De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Denk ga ik ff B&W-en gisteren, het was hier toch rustig, kom ik nu weer eens langs is er al een 4e topic dat richting closen gaat!
BTW: ik zit lekker thuis dankzij de NS dus kan legaal jullie vervelen
Ik zit eindelijk op mijn werk (uur later dan normaal, File zuigt.)Op donderdag 05 april 2001 08:28 schreef Llewella het volgende:
ik zit lekker thuis dankzij de NS dus kan legaal jullie vervelen
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
Misschien wel een goed idee jah, De vraag is alleen waar, Ik heb geen zin om in Stuffis Generalis te gaan posten krijg je al die kroeg mensen die mee gaan lopen lullen. ( * dusty maakt Napster baaaaaaaad beweging )Op donderdag 05 april 2001 08:45 schreef SpiritX het volgende:
Misschien een idee om dit soort dingen voort te zetten op een andere plaats... Heb volgens mij in deel 1 of 2 al een idee geopperd...
Back In Black!
Verwijderd
Komen jullie gewoon met zijn allen op het crew forum lekker theeleutenOp donderdag 05 april 2001 08:51 schreef dusty het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee jah, De vraag is alleen waar, Ik heb geen zin om in Stuffis Generalis te gaan posten krijg je al die kroeg mensen die mee gaan lopen lullen. ( * dusty maakt Napster baaaaaaaad beweging )
Hier sluit ik mij van harte bij aan.Op donderdag 05 april 2001 07:59 schreef OzBoz het volgende:
Hij lijkt me gepast om iedereen vanuit een zonovergoten / strak blauwe lucht in Deventer een goede morgen te wensen.. Maak er ook vandaag weer wat van.
We zijn hier met een discussie bezig over de verkoop van een miljoenenwebsite. Dat duurt nog wel een paar topics. Kunnen ThomasN natuurlijk niet zomaar met een kluitje het ruit in sturen.Op donderdag 05 april 2001 08:45 schreef SpiritX het volgende:
Misschien een idee om dit soort dingen voort te zetten op een andere plaats... Heb volgens mij in deel 1 of 2 al een idee geopperd...
Verwijderd
Op donderdag 05 april 2001 09:05 schreef cutter het volgende:
[..]
We zijn hier met een discussie bezig over de verkoop van een miljoenenwebsite. Dat duurt nog wel een paar topics. Kunnen ThomasN natuurlijk niet zomaar met een kluitje het ruit in sturen.
McVirusS:
Nog 1 opmerking......ik denk dat we dit deel het laatste deel moeten maken.......laat ik het anders zeggen; dit is het laatste deel.
Verwijderd
Hier?... Als Tom het goed vindtOp donderdag 05 april 2001 08:51 schreef dusty het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee jah, De vraag is alleen waar, Ik heb geen zin om in Stuffis Generalis te gaan posten krijg je al die kroeg mensen die mee gaan lopen lullen. ( * dusty maakt Napster baaaaaaaad beweging )
Files vielen trouwens reuze mee!
* DeFeCt blijft jaloers op het uitzicht van Gutter, is dat thuis of op je werk ?
LA neem ik aan ?Op donderdag 05 april 2001 08:59 schreef Llewella het volgende:
Komen jullie gewoon met zijn allen op het crew forum lekker theeleuten
Back In Black!
Verwijderd
Maak me gek..Op donderdag 05 april 2001 08:28 schreef Llewella het volgende:
BTW: ik zit lekker thuis dankzij de NS dus kan legaal jullie vervelen
Dusty making fun out of Hoofddorp ?Op donderdag 05 april 2001 09:31 schreef dusty het volgende:
[..]
don''t can blaim you for that..
Bier.. dat is wat ik mis.. heb wel koffie... (weer.) ben alweer aan mijn 6e kop toe.. achja.. ben er ook pas iets over een uurOp donderdag 05 april 2001 09:38 schreef OzBoz het volgende:
Maak me gek..Naja, ik zit weer op mijn werk, in de zon raampjes open.. biertje er naast en ik krijg spontaan een vakantiegevoel.
Back In Black!
zoeken JULLIE collega''s?Op donderdag 05 april 2001 09:38 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Maak me gek..Naja, ik zit weer op mijn werk, in de zon raampjes open.. biertje er naast en ik krijg spontaan een vakantiegevoel.
* dusty denkt...Op donderdag 05 april 2001 09:47 schreef DeFeCt het volgende:
Dusty making fun out of Hoofddorp ?
don''t can blaim you for that..
mmm.. JA!
Back In Black!
Euh nee, ik niet..Op donderdag 05 april 2001 09:48 schreef emzed het volgende:
[..]
zoeken JULLIE collega''s? (redelijk serieuze vraag...)
Home Office.Op donderdag 05 april 2001 09:30 schreef DeFeCt het volgende:
En ook vanuit een licht bewolkt Hoofddorp een welgemeende goede morgen!
Files vielen trouwens reuze mee!
* DeFeCt blijft jaloers op het uitzicht van Gutter, is dat thuis of op je werk ?
* cutter volgens mij kan cutter nu ook zijn denkwijze naar voren brengen
Collega''s nog wel!Op donderdag 05 april 2001 09:48 schreef emzed het volgende:
[..]
zoeken JULLIE collega''s? (redelijk serieuze vraag...)
Als je nou ff je woonplaats invult dan kan er iemand misschien zinnig reageren.
Kan me namelijk niet voorstellen dat je elke dag van Amsterdam naar Deventer wil reizen
Ja kan natuurlijk ook gewoon in Deventer gaan wonenOp donderdag 05 april 2001 09:52 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Kan me namelijk niet voorstellen dat je elke dag van Amsterdam naar Deventer wil reizen
* cutter overdenkt met zijn krakende brein om melding van zijn mening te maken
Oftewel ik heb het rode lettertypetje eindelijk door. Wilde het niet vragen want dan dacht ik dat jullie mij dom zouden vinden.
pilsen op de Brink was altijd wel leukOp donderdag 05 april 2001 09:55 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Ja kan natuurlijk ook gewoon in Deventer gaan wonen
Ik woon al redelijk in de buurt van D''ter, zeg maar 20 km ervan af. Ik zit (bijna zat)er op school.
Jochie toch! We zijn hier toch om elkaar te helpen...Op donderdag 05 april 2001 09:58 schreef cutter het volgende:
Oftewel ik heb het rode lettertypetje eindelijk door. Wilde het niet vragen want dan dacht ik dat jullie mij dom zouden vinden.
...Op donderdag 05 april 2001 09:55 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Ja kan natuurlijk ook gewoon in Deventer gaan wonen
daar komt iets meer bij kijken dan alleen maar ''gaan wonen''
Pilsen op de Brink is nog steeds leuk, maandag weer ff gedaan. Maareh.. 20 km.. hmm.. Wijhe, Zutphen, Apeldoorn, Holten, Nijverdal, Hellendoorn.. hmmzz..Op donderdag 05 april 2001 10:01 schreef emzed het volgende:
[..]
pilsen op de Brink was altijd wel leuk
Ik woon al redelijk in de buurt van D''ter, zeg maar 20 km ervan af. Ik zit (bijna zat)er op school.
Euh.. ja, dat -kan-Op donderdag 05 april 2001 10:01 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
daar komt iets meer bij kijken dan alleen maar ''gaan wonen''
Naja, daar kun je ook wel leuk pilsen.. al is het jaren geleden dat ik bij Bills Bar of Dieka ben geweest.. hem me er anyway wel vermaakt. Ik kom uit Bathmen eigenlijk, net zo''n gat.Op donderdag 05 april 2001 10:05 schreef emzed het volgende:
markelo
* cutter pinkt een traantje weg bij het zien van het opbloeien van een mooie Brink-pils relatie tussen Ozboz en emzedOp donderdag 05 april 2001 10:08 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Naja, daar kun je ook wel leuk pilsen.. al is het jaren geleden dat ik bij Bills Bar of Dieka ben geweest.. hem me er anyway wel vermaakt. Ik kom uit Bathmen eigenlijk, net zo''n gat.
Volgens mij zijn de enige leden SpiritX en Ik.. maar er zullen wel meer mensen volgenOp donderdag 05 april 2001 12:32 schreef Lotte het volgende:
Lotte Mot Modje.
ja.. mee eens
waar is de fanclub??
Back In Black!
Jammer dat er geen part5 mag komen in W&G.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
ik heb TeasZ z''n sig en ondertitel ook al aangepastOp donderdag 05 april 2001 12:47 schreef dusty het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de enige leden SpiritX en Ik.. maar er zullen wel meer mensen volgen
:?Op donderdag 05 april 2001 13:03 schreef McVirusS het volgende:
WIJ ZULLEN NIET ZWICHTEN!!!!
Verwijderd
We shall seeOp donderdag 05 april 2001 13:03 schreef McVirusS het volgende:
hmm.. castratieangst noem je dat.Op donderdag 05 april 2001 13:03 schreef McVirusS het volgende:
(als je ooit film en tv hebt gestudeerd)
Als je je nou dagelijks in de DevSchuur liet zien zou ik eventueel overwegen om ook lid te worden.. laat dat een hint zijnOp donderdag 05 april 2001 12:32 schreef Lotte het volgende:
Lotte Mot Modje.
ja.. mee eens
waar is de fanclub??
[edit typo]
Nu alleen alle andere mensen nogOp donderdag 05 april 2001 12:54 schreef Lotte het volgende:
ik heb TeasZ z''n sig en ondertitel ook al aangepast
Back In Black!
Bekijk het anders.. als ze modje in een van de devschuur-fora wordt moet ze er wel vaker zijn.Op donderdag 05 april 2001 13:07 schreef OzBoz het volgende:
Als je je nou dagelijks in de DevSchuur liet zijn zou ik eventueel overwegen om ook lid te worden.. laat dat een hint zijn
Dus kan je nu zelf kiezen voor een actieve rol of een passieve rol te spelen in het gehele verhaal
Back In Black!
dat je in hoofdletters schrijft duidt al op zwakheid van onzekerheid.Op donderdag 05 april 2001 13:03 schreef McVirusS het volgende:
Per definitie ben je hierdoor al een makkelijker doelwit!
Back In Black!
Passief, iemand moet zichzelf bewijzenOp donderdag 05 april 2001 13:09 schreef dusty het volgende:
[..]
Dus kan je nu zelf kiezen voor een actieve rol of een passieve rol te spelen in het gehele verhaal
jeetje.. dan moet ik me dus echt gaan verdiepen in webdesignen en graphics.. shit heeOp donderdag 05 april 2001 13:14 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Passief, iemand moet zichzelf bewijzenwordt je meer mens van en is goed voor je algemene know-how.
Maar dat komt wel goed uit met je HKU-toekomstjeOp donderdag 05 april 2001 13:17 schreef Lotte het volgende:
[..]
jeetje.. dan moet ik me dus echt gaan verdiepen in webdesignen en graphics.. shit hee
Och.. is wel logisch.. volgens mij is het aantal posts in de andere draadjes hier sterk teruggelopen de afgelopen 2 dagen.. Gezellig was het wel echterOKKE
Post 250. Nog 5 tegaan en ook deze draad gaat weer dicht.
Jammer dat er geen part5 mag komen in W&G.
ja.. ehm ja..Op donderdag 05 april 2001 13:37 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Maar dat komt wel goed uit met je HKU-toekomstjeen ach, we zijn hier meestal niet te beroerd mensen te helpen, speaking voor mezelf in elk geval niet. Mits iemand een beetje gemotiveerd is natuurlijk. Ben schijnbaar ook part-time ICQ helpdesk (hai DeFeCt)
het gaat wel lukken.
pas als ik ook antwoorden kan geven op moeilijke vragen wil ik modje worden.. ook een beetje lullig.. een modje die niks weet
Back In Black!