Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
*snif*, ik ruik iets...
volgens mij de BSA
lijkt me niet zo''n strak plan dus.
Ik wil best wel es kijken voor iemand voor een fontje maar ik zet niet al die shit online.
volgens mij de BSA
lijkt me niet zo''n strak plan dus.
Ik wil best wel es kijken voor iemand voor een fontje maar ik zet niet al die shit online.
ik had het idee om met iedereen op GoT een FTP te vullen (niet illigaal het liefst) waar we alle fonts die we hebben op pleiren en als iemand op zoek is dat ie hem daar makkelijk kan vandaan halen. Ik ben wel berijd om mijn 940 fonts te uploaden. Als er nou meer zijn kunnen we kijken of we ergens "legaal" een FTP kunnen gebruiken om alles op te uppen.
geef je mening en misschien een FTP ervoor
ps. admins ik duid niet op het illigaal gebruik maken van ander mans FTP''s (zoals of FXP boarden) nee gewooon legaal
geef je mening en misschien een FTP ervoor
ps. admins ik duid niet op het illigaal gebruik maken van ander mans FTP''s (zoals of FXP boarden) nee gewooon legaal
hej, fok dat was het eerste waar ik ook aan dacht..Op maandag 07 mei 2001 15:38 schreef RM-rf het volgende:
ook legaal een font kopen en dan op een ftp zetten is illegaal.
herdistributie is niet ingesloten in je licentie, je betaalt enkel voor eigen gebruik.
ik denk dat je dat eventjes vergeten bent
op zich is het een leuk idee
denk en werk het verder uit, en zet het op
success
misschien is het wat veilger een font-tracker op te zetten, een database met lokaties en previews van fonts goed georganiseerd in een handige rubriekenstructuur (serifs, san-serifs, monospaces en ... pixelfonts)
de fonts zijn dan van originele lokaties te downloaden, bespaart je de opslagruimte en veel gezeik rond copyrights (zelfs freeware kan een licentie-voorwaarde bevatten dat herdistributie niet is toegestaan)
zelf een ftp opzetten waar iedere idioot files kan uploaden lijkt me een onprettig idee, ook moderators is veel werk.
een databse-site zou eventeel met reclameinkomsten kunnen draaien.
maar dan nog, zijn sitechecks.nl en webcontest.nl nu al opgeleverd?
de fonts zijn dan van originele lokaties te downloaden, bespaart je de opslagruimte en veel gezeik rond copyrights (zelfs freeware kan een licentie-voorwaarde bevatten dat herdistributie niet is toegestaan)
zelf een ftp opzetten waar iedere idioot files kan uploaden lijkt me een onprettig idee, ook moderators is veel werk.
een databse-site zou eventeel met reclameinkomsten kunnen draaien.
maar dan nog, zijn sitechecks.nl en webcontest.nl nu al opgeleverd?
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Hoeveel MB is dat dan?
volgens mij is een FONT niet zo groot,
en is het daarom niet makkelijker om bijvoorbeeld icm een Zonnet account of zo (20 MEG) die ruimte te gebruiken?!
en is het daarom niet makkelijker om bijvoorbeeld icm een Zonnet account of zo (20 MEG) die ruimte te gebruiken?!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
kep laatst nog een leuk fontje gedowned..Op maandag 07 mei 2001 17:21 schreef jooers het volgende:
Hoeveel MB is dat dan?
was 800kb geloof ik..
dus dat lijkt met niet gaan
20 mb red je niet...ik heb 650mb aan fontjes, dat zijn er veel, maar nog lang niet alles 
Wel zou het vet zijn als je goede vervangers/look-a-like''s van officiele fonts kan sharen zoals Futura''s, Garamond''s, Din''s, noem maar op.
Dat zijn de fonts die ik vaak gebruik/zoek.
Fanatasiefontjes gebruik je toch bijna nooit voor een serieus ontwerp, en daarnaast zijn er galore te vinden op het net.
Wel zou het vet zijn als je goede vervangers/look-a-like''s van officiele fonts kan sharen zoals Futura''s, Garamond''s, Din''s, noem maar op.
Dat zijn de fonts die ik vaak gebruik/zoek.
Fanatasiefontjes gebruik je toch bijna nooit voor een serieus ontwerp, en daarnaast zijn er galore te vinden op het net.
Is het verboden dan om dat soort fonts te herdistribueren bij je eigen software dan?Op maandag 07 mei 2001 17:54 schreef Hangloozz het volgende:
(ik wist niet dat lettertypes zo waardevol waren)
|_____vakje______|
trouwens FTP is makkelijker kun je alles tegelijk pakken zonbedr alles aan te klikken
Verwijderd
ik wil wel eens kijken of ik "gesponsorde" ftp-ruimte kan regelen via een webhostingbedrijf waar ik werk
Sorry, op de meeste fonts heerst net zoveel copyright als op de meeste foto''s......zwaar illegaal dus; leuk initiatief......maar helaas niets voor T.net om daarmee in verband te worden gebracht.
Pagina: 1