en dan in een miniem shockwave filempie zetten?

maar niets anders dan midi kan iets aan je 2.5 meg ding doen hoor, en BDW, geluid op je website is verschrikkelijk imho, dusse...

Je stoort met jou muziekie meer dan dat het ergens toe bijdraagt.

Optie: stel hem beschikbaar als download, dan laat je ze zelf kiezen... denk niet dat iemand het zal doen maar toch... [grijnz]

• BC3 Victim
help me PLZ
Muziek op je website.. you need some help alright!

• Freezo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-01 21:23
Hmmm, ik weeet niet waarom iedereen zegt : 500kb is te groot of zelf 200 kb is al groot...en dingen als mensen zullen het niet downloaden etc...

Naar mijn mening als een site OM music draait, mag je zeker wel een lekker music bestandje erop gooien, ook als het een personal website is, is toch cool?

Het zelfde geld voor een photo site, als je een fotograaf bent of amateur, wil je toch goede quality op je site hebben? Is cool, en mensen die daarnaar zoeken ,wachten echt wel ffe.

PLUS internet is soo fucking snel these dats, ik zit in India al bijna een jaar op een 56k6 gprs verbinden, en ik wacht ook wel effe voor wat quality hoor.....

Maar goed is mijn mening maar...

Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Freezo schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:56:
Hmmm, ik weeet niet waarom iedereen zegt : 500kb is te groot of zelf 200 kb is al groot...en dingen als mensen zullen het niet downloaden etc...
Ik weet het wel, vroeger was er nog geen breedband. Iedereen zat nog aan de 56k6 of een dubbele ISDN lijn (128kb).

Nu zijn we al bijna 5 jaar verder.

/oude koe. }:O

Toen waren beige computers heel gewoon.

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk niet dat de onbekende topicstarter van dit topic nog zit te wachten op een antwoord of andere view op zijn vraag na iets meer dan 4 jaar to be honest :P

Aan de andere kant, ik kan niet beweren dat je niet gezocht hebt :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.