okee, laten we proberen dit vriendelijk op te lossen:)
Op donderdag 19 april 2001 22:36 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Ten 1e: ff dimmen knul.
laat ik daar maar niet op ingaan:)
Ten 2e: Over nederlands gesproken
ik had het over 1 van de belangrijkste elementen van een discussie (en zeker in deze discussie omdat ik volgens jou niet kon beoordelen wat wel een domme vraag is en wat niet) en jij zeikt over één typfoutje wat verder nergens invloed op heeft:?
Ten 3e: Vind ik het nog steeds niet terecht dat ik de grond in geboord word. Iets kan voor jou bekend zijn maar voor mij niet
klopt, dat is ook wel zo, maar daarom zei ik ook: "got is een forum waar het niveau redelijk tot erg hoog is". wat jij nu zegt kan je ook toepassen op vragen als "hoe maak ik een gekleurde scrollbalk?" of "hoe krijg ik zo''n icoontje bij favoriete?", maar dat betekent nog niet dat deze vragen hier gewenst zijn. dit soort vragen kan je zonder moeite overal opzoeken (internet, boek,handleiding, help, enz) en daarvoor is dit forum niet.
Je geeft aan dat jezelf ook zo geweest bent. Heb dan een beetje respect voor newbies.
ok, ik geef toe dat ik wel wat fel uit de hoek kwam zetten. mijn excuses daarvoor. die zijn uiteraard niet voor mun opmerking over het niveau van je laatste vraag, omdat ik nog steeds vind dat je het antwoord ook wel had gevonden als je ff had gezocht. maarre, wijn erover (alles beter dan zand:P), back on topic dan maar.