Als je bij www.queensystems.com of www.europc.nl kijk zie je dat je online kunt bestellen maar wat voor programma gebruiken ze daar voor en waar kun je die kopen?
http://www.intershop.com/
btw waarom die twee url''s ?Op maandag 09 april 2001 10:56 schreef Hitpoint het volgende:
Als je bij www.queensystems.com of www.europc.nl kijk
zelf maken?
PHP & MySQL?
PHP & MySQL?
Anoniem: 19350
Precies. Je hebt op de server een database nodig waarin gegevens over klanten, artikelen, enzovoorts opgeslagen worden. (o.a. De gegevens die de klanten intypen in een html formuliertje) Dus kom je bij een server side taal terecht, PHP dusOp maandag 09 april 2001 11:56 schreef GraasGast het volgende:
zelf maken?
PHP & MySQL?
(voor de duidelijkheid: er zijn andere server-side talen dan PHP, maar PHP is gratis EN goed, en dat wil de nederlander uiteindelijk toch...)
Je kunt inderdaad kant en klaar systemen kopen maar daar ben je natuurlijk geen tweaker voor...
Maar als ik mysqol/php wil gebruiken moet ik eerst weer een database aanvragen (en da kost centjes) En om de eerste vraag te beantwoord over waarom die 2 sites (europc/queensys) omdat die volgens mij een standaard betalings systeem hebben en die heb ik bij meerdere sites gezien.
Is europc dan gemaakt met intershop 4?
*zucht* een databeest aanvragen kost centjes... wat denk jij in godsnaam te gaan doen met die webshop? vooral GEEN geld VERDIENEN?Op maandag 09 april 2001 12:33 schreef Hitpoint het volgende:
Maar als ik mysqol/php wil gebruiken moet ik eerst weer een database aanvragen (en da kost centjes) En om de eerste vraag te beantwoord over waarom die 2 sites (europc/queensys) omdat die volgens mij een standaard betalings systeem hebben en die heb ik bij meerdere sites gezien.
man... de typisch hollandse zuinigheid komt me af en toe echt de strot uit hoor... als je geld wilt MAKEN moet je geld HEBBEN...
en bedenk ff van tevoren wat je precies wil in je sjop, intershop 4 is nl niet altijd geschikt als e-commerce oplossing
(heb ik het toch nog netjes weten te houden of niet DeFeCt ? )
Ik denk dat zelf schrijven nog het makkelijkst is. Dan voldoet het zeker weten aan je behoeften. En als je geen geld hebt, kun je sql/php/apache eens op je eigen thuis-pc zetten, dat is gratis!
Als je het met zo''n programma maakt staat het zeker heel erg amateuristisch, dus de vraag of die sites dat ook hebben gedaan: denk het niet.
Voor de echte wanhopige mensen heb je klik-en-klaar axèl van kpn
Als je het met zo''n programma maakt staat het zeker heel erg amateuristisch, dus de vraag of die sites dat ook hebben gedaan: denk het niet.
Voor de echte wanhopige mensen heb je klik-en-klaar axèl van kpn
Anoniem: 145
Misschien zoekt ie wel iets als ditte:
http://www.ibill.com/
Kan je je transacties mee afhandelen.
Maak in HTML een productcatalogusje en klaar is henkie. Geen db nodig
http://www.ibill.com/
Kan je je transacties mee afhandelen.
Maak in HTML een productcatalogusje en klaar is henkie. Geen db nodig
Anoniem: 14124
ColdFusion, Spectra, Jrun ..... ennnnn SilverStream !
p.s. probeer de cart clientside te houden i.v.m. load
p.s. probeer de cart clientside te houden i.v.m. load
*evil grin*Op maandag 09 april 2001 15:00 schreef soepkip het volgende:
en bedenk ff van tevoren wat je precies wil in je sjop, intershop 4 is nl niet altijd geschikt als e-commerce oplossing
Er is toch sindskort zo''n kant en klaar pakket op de markt waarmee elke malloot de gedragen slipjes van zijn vriendin tegen afbraak prijzen in de verkoop kan gooien
''t is nog nederlands ook voor zover ik het weet, is al eens een draadje over geweest en is op te halen bij de Dixons, kom.. hoe dat dat pakket nou...
Lijkt me ideaal voor jou...
Anoniem: 14124
Ermmmm
heb ik wat gemist.. Ik zou er bijna jeuk aan mijn olijven van krijgen... maar Intershop is een e-commmerce product..:?
incrowd humor waar we niet te ver over uit kunnen weiden.. (of is het wijden..)
ROTFL
Online-shop in minder dan 10 minuten
Online-shop in minder dan 10 minuten
Anoniem: 18050
Hoe maken mensen een online bestelsysteem ??
Nou, met een hamer en een boor. Pincode kast erin, hard slaan, en klaar !!
Nou, met een hamer en een boor. Pincode kast erin, hard slaan, en klaar !!
Pagina: 1