Hey ... maar dan heb je ook wat!
Verwijderd
was ook al laat heheOp zondag 11 maart 2001 03:28 schreef funksngrooves het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de topic titel niet goed heb gelezen
Het ding linksboven in met 3dstudiomax gemaakt (achtergrond ook btw)
http://members1.chello.nl/~w.vellinga/temp/wallpaper.jpg
Xara3D??? arrrrrrrgh. bah...daar brand ik m''n vingers niet aan.Op zondag 11 maart 2001 03:30 schreef funksngrooves het volgende:
Oh sharky >
Ik vind het wel cool gemaakt alleen die letters zijn zo gigantisch lelijk, sorry, misschien is het wat om alles te laten zonder letters en dan deze met xara3d er op plakken ofzo, da''s volgens mij 100* mooier
xara is voor watjes
en hoe denk je trouwens dat ik die letters ged ge-mapped en ge-traced krijg? dan moet je wel een fanatastische photoshop-artiest zijn
This too shall pass
Verwijderd
Na een tijdje begonnen ze in de chatbox toch te zeuren over gouraud shading en texture mapping, maar ik snapte daar niets van omdat ik de "computer graphics taal", gebruikt in tutorials, niet kende. Halverwege december heb ik het toch maar geprobeerd, en halverwege januari was ik ongeveer met de engine in de huidige vorm klaar, keb er daarna weinig aan gedaan. De models heb ik natuurlijk niet zelf gemaakt, maar gejat
Er moet nog een verschrikkelijke hoop aan de engine gebeuren, maar keb gewoon ff geen zin meer.
Killemov: inderdaad, gedaan met de cell shader in lightwave. Tis ook geen "masterpiece" idd, twas mijn eerste poging tot lightwave

Alpha (witte kale) versie

Beta (Dirty) versie

Vleugel Testje

Nederlander in het enge Florida

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
* waxle maakt een diepe buiging voor hellboundOp zondag 11 maart 2001 13:51 schreef Hellhound het volgende:
Hier wat Lightwave stuff (sorry modemmers).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
3d max heb ik pas een dag:)
maar ik ga meteen over naar maya ze zeggen dat het beter is als max.
Logo996 kb
Discovery canal als inspiratiebron :)1.6 mb
btw sorry dat de 2e animatie zo groot was vergeten om met divx codec te renderen..
voor de eerste ani heb je dus divx player nodig
Verwijderd
De bovenste en onderste had ik al ene tijdje geleden in een thread gezien en het ziet er echt supermooi uit!:) Hoe lang ben je in godsnaam bezig geweest met de bierflesjes makenOp zondag 11 maart 2001 13:51 schreef Hellhound het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Voor iedereen die trouwens nog wat modellen zoekt om mee te klungelen:
www.3dlinks.com/objects_free.cfm
En btw, zijn er hier ook demo coders die wat 3D projecten, 3D engine''s of whatever te showen hebben? Ik ben op het moment wat aan het klungelen met environment mappen... Binnen nu en een paar dagen zal daar wel een klein demotje van online op mijn website te vinden zijn...
This page is not available.Op Friday 16 March 2001 11:21 schreef AtomicShockwave het volgende:
hier ik heb wat immekaargeflanst
www.geocities.com/hoppie2/123.jpg
artistiek he? lijkt nergens op
We''re sorry, but this page is currently unavailable for viewing.
If this site belongs to you, please read this help page for more information and assistance.
For general questions see our main help area, or search for other member pages.
Visit our Yahoo! GeoCities home page to build your own free web site.
----
lijkt een beetje op Yahoo
@= robsplanet@dolfijn.nl
ICQ= 106725777
Greetz me
nog steeds een nickchange

Verwijderd
Dit is een CD hoes voor een computerspel wat we voor school gemaakt hebben. Een 3D-racer...

All that you know, is at an end
Verwijderd
Is dat proggie waar jullie het over hebben ergens te downloaden? zo ja, heeft iemand misschien een url ??
Vincent
hmm slotje zou jammer zijn.. dus ik neem aan dat je het over een trail versie hebt ?Op maandag 26 maart 2001 17:16 schreef qincqinc het volgende:
WHOW, ik vin dit allemaal echt wel vet cool gaaf !!!
Is dat proggie waar jullie het over hebben ergens te downloaden? zo ja, heeft iemand misschien een url ??
Vincent
geen idee of die ergens te krijgen is

Credits go to Baschie for tha spees
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Updeet: gefikst...tenminste ...zo lijkt het
Extra info: Model is voor een project wat ik gedaan heb (een luchthaven voor een zeppelin bij het nieuwe hoofdkantoor van de ING-bank in Amsterdam). Alles is gemodelleerd in AutoCAD en gerenderd en stuff in 3d Studio VIZ
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Ben er dus nog mee bezig...hijs voor de helft pas af, en dan nog mooi mappen, en belichten en een scene eromheen bouwen..enz enz enz

Innovation beyond Imagination
Verwijderd
-sorry ging nergens over-
wat gebruik je 3dsviz ,want ik ken een aantal studenten die bouwkunde hebben gedaan en die hadden nog nooit van textures gehoord
zit dat niet in het pakket????
Verwijderd
Is het een duur programma? Heb er geen idee van. Kan iemand het niet ff op een cd-tje branden ofzo? Eventuele financien worden dan natuurlijk ook geregeld..
mail anders ff: info@snelgeldverdienen.nl
Vincent
3ds studio max kost trouwens maar 18.000 piek ofzo geloof ik. begin maar vast met sparen dus
Verwijderd
Hmm, Is er nog iemand die 18000 piekjes kan missen? Je krijgt ze heus wel een keer terug..
ontopic graag. ik vind trouwens het spul dat hier neer wordt gezet echt super. vooral die bierflesjes, die roeleren echt de pan uit. denk dat ik ook maar een keer wat met 3D gaan doen (proberen te doen:)).Op maandag 26 maart 2001 17:54 schreef qincqinc het volgende:
ow, ok.. (heb hier nog niet zo vaak rondgedwaald)
Hmm, Is er nog iemand die 18000 piekjes kan missen? Je krijgt ze heus wel een keer terug..
Verwijderd
Gemaakt met 3D studio max 3.1 en mental ray.
Edit
http://www.geocities.com/harrie123nl/tux.jpg
http://www.geocities.com/harrie123nl/harley.jpg
http://www.geocities.com/harrie123nl/bureau.jpg
http://www.geocities.com/harrie123nl/klok.jpg
ZuchtOp dinsdag 27 maart 2001 00:36 schreef CrazyHank het volgende:
http://www.geocities.com/harrie123nl/tux.jpg
http://www.geocities.com/harrie123nl/harley.jpg
http://www.geocities.com/harrie123nl/bureau.jpg
http://www.geocities.com/harrie123nl/klok.jpg

Verwijderd
ten eerste je keuze van icoon is top: BMW fan????????zeker de m5 hij ziet er niet speciaal uit.( voor een leek) maar wat ie kan is niet normaal van 0-100 in 5,3 sec,
maar ja...
dan je creatie; hij is netjes allen moet je wat meer sfeer creeren in je renderingen komt zo plat over.
ga je nog ergens stage lopen?
V. A2 studio
M5 ownz bigtime. Da''s pas een echte wolf in schaapskleren zeg ik altijd maar. Normaal uiterlijk van een 5-serie, met een paar karakteristieke extraatjes (m5 plaatje, velgen, 4 uitlaatpijpen, en verstralers)...en dan te weten dat er 400 PK onder de kap ligt
Wat betreft die renderings. Dat was voor een project dat ik 2 weken geleden van scratch af in 1 week tijd gemodelled en gerenderd etc heb. Naast mijn gewone studie-activiteiten (hoewel ik die toen wel deels lamgelegd heb). Ben zelf wel tevreden over het model, maar de renderings zijn eik maar bagger...probleem is dat ik gewoon niet meer tijd had om er echt iets moois van te maken. Dat ben ik alsnog wel een keer van plan, maar dan als ik wat meer tijd heb. Is zonde van het model om er verder niets meer mee te doen.
Ben intussen met ffies een ander werkstukkie bezig. Klein plaatje (stelt dus echt geen flikker voor, maar dat hoeft dan ook niet, en mijn tijd is al kostbaar genoeg @ the moment)

Stage hoef ik niet meer te lopen (heb ik al gedaan bij een architectenbureau waar ik nu 2 dagen in de week bijverdien). Maar als het ffies kan probeer ik van mijn projecten altijd wel een simpel 3d modelleke te maken.
Dex
Wat mij betreft is het dus vooral als gevolg van interesse en contact met medestudenten en tweakers die zich er ook voor interesseren. Dat in combinatie met veel klooien...daar leer je nog het meeste van. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik alles onder de knie heb.
Maar goed...ik modelleer dus in principe alles in AutoDesk Architectural Desktop en daarna render ik het in 3d Studio VIZ of Lightscape. Soms nog een beetje oppoetsen in Photoshop en that''s it. Gelukkig zijn de IT voorzieningen op de uni tegenwoordig wel redelijk goed voor elkaar, vooral in de Design Studio.
Ik heb hier zelf nu ook een supersnelle machine staan (nu de campuslicenties nog
Dual P3 866 met 768 meg intern.
Dex
Verwijderd
je moet niet schrikken he maar ik heb thuis nog een ouwe pII 350 met 512 sd en daaraan gekoppeld een nog oudere Pentium Pro met 128sd en tussen die twee een "renderfarm" als je het zo mag noemen. was toen snel
Was mijn eerste eigen bak. Een PPro 200 met inmiddels 128meg intern. Was toen snel, en is dat eik nog steeds (klinkt gek, maar zeker met NT4 voelt ie echt heel fijn aan).
Ding is nu gedegradeerd tot server/reservebak/renderfarmbakkie.
Dex
IRC rules...kost alleen soms veel te veel tijd. Dan is ICQ toch makkelijker
Dex
Verwijderd
Nou goed, aangezien Dexter mij via irc aangespoord heeft om ook mijn shit te laten zien.. vooruit. (Dexter''s werk is GOED
Ik heb ooit eens voor de gein een logo voor een vereniging proberen te maken in lightwave, mijn pogingen om 3D met photosoep te doen lukten niet zo best namelijk
Hier dus mijn bescheiden eerste probeersel in lightwave:

En nog een ronddraaiende (jaja .. mijn eerste "anim") vind je hier: anim.
Mjah, verder probeer ik zelf in java een 3D engine te bouwen, voor wat resultaten daarvan moet je maar in mijn profile naar mijn website zoeken (anders wordt ik meteen voor spammer uitgemaakt)

(een toepassing van dit menutje hier:
http://www.minerva.fk.hanze.nl/media/people/d.nolen/Flash_Weblog/weblog.html
maar ik moet 3dsMax weer eens opppakken
(PS. ja, ik moet nog ff grotere renderings maken)
Stoer; Marduq
Verwijderd
3D MAX?
sorry van de caps
nee met MS paint natuurlijk, tss 3dsMAXOp maandag 05 maart 2001 01:32 schreef Shaolin het volgende:
WHOOOOOOOOOOO WAARMEE HEBBEN JULLIE DAT GEMAAKT????????????? :?:?![]()
3D MAX?
sorry van de caps

Stoer; Marduq
Verwijderd
Heb het dus gisteren voor het eerst uitgeprobeerd..pffff...tsjemig wat een functies zeg...
heftig he? als je er goede tutorials over weet post ze dan ff, ik kon ze destijds niet vindenOp maandag 05 maart 2001 09:23 schreef Gordijnstok het volgende:
Met Maya
offtopic:
Heb het dus gisteren voor het eerst uitgeprobeerd..pffff...tsjemig wat een functies zeg...
Stoer; Marduq
Ik heb hier aan 45MB aan .PDF tutorials van Maya...Op maandag 05 maart 2001 11:13 schreef XangadiX het volgende:
[..]
heftig he? als je er goede tutorials over weet post ze dan ff, ik kon ze destijds niet vinden
Mail mij maar even als je die wilt hebben.
jouw inspiratie??
hier wat van mijn "werk"...

eerste test met bones&keframing (anim): hier (+- 500 kb)
anim voor ambience (2de geworden): hier (+- 11 mb)
de anim was nog lang niet af iig, maar hij moest toch ingeleverd worden voor de deadline... ook zijn sommige effecten weggevallen omdat er niet genoeg tijd was om die te renderen... op takeover (voor mensen die geregeld naar zo''n partijen gaan) gaan we een hele botte anim inleveren als het goed is... en deze keer gaan we dan ook ver van te voren beginnen
mzzl, Lone
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
De bovenste is eigen creatie, nog under construction....Op maandag 05 maart 2001 16:37 schreef PlayR het volgende:
die onderste is een beetje ONI-like??
jouw inspiratie??
De onderste is een VGundam modelletje wat hier op mijn tafel staat...
Verwijderd
is dit puur met 3dstudio gemaakt of ook gecad?Op zondag 04 maart 2001 23:57 schreef Dexter het volgende:
Thnx easy-v![]()
M5 ownz bigtime. Da''s pas een echte wolf in schaapskleren zeg ik altijd maar. Normaal uiterlijk van een 5-serie, met een paar karakteristieke extraatjes (m5 plaatje, velgen, 4 uitlaatpijpen, en verstralers)...en dan te weten dat er 400 PK onder de kap ligtjummie jummie
Wat betreft die renderings. Dat was voor een project dat ik 2 weken geleden van scratch af in 1 week tijd gemodelled en gerenderd etc heb. Naast mijn gewone studie-activiteiten (hoewel ik die toen wel deels lamgelegd heb). Ben zelf wel tevreden over het model, maar de renderings zijn eik maar bagger...probleem is dat ik gewoon niet meer tijd had om er echt iets moois van te maken. Dat ben ik alsnog wel een keer van plan, maar dan als ik wat meer tijd heb. Is zonde van het model om er verder niets meer mee te doen.
Ben intussen met ffies een ander werkstukkie bezig. Klein plaatje (stelt dus echt geen flikker voor, maar dat hoeft dan ook niet, en mijn tijd is al kostbaar genoeg @ the moment)
[afbeelding]
Stage hoef ik niet meer te lopen (heb ik al gedaan bij een architectenbureau waar ik nu 2 dagen in de week bijverdien). Maar als het ffies kan probeer ik van mijn projecten altijd wel een simpel 3d modelleke te maken.
Dex
Enough info? If not, let me know...
Dex
Verwijderd
jezus, dat ziet er nog ''s gelikt uit!Op maandag 05 maart 2001 12:40 schreef gladiool het volgende:
coole shit hierboven
wat van mijn spul:
[afbeelding]
[afbeelding]
ben je geinteresseerd om ''s een keer een collaboration te doen? jij de 3d ik de afterwork? of als je geen zin/tijd hebt, of je dan nog scrap plaatjes naar mij kan sturen die je toch niet meer used? kan ik weer fijn gebruiken in m''n photoshopsels met credit enzo
mzzl,
maddo
Verwijderd
En geloof me : de render tijden zijn laaaaaang....
Tis niet veel maar ik ben ook nog maar net begonnen (is mijn eerste)
Ok, ik heb er al een topic over en ik weet dat jullie dat schip nu zat zijn. Maar als iedereen hier z''n 3d plaatjes post, dan doe ik dat gewoon ook (of je het nou leuk vind of niet
M''n laatste plaatje, de "USS Montrose"

Al wat ouder, de "Flying Scotsman"

M''n eerste character, een velociraptor

En een dino-nestje

Verwijderd
Verwijderd

Voor de DPC stats (moest nog worden: geniet, en graas met je maten

Karretje, nagemaakt van model voor op het boekje van een of andere first person shooter. Is nog niet af (chassis = 133m)
Verwijderd
Keb helaas de laatste tijd wat weinig echt 3D spul gecode, envmapping en transparency was het laatste dat ik gedaan heb.
Maar goed, naast 3D creaties, post hier ook je 3D programming shit, ik weet dat er een aantal tweakers rondlopen die hier mee bezig zijn, dus laat maar zien!!
Mijn shit is zoals gebruikelijk te vinden op mijn homepage
cool filmpje
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
koel manOp zondag 11 maart 2001 01:41 schreef Janoz het volgende:
Hmm mischien niet zo mooi, maar wel in flash en realtimehiero
[edit]http:// vergeten
deze vind ik zelluf wel geinig:

hmm dat adres hoort er, heb geen zin om hem weg te halen. wel een beetje spammerig
This too shall pass
http://www.geocities.com/c4dfreak/index.html
Nederlander in het enge Florida
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat jij de topic titel niet goed heb gelezenOp zondag 11 maart 2001 03:08 schreef Kertje het volgende:
sommige plaatjes zijn wel kick ass....maar...hmm....zien er meer 3dmax uit, ik ken wel een beetje photoshoppen maar.....dis eg wreed
echt supermooi gemaak die dingen op je site:9~:9~:9~ hoeveel/lang ervaring heb je daar nou voor nodig???Op maandag 05 maart 2001 00:41 schreef baschie het volgende:
Mjah, tell me about it Dexter..
Nou goed, aangezien Dexter mij via irc aangespoord heeft om ook mijn shit te laten zien.. vooruit. (Dexter''s werk is GOED)
Ik heb ooit eens voor de gein een logo voor een vereniging proberen te maken in lightwave, mijn pogingen om 3D met photosoep te doen lukten niet zo best namelijk
Hier dus mijn bescheiden eerste probeersel in lightwave:
[afbeelding]
En nog een ronddraaiende (jaja .. mijn eerste "anim") vind je hier: anim.
Mjah, verder probeer ik zelf in java een 3D engine te bouwen, voor wat resultaten daarvan moet je maar in mijn profile naar mijn website zoeken (anders wordt ik meteen voor spammer uitgemaakt)
Heb niet veel gedaan met 3Dsmax, maar ben er toch best wel trots op

So far for Max.
De laatste is een korte divx, test voor spraakanimatie in MAYA. Het werkt nu, dus binnenkort een poppeke fully lipsync met wat gesproken regels. Zal ik de link nog wel van on-line gooien zodra ie af is.
Zoek nog een leuke stem die voor mij wat in wil spreken (je wordt dan dus de stem van dat poppeke!), degene die zich geroepen voelt mag ff een reply geven!
http://131.155.226.91/var/face3.avi
de betaler vervuilt
Verwijderd
nou ben ik al een tijdje fanatiek fotosjopper, en heb vaker geprobeerd met 3d studio max te werken. (mislukt helaas)
het "werken" met photoshop hebbik DMV Tutorials op Internet geleerd. maar zijn er nou ook 3D Studio MAX tutorials te vinden dan? want ik wil het toch nog wel een keer proberen..
[/OFFTOPIC maar scheelt nieuw topic maken]
ja die zijn er zat. laatst nog genoemd in een ander topic maar weet niet meer zo goed welke dat was. iig maxforums.org en 3d.pagina.nlOp woensdag 09 mei 2001 08:31 schreef ELITE het volgende:
[OFFTOPIC maar scheelt nieuw topic maken]
nou ben ik al een tijdje fanatiek fotosjopper, en heb vaker geprobeerd met 3d studio max te werken. (mislukt helaas)
het "werken" met photoshop hebbik DMV Tutorials op Internet geleerd. maar zijn er nou ook 3D Studio MAX tutorials te vinden dan? want ik wil het toch nog wel een keer proberen..
Die tutŽs zijn er zat. Kijk maar Žs op www.3dcafe.com of www.discreet.com of www.sweeet.com of zoek anders bij google ofzoOp woensdag 09 mei 2001 08:31 schreef ELITE het volgende:
[OFFTOPIC maar scheelt nieuw topic maken]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Op woensdag 09 mei 2001 08:37 schreef Scipionyx het volgende:
[..]
Die tutŽs zijn er zat. Kijk maar Žs op www.3dcafe.com of www.discreet.com of www.sweeet.com of zoek anders bij google ofzo
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Ik moet zeggen dat er zeer goed uitziet, mooie visualisaties e.d. Maar ik was wel benieuwd of je dat bij een archtectenbureau doet of zelfs bij een visualisatiebedrijfje ofzo. Maak je dan ook zelf het hele model of krijg je van de ingenieurs een 3D-model uit ADT3 ofzo. Oftewel, waar maak jij gebruik van?Op woensdag 09 mei 2001 03:20 schreef GA!S het volgende:
So far for Max.
De laatste is een korte divx, test voor spraakanimatie in MAYA. Het werkt nu, dus binnenkort een poppeke fully lipsync met wat gesproken regels. Zal ik de link nog wel van on-line gooien zodra ie af is.
Zoek nog een leuke stem die voor mij wat in wil spreken (je wordt dan dus de stem van dat poppeke!), degene die zich geroepen voelt mag ff een reply geven!
* GA!S is student, net als Dex (bouwkunde TU/e)Ik moet zeggen dat er zeer goed uitziet, mooie visualisaties e.d. Maar ik was wel benieuwd of je dat bij een archtectenbureau doet of zelfs bij een visualisatiebedrijfje ofzo.
Daarnaast klus ik lekker bij met dit soort visualisaties (eigen bedrijf).
Die eerste 3 zijn opdrachten voor architecten bureaus. Alle modellen zijn "from scratch" opgebouwd. Ik krijg dus geen 3d modellen om mee te werken. Meestal wat bouwtekeningen, maar omdat een visualisatie meestal niet in een stadium plaats vind waarin het gebouw bouwklaar is ontbreekt vaak een hoop informatieMaak je dan ook zelf het hele model of krijg je van de ingenieurs een 3D-model uit ADT3 ofzo. Oftewel, waar maak jij gebruik van?
Ook is er meestal haast bij. Eerste plaatje (serie van 12 renders) is in 5 dagen gemaakt, 2e duurde wat langer (week of 2), 3e is ongeveer 2 dagen geweest.
De rest is allemaal eigen werk. Meeste opdrachten en projecten voor mijn studie.
Die twee onduidelijke is een opdracht voor een architectuur vak, geheel "computer-generated" gebouw.Die van Gais zien er strak uit, alleen die een-na-laatste en de 2 erboven zijn wat onduidelijk.
http://131.155.226.91/TUE/7m690/GFX/renders/creation.avi

screenshot...
Dit filmpje laat zien hoe het ontstaat. Je zet een aantal oppervlaktes uit en vervolgens animeer je de onderlinge aantrekkingskrachten. Het ding dat zo ontstaat is wat je hierboven zag.
Dat hoofd is een uit de hand gelopen hobby-project. Die moet dus binnen een maand af zijn en moet volledig lip-sync een presentatie gaan geven
de betaler vervuilt
hahaha lolOp woensdag 09 mei 2001 13:59 schreef GA!S het volgende:
Nog eentje dan. 3d MAX / Photoshop werk.
[afbeelding]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Is alleen dat witte gebouw in de foto geplaatst? of ook dat blauwe ding ernaast?Op woensdag 09 mei 2001 13:59 schreef GA!S het volgende:
Nog eentje dan. 3d MAX / Photoshop werk.
[afbeelding]
beideOp woensdag 09 mei 2001 15:07 schreef Tangletje het volgende:
[..]
hahaha lol(of erg mooi als het niet een echte foto is
)
de betaler vervuilt
ja, echt goed. Maar heb je nog een wat groter plaatje ervan?Op woensdag 09 mei 2001 16:08 schreef GA!S het volgende:
Blauwe is bestaand, dat ernaast is 3d max werk (zelfde als plaatje iets verder omhoog. ). Inzetten en bijwerken is Photoshop.
Maar ik wil wel s horen wat iedereen nou het beste/fijnste 3d-programma vind om mee te werken... ik heb nu 3dstudiomax 4 (maar moet nog wachten op nieuwe hdd, nu geen ruimte meer
musica | fotografica | amalia
Verwijderd
yo hellhoundOp zondag 11 maart 2001 13:51 schreef Hellhound het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
grtz,
Ahl
"11 maart 2001"
Fijnste om mee te werken vind ik Max 4, maar niet voor dynamische systemen. Dan heerst MAYA echt, wat je daar allemaal mee kan en de animatie technieken die er inzitten... Ook de render-engine is een stuk beter dan die van MAX.Maar ik wil wel s horen wat iedereen nou het beste/fijnste 3d-programma vind om mee te werken...
Enige nadeel is dat je MAYA niet zomaar ff in een weekende gaat leren. Dat duurt echt een flinke tijd voor je dat onder de knie hebt.
de betaler vervuilt