WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

[BC3] onderzoek overkoepelend webdesign organisatie

Pagina: 1
Acties:

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
een vereniging van nederlandse webdesignbedrijven lijkt me een goed idee

ook goed tegen de wildgroei aan zwartwerkers en doxa''s

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:11
Ik kreeg het volgende mailtje in mijn box. Ik weet niet of het een onderzoek naar een onafhankelijke organisatie is maar lijkt me toch interessant....

Subject: Haalbaarheidsonderzoek onder websitebedrijven.
From: onderzoek@unifact.nl

Geachte heer, mevrouw,

Voor een opdrachtgever voert onze organisatie een haalbaarheidsonderzoek uit onder selecte groep van bedrijven die zich op enigerlei wijze bezig houden met het ontwikkelen van websites voor derden.

Doel van dit onderzoek is om te bepalen of er behoefte bestaat aan een centrale organisatie die de belangen behartigt van de eerder beschreven websitebedrijven.

Vriendelijk vragen wij een paar minuten van uw tijd om mee te werken aan dit onderzoek. Via een speciale website kunt u een enquête invullen, dit neemt ongeveer 2 minuten van uw tijd in beslag.

Via onderstaande URL kunt u rechtstreeks de enquête starten.

http://www.unifact.nl/cow.php

Mocht u vragen of opmerkingen hebben over dit onderzoek, dan kunt u via dit e-mailadres contact opnemen: onderzoek@unifact.nl

Wij danken u van te voren voor de medewerking aan dit onderzoek.

Mocht u zelf niet de persoon zijn om deze enquête in te vullen, dan vragen wij u vriendelijk deze e-mail door te sturen naar de aangewezen persoon binnen uw organisatie. Eventueel kunt u hem ook doorsturen naar een andere organisatie, waarvan u weet dat zij daar (ook) belang bij kunnen hebben.

Met vriendelijke groet,

Unifact B.V.

Verwijderd

Ik heb ''m ook geheel ingevuld... :)

Lijkt me een goed plan, vooral dat keurmerk.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik kreeg em ook. Alleen dat keurmerk lijkt me wel wat, de rest (standaardcontracten, vragenshit blabla) vind ik nogal overbodig.

Verwijderd

Ah, ik ben dus niet de enige...

Nou...jah...het lijkt me een goed iets dat er een overkoepelende organisatie komt, maar ik vraag me echt af wie daar dan ''de baas'' gaat spelen...

Het zou natuurlijk net zo goed gewoon een bedrijfje kunnen zijn wat heeft gedacht van: "Goh, nog geen overkoepelende webdesignorganisatie? Nah, ik maak wel ff wat standaardcontraccies enzow en dan laat ik effies een logoow ontwerpen enzow...Dan ken ik lekker geld verdienen aan de contributie!"

Tsjah, staat er nu wat simpel natuurlijk maar jullie ''getten mijn drift'' wel denk ik...

/me vraagt zich dus erg af wie hier achter zitten, en waarom...

Zou het een overheidsinitiatief zijn? Of gebeurt zoiets misschien vanuit een van de vele vakbonden en personeelsorganisaties? FNV, CNV etc? Consumentenbond?

Just curious: Hoe start men een branchorganisatie? Wat zijn vereisten? Het zal toch niet zo gaan zoals ik dat hierboven heb beschreven [schuingedrukt]?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb hem ook gekregen, is misschien wel een goed idee jah.

Ik hoop dat hun dan wat toezicht kunnen houden op de webdesign bedrijven, en dat het een soort van keurmerk wordt, net zoals bij een schilder, dat is zeker van belang voor webdesign bureau`s omdat de klanten zo een soort van ''waarborg'' hebben voor goede kwaliteit

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1