Wie kan mij vertellen hoeveel pixels 1 cm is?
En weet iemand misschien ook een handige website\programma''s die dit voor je doet?
En weet iemand misschien ook een handige website\programma''s die dit voor je doet?
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
|{ brrr }] |
*zucht.. bijna, een dot<>pixel*Op woensdag 25 april 2001 16:08 schreef GEEZER het volgende:
1 inch = 2.54 cm
300 pixels per inch = 300/2.54 = 118.11 picels per centimer.
Elk burn prog heb een eigen label maker.Op zondag 29 april 2001 16:56 schreef Sjoerdie het volgende:
Ik zal ff uitleggen wat ik ermee wil }:O!
Ik heb een keertje een heel stapel cdrom labels gekocht maar er zat geen software bij hoe ik die moest printen (maten) dus nu wil ik ff een tekeningetje maken waarop ik mijn label kan zetten en dan print mijn printer het (hopelijk) goed uit!!
Beetje duidelijk
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
zijn dat die labels van digital revolution?Op maandag 30 april 2001 14:52 schreef Sjoerdie het volgende:
Mijn Burn-programma heeft wel een label maker! Maar niet de goeie maten ik moet 3 labels op 1 a-4 hebben maar die van mij heeft alleen maar 1 of 2 op 1 a-4!!!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq