Ik kreeg het volgende mailtje in mijn box. Ik weet niet of het een onderzoek naar een onafhankelijke organisatie is maar lijkt me toch interessant....
Subject: Haalbaarheidsonderzoek onder websitebedrijven.
From: onderzoek@unifact.nl
Geachte heer, mevrouw,
Voor een opdrachtgever voert onze organisatie een haalbaarheidsonderzoek uit onder selecte groep van bedrijven die zich op enigerlei wijze bezig houden met het ontwikkelen van websites voor derden.
Doel van dit onderzoek is om te bepalen of er behoefte bestaat aan een centrale organisatie die de belangen behartigt van de eerder beschreven websitebedrijven.
Vriendelijk vragen wij een paar minuten van uw tijd om mee te werken aan dit onderzoek. Via een speciale website kunt u een enquête invullen, dit neemt ongeveer 2 minuten van uw tijd in beslag.
Via onderstaande URL kunt u rechtstreeks de enquête starten.
http://www.unifact.nl/cow.php
Mocht u vragen of opmerkingen hebben over dit onderzoek, dan kunt u via dit e-mailadres contact opnemen: onderzoek@unifact.nl
Wij danken u van te voren voor de medewerking aan dit onderzoek.
Mocht u zelf niet de persoon zijn om deze enquête in te vullen, dan vragen wij u vriendelijk deze e-mail door te sturen naar de aangewezen persoon binnen uw organisatie. Eventueel kunt u hem ook doorsturen naar een andere organisatie, waarvan u weet dat zij daar (ook) belang bij kunnen hebben.
Met vriendelijke groet,
Unifact B.V.