De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
musica | fotografica | amalia
Als we zoiets doen als een THEMA, hou je dan wel aan de regels...Op donderdag 03 mei 2001 18:03 schreef RMX het volgende:
Front
[afbeelding]
Back:
[afbeelding]
Ooit gemaakt voor zo''n maand ceedeetje, lang geleden
H = 12 cm
B = 12 cm
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mijn excuses voor mijn scans...Op donderdag 03 mei 2001 18:05 schreef B.RHINO het volgende:
[..]
Als we zoiets doen als een THEMA, hou je dan wel aan de regels...
H = 12 cm
B = 12 cm
ik wist niet dat ik mijn 300dpi images hier gewoon kon posten...
deze is 12x12cm; maar hij is eigenlijk 600x600 pixels omdat ie geprint er ook nog een beetje uit moet zien
Deze is dus verkleind en ziet er dus een beetje vaag uit.

de grotere versie vind je hier
zeg maar als het niks is; I can take it
Verwijderd
ghe, dankjeOp donderdag 03 mei 2001 17:00 schreef madnerd het volgende:
[..]
BASTARD!!
helaas kan ik ff nu niets bouwen omdat m''n computer toast is....
ps) IK HEB M''N USERNAME TERUG *weeeeeeh*, nu nog m''n computer en ik ben helemaal blij
mmz, ik denk al waar hangt die doed nou uit
had nie echt veel tijd, dus heb ff snel
wat gemaakt.
Wit plaatje met rood kruisje..die hebk wel eens vaker gezienOp donderdag 03 mei 2001 20:58 schreef Blasterderm het volgende:
hoeronder mijn 20 minuutjes creatie
wat gemaakt.
[afbeelding]
warme uitstraling..doet me een beetje aan de ''70''s denken, beetje Beach Boys
to be honest; je design is net zo ranzig als de site waarie op staatOp donderdag 03 mei 2001 20:58 schreef Blasterderm het volgende:
wat gemaakt.
[afbeelding]
vind het niks; gewoon standaard glowing edges filter in PSP?Op donderdag 03 mei 2001 20:58 schreef Blasterderm het volgende:
wat gemaakt.
[afbeelding]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Leuk thema overigens.
is het legaal als je dit soort plaatjes (zelfgemaakte plaatjes maar wel met een bestaande artiestennaam en nummers) in je portfolio zet en je erbij vermeldt dat de namen toebehoren aan de artiest?
[/beetje offtopic]
Ik denk het wel, alleen moet je er zeker van zijn, dat je er geen geld mee gaat verdienen, (cd''s verkopen) en dat je al die nummers officieel in bezit hebt (legaal)Op vrijdag 04 mei 2001 16:01 schreef nelis het volgende:
[beetje offtopic]
is het legaal als je dit soort plaatjes (zelfgemaakte plaatjes maar wel met een bestaande artiestennaam en nummers) in je portfolio zet en je erbij vermeldt dat de namen toebehoren aan de artiest?
[/beetje offtopic]
Denk ik...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

http://huizen.dds.nl/~edwin123/plaatjes/tiesto.jpg
Er kwam maar liefts 1 reaktie op.:( En die was dat t een rommeltje was....daarom maar een nieuwe poging!

http://huizen.dds.nl/~edwin123/plaatjes/cd.gif
k vind t zelf wel een verbetering, maar graag kommentaar van jullie!!
BTW: De link copy/past in je browser.....
die tweede is niet echt mooi. die eerste is wel redelijk, beetje druk misschien.Op vrijdag 04 mei 2001 19:13 schreef Gorillaz het volgende:
eerder had ik al mn eerst poging gepost:
[afbeelding]
http://huizen.dds.nl/~edwin123/plaatjes/tiesto.jpg
Er kwam maar liefts 1 reaktie op.:( En die was dat t een rommeltje was....daarom maar een nieuwe poging!
[afbeelding]
http://huizen.dds.nl/~edwin123/plaatjes/cd.gif
k vind t zelf wel een verbetering, maar graag kommentaar van jullie!!
BTW: De link copy/past in je browser.....
enne, weet er al iemand hoe het zit met de legaliteit als je dit in je postfolio zet met een verwijzing naar de artiesten erbij?
Op donderdag 03 mei 2001 18:04 schreef 2nosedt het volgende:
zuig
hehehe
whaahaahaa
AMEN!
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Op 100% is ie denk ik beter.
Let trouwens niet op de crappy text,
ik had geen zin om wat te bedenken
deze vind ik ook coolOp vrijdag 04 mei 2001 22:02 schreef SHV het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
/me ook.Op zaterdag 05 mei 2001 11:53 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
[..]
deze vind ik ook cool
En grrr, dat is een man!
Niet dat deze verveeld ofzo, maar ik vind het gewoon leuk om creatieve tweakers aan het werk te zien!
amen, ik ook.Op zaterdag 05 mei 2001 16:44 schreef madnerd het volgende:
[..]
Ben het geheel met je eens.
ben het niet met je eens, het klinkt alsof je zget:Op zaterdag 05 mei 2001 16:17 schreef Blue-eagle het volgende:
Ja, mag er nu een nieuw thema komen?
Niet dat deze verveeld ofzo, maar ik vind het gewoon leuk om creatieve tweakers aan het werk te zien!
d''r wordt toch niks moois meer gepost dus kappen maar
Die foto van dat oog, gejat??
Verwijderd
BTW: Het onderste vlak is kleinbeetje transparant..waarom die bovenste balk niet?? opzet? Ik denk dat t nog iets mooier zou zijn als die ook een klein beetje transparant was.
Jewel hoorOp zaterdag 19 mei 2001 01:11 schreef Gorillaz het volgende:
..t viel wel te raden, waarom de moeite doen als je t toch kan jatten, en zooooo mooi krijg je die foto zelf toch niet!!
Heb je met digitale camera gedaan?
Ik heb t zelf ook eens geprobeerd met digitale camera (een sony, dat laaste model)
maar dat liep niet op veel uit!
Verwijderd
ik vind de letters van de front niet echt mooi, ze missen iets.....het spat er niet echt uitOp donderdag 15 november 2001 14:14 schreef hazes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en als jullie het niet mooi vinden..
graag zeggen wat dan niet please
je posting verneukt de hele ley, mag ook wat kleiner...Op donderdag 15 november 2001 14:14 schreef hazes het volgende:
en als jullie het niet mooi vinden..
graag zeggen wat dan niet please
opmerkingen: zie boven
Verwijderd
opgelostOp donderdag 15 november 2001 14:24 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
je posting verneukt de hele ley, mag ook wat kleiner...
opmerkingen: zie boven
Verwijderd
ja das dus het probleem héOp donderdag 15 november 2001 14:20 schreef [MoRtAl] het volgende:
[..]
ik vind de letters van de front niet echt mooi, ze missen iets.....het spat er niet echt uit
ik heb heel veel nieuwe fonts nodig
en ik heb echt helemaal geen zin om fonts te gaan downen en telkens een voor een te unzippen
Verwijderd
tip : download zip'n'all = meerdere zip-files in een keer unzippen. zeer handig.Op donderdag 15 november 2001 14:27 schreef hazes het volgende:
[..]
ja das dus het probleem hé
ik heb heel veel nieuwe fonts nodig
en ik heb echt helemaal geen zin om fonts te gaan downen en telkens een voor een te unzippen
zoek dan meteen effe adobe type manager op [snel en simpel de fonts toevoegen], en je kunt je lol niet meer op.
Verwijderd
maar er zijn nergens zipjes te vinden met een stuk of 30 fonts erinOp donderdag 15 november 2001 14:32 schreef JayAnzee het volgende:
[..]
tip : download zip'n'all = meerdere zip-files in een keer unzippen. zeer handig.
zoek dan meteen effe adobe type manager op [snel en simpel de fonts toevoegen], en je kunt je lol niet meer op.
Verwijderd
hah, nee. daar heb je gelijk in.Op donderdag 15 november 2001 14:33 schreef hazes het volgende:
[..]
maar er zijn nergens zipjes te vinden met een stuk of 30 fonts erin
maar als je nou zorgt dat je zo nu en dan een font [in zip formaat] download en dan na een maand een stuk of 30 fonts hebt. dan kun je na een maand in een keer 30 fonts unzippen..
snap je t nog..?
Verwijderd
ja dat ken ik met winace ook eejOp donderdag 15 november 2001 14:38 schreef JayAnzee het volgende:
[..]
hah, nee. daar heb je gelijk in.
maar als je nou zorgt dat je zo nu en dan een font [in zip formaat] download en dan na een maand een stuk of 30 fonts hebt. dan kun je na een maand in een keer 30 fonts unzippen..
snap je t nog..?
Verwijderd
hijs cool!Op donderdag 15 november 2001 16:02 schreef Barracuda_82 het volgende:
mijn bijdrage. net even snel in elkaar geprutst.
[afbeelding]
Verwijderd
kewlOp donderdag 15 november 2001 16:02 schreef Barracuda_82 het volgende:
mijn bijdrage. net even snel in elkaar geprutst.
[afbeelding]
/me gaat strax ook knutselen
Verwijderd
Mag ik er 2 doneren? Kon niet zo snel kiezen
Nou bij deze dan mijn 2 donaties voor al die funkywunkyboogiewoogieandgetdown'ers hiero!

yojnE
Verwijderd
die bovenste, die doet me wel wat.Op donderdag 15 november 2001 21:22 schreef Spud het volgende:
Haha, zelfs ouwe thema topics blijven kewl
Mag ik er 2 doneren? Kon niet kiezen zo snel kiezen
Nou bij deze dan mijn 2 donaties voor als die funkywunkyboogiewoogieandgetdown'ers hiero!
[afbeelding]
[afbeelding]
yojnE
ik zal zo es even in m'n oude doos (!?) kijken, wellicht ligt er nog wat.
Verwijderd
jippy! ik verheug me d'rop.Op donderdag 15 november 2001 21:32 schreef Spud het volgende:
btw, heb het hele weekend voor u gereserveerd Jay
PS tennos weet u nog wel?
zal snel alle benodigdheden installeren [adobe/fonts e.d].
heb namelijk net XP geinstalleerd, en die zorgt voor flink wat haperende shit.
dus die cd-cover wordt ook niets, aangezien ik verzocht wordt cute-ftp opnieuw te installen.

BTW Spud: dope shit man!
(welk lettertype is dat in die bovenste?)
Zo zien de eerste 3 delen van mijn Oakenfold verzameling er uit (deel 4 en 5 moeten nog gemaakt worden):
- CD1 -

- CD2 -

- CD3 -

Niet te moeilijk...en gewoon lekker strak.
Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Verwijderd
/me zegt wauw en vooral voor de eerste.
Tis wel simpel van opzet, maar dat is precies mijn stijl.
Verwijderd
die hoes is zeker phat, alleen de muziek die dr opstaat toch iets minder.Op vrijdag 16 november 2001 00:02 schreef Pelle het volgende:
* Pelle heeft geen kleurenprinter en doet dus ook nooit cdhoesjes ontwerpen
[afbeelding]
* Pelle *Op vrijdag 16 november 2001 10:26 schreef JayAnzee het volgende:
die hoes is zeker phat, alleen de muziek die dr opstaat toch iets minder.
Over smaak valt niet te twisten, en zeker niet door jou, want jij hebt het duidelijk niet
ken je alle nummers?
Verwijderd
was niet als '/me ' bedoeld hoor, ken de helft van de nummers ongeveer denk ik.Op vrijdag 16 november 2001 10:29 schreef Pelle het volgende:
[..]
/me *
Over smaak valt niet te twisten, en zeker niet door jou, want jij hebt het duidelijk niet![]()
ken je alle nummers?
zie ik daar trouwens scooter staat?
die duitste blonde house-dude ?("its nice to be important, but more important to be nice!")
Dat is het enige dubieuze nummer inderdaadOp vrijdag 16 november 2001 10:32 schreef JayAnzee het volgende:
zie ik daar trouwens scooter staat?
Beetje jeugdsentiment, en -misschien dat het wat goed praat- het enige goeie nummer van dat album.
Die ja. De verpersoonlijking van de LoveParade van een aantal jaren geleden zegmaar. Brrrrrr.die duitste blonde house-dude ?("its nice to be important, but more important to be nice!")
Waar haal je dit soort foto's vandaan? Ik wil het echt graag weten, want ik wil ook gaan fotosoeppen, maar ik kan nergens goede clipart etc. vindenOp vrijdag 16 november 2001 00:07 schreef Dexter het volgende:
Kewl...eigen CD-hoesjes maken rules...en staat wel zo netjes in de collectie
Zo zien de eerste 3 delen van mijn Oakenfold verzameling er uit (deel 4 en 5 moeten nog gemaakt worden):
- CD1 -
[afbeelding]
[afbeelding]
- CD2 -
[afbeelding]
[afbeelding]
- CD3 -
[afbeelding]
[afbeelding]
Dex
Alleen op me Corel WP7 suite cd
Verwijderd
Denk dat dat wel leuk is. (ik ga het gelijk even proberen)
heb ik in 5 minuten gemaakt, omdat ik nogal haast heb, ik zal nog eens een mooiere maken!

(edir)
oeps iets mis gegaan in het formaat...
denk dat et niet zo heel erg is
(/edit)
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
wow! echt veeeeeeeet!Op vrijdag 16 november 2001 00:07 schreef Dexter het volgende:
Kewl...eigen CD-hoesjes maken rules...en staat wel zo netjes in de collectie
- CD1 -
[afbeelding]
[afbeelding]
- CD2 -
[afbeelding]
[afbeelding]
- CD3 -
[afbeelding]
[afbeelding]
Dex
lekker strak indeed
Thnx voor de complimenten, wel aardig om te zien dat er meer mensen de eenvoud van het geheel wel kunnen waarderen (om het met de beroemde woorden van architect Mies van der Rohe te zeggen: "Less is more")
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Verwijderd
Ik mis alleen zo'n mooie azuurblauwe hemel foto hehe.
Thx Pelle, mijn lettertype was:

Tablhoide dus
Bucketheads met The Bomb rulez nog steeds zwaaaaaaar (wel de originele old style versie natuuk!).

ik ben nog maar een beginnende painthopper dus commentaar is welkom
[edit] ligt het aan mij of laat mn host nix zien? bah...
[edit2] een reboot lost veel op
Verwijderd
mooi, maar voor een cd-doosje zou ik er iets meer opzetten (misschien een ondertitel bij de naam van de cd of zo)Op zaterdag 17 november 2001 19:57 schreef Karp het volgende:
laat ik ook eens creatief zijn
[afbeelding]
ik ben nog maar een beginnende painthopper dus commentaar is welkom
verder heel mooi
Verwijderd
Anyway, mijn bijdrage...
Voor:

Achter:

Lekker simpel is ook simpel
Verwijderd

meningen gevraagd
Verwijderd
Waarom is die eerste door ene illeN geselcteerd?Op zondag 18 november 2001 15:57 schreef illem het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De laatste is meer voor de grap...
verder wel strakke covertjes ja
Verwijderd
Ik las het en dacht ook dat dat een 'n' was.. blijkt gewoon de 'm' te zijn..zit in het lettertype..
en dit is mn laatste toevoeging:

Edit: url werkte niet
hij is wel erg erg cool!Op dinsdag 27 november 2001 10:48 schreef Joranovski het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon een beetje lol getrapt!
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
the best ofF....Op dinsdag 27 november 2001 10:48 schreef Joranovski het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon een beetje lol getrapt!
Verwijderd
(inlay card etc.)
http://www.triple7.nl/img/woadc.gif
Die van Karp is ook wel cool, als hij die tekening zelf heeft gemaakt dan.
Mijn eigen cd-hoesje komt pas als ik met mijn band eindelijk wat muziek heb opgenomen. En dan moeten we nog een naam bedenken, want onze huidige naam Castle is NIET definitief, want iets TE zoetsappig. Iemand nog een leuke suggestie voor een naam voor een symfo-band, misschien? (Coole namen die ik ken zijn: Queen, King Crimson, Radiohead, Genesis, Led Zeppelin.)
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
waar kan ik van dat soort pics van die ogen vinden..Op dinsdag 11 december 2001 20:14 schreef Mateyo het volgende:
Heel erg simpel, maar wel clean:
[afbeelding]
kwas al vanplan om zoiets te maken...
Kan iemand me helpen??
-zoekmachines (like google)Op woensdag 12 december 2001 22:01 schreef _Robzilla_ het volgende:
[..]
waar kan ik van dat soort pics van die ogen vinden..
-wallpaper-/desktop-sites
-modellensites
Verwijderd
Dit is dus me eerste fotosoep creatie...
mayB een beetje simpel maar toch..
Verwijderd
Het gaat niet om de moeilijkheidsgraad of zo, just have fun with it toch?
Tip:
Probeer eens niet alles 100% te centeren in je canvas/beeld/layout. Dit kan al snel saai worden. Probeer eens verschillende lay-outs / opzetten te maken van een ontwerp.
Met weinig een spectaculair + interessante (complexe) compositie maken die het oog kan boeien is freaking lastig.