De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hier ben ik ook erg benieuwd naar jah, ik heb er ook wel interesse in namelijk!!!
Leg a.u.b even uit wat de SAE precies mag zijn. Doormiddel van een linkje ofzo. Zoe graag weten waar jullie zo benieuwd naar zijn
Vast wel meer mensen die meelezen en geen flauw idee hebben wat het is.
Bij voorbaat dank
Bij voorbaat dank
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
SAE Technology CollegeOp dinsdag 15 mei 2001 02:08 schreef VageGast het volgende:
Leg a.u.b even uit wat de SAE precies mag zijn. Doormiddel van een linkje ofzo. Zoe graag weten waar jullie zo benieuwd naar zijnVast wel meer mensen die meelezen en geen flauw idee hebben wat het is.
Bij voorbaat dank
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
vriend van mij geeft er les, kzal eens vragen wat het precies inhoud
"You're only as good, as what you did last week."
Toch niet die ene met staartje he ?Op dinsdag 15 mei 2001 16:42 schreef oh,when? het volgende:
vriend van mij geeft er les, kzal eens vragen wat het precies inhoud
maar het zou wel tof zijn als ik meer over de cursus kom te weten.
met name de moeilijkheidsgraad van de stof, wil namelijk niet aan iets beginnen wat een hoop kost, terwijl ik dat mezelf ook bij kan leren.
beetje late reactie maarja 
Voor het geld dat je aan de SAE besteed (ong 13000 gulden) kun je imo beter studiotijd huren en zelf aan de slag gaan. Vaak worden er door muziek-oefencentra aardige cursusjes gegeven voor weinig waarmee je dan je basiskennis kunt opdoen. Het is natuurlijk fijn de apparatuur van haver tot gort te kennen maar het belangrijkst is toch dat je een idee krijgt van wat voor 'n geluid je wilt bereiken. Dat leer je niet op een cursus maar puur door veel doen.
Voor het geld dat je aan de SAE besteed (ong 13000 gulden) kun je imo beter studiotijd huren en zelf aan de slag gaan. Vaak worden er door muziek-oefencentra aardige cursusjes gegeven voor weinig waarmee je dan je basiskennis kunt opdoen. Het is natuurlijk fijn de apparatuur van haver tot gort te kennen maar het belangrijkst is toch dat je een idee krijgt van wat voor 'n geluid je wilt bereiken. Dat leer je niet op een cursus maar puur door veel doen.
Als je dat weet...Op donderdag 31 januari 2002 17:49 schreef blissard het volgende:
beetje late reactie maarja
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()