Ik zag dat dit spel wel! Lan/Multiplayer ondersteuning heeft/krijgt.
Wanneer komt dit spel uit, kon ik zo snel niet vinden op hun homepage?
Die.... or join the party.
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
(maar niet helemaal 100% zeker)
en ik kan net als jullie niet w8en!!
Niet op voorraad.
Verwijderd
Verwijderd
bekaik die flash voor de gein es
en dan screenies bekaiken.
ZOOOOOOOOOOOOOO he
dit is nou echt een spel wat ECHT wat lijkt
Hopen dat dit op tijd wordt uitgebr8 i.v.m being the first. (anders krijg je dat Daikatana sydroom: steeds mooier maken en dus steeds later releasen totdat de concurrentie AL genaderd is)
* IceStorm kan niet wachten [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het is niet helemaal de bedoeling om een topic dat al een paar maanden oud is met zo''n overbodige opmerking omhoog te trappen. Niet meer doen voortaan aub.Op zondag 13 mei 2001 14:46 schreef JohnGotti het volgende:
jah!!!!!!>:)
Verwijderd
Zo kan je''et ook zeggen ja...Op zondag 13 mei 2001 14:49 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Het is niet helemaal de bedoeling om een topic dat al een paar maanden oud is met zo''n overbodige opmerking omhoog te trappen. Niet meer doen voortaan aub.

Verwijderd
Jawel hoor... ze zeggen hoe het spel er ong. uit ziet....Op zondag 13 mei 2001 15:07 schreef kyle_2000 het volgende:
1 ding:
screenshots zeggen helemaal nix
idd, kijk maar naar B&WOp zondag 13 mei 2001 15:07 schreef kyle_2000 het volgende:
1 ding:
screenshots zeggen helemaal nix
Verwijderd
Wat ben je nu voor iemand...die gast is nog geen week op GoT en meteen begin je em weer af te zeiken... en zo wat...als hij vindt dattie "jah" moet zeggen mach ie dat toch aan iedereen bekend maken! en misschien is dat wel een reactie op een vorige post en is het helemaal geen irri manier om een topic omhoog te schoppen...als dit wel zo is dan heb je gelijk icestorm...maar ja wie ben ik om dit te zeggen...Op zondag 13 mei 2001 14:49 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Het is niet helemaal de bedoeling om een topic dat al een paar maanden oud is met zo''n overbodige opmerking omhoog te trappen. Niet meer doen voortaan aub.
"jij bent de baas hier"
Ik heb het toch redelijk vriendelijk gevraagdOp zondag 13 mei 2001 15:38 schreef MrFreeman het volgende:
Wat ben je nu voor iemand...die gast is nog geen week op GoT en meteen begin je em weer af te zeiken... en zo wat...als hij vindt dattie "jah" moet zeggen mach ie dat toch aan iedereen bekend maken! en misschien is dat wel een reactie op een vorige post en is het helemaal geen irri manier om een topic omhoog te schoppen...als dit wel zo is dan heb je gelijk icestorm...maar ja wie ben ik om dit te zeggen...
"jij bent de baas hier"
Ik probeer hem gewoon duidelijk te maken dat het niet altijd even nuttig is om een oud topic omhoog te halen
Oh en ik heb een hekel aan het woord ''baas''
Nou nou, het is maar een spelletjeOp zaterdag 06 januari 2001 16:15 schreef martun het volgende:
ja als je geen vriendin hebt waar je snel bij klaar kan komen moet je gewoon mafia kopen; zelfde effect![]()
![]()
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
expected date of completion: q1 2001
expected configuration requirements: PIII or AMD k7, 64-128 MB RAM, Direct 3d accelerator with at least 16MB of RAM
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Wat voor een cpu snelheid dan??Op zondag 13 mei 2001 17:16 schreef ds het volgende:
en de helft van de vragen staat gewoon op de site vermeld maar de meeste mensen zijn te lui om daar een kijkje te nemen sjees..
expected date of completion: q1 2001
expected configuration requirements: PIII or AMD k7, 64-128 MB RAM, Direct 3d accelerator with at least 16MB of RAM
PIII zegt mij nix! (qua snelheid)
Verwacht dus gewoon een 500-600 mhz proc. Ze weten zelf toch ook nog niet wat de PRECIEZE specs zijn als het nog niet af isOp zondag 13 mei 2001 17:17 schreef noXic het volgende:
Wat voor een cpu snelheid dan??
PIII zegt mij nix! (qua snelheid)

een p3 start vanaf 450!
dus ga er maar van uit dat je minsten een p3 450 nodig hebt, ff logisch nadenken
/me is chaggie, dat merk ik wel hoe ik antwoord op de topics
Verwijderd
Is dat zo??Op zondag 13 mei 2001 17:27 schreef ds het volgende:
sjees, denk ff na
een p3 start vanaf 450!
dus ga er maar van uit dat je minsten een p3 450 nodig hebt, ff logisch nadenken
/me is chaggie, dat merk ik wel hoe ik antwoord op de topics
Als je had gezegt dat er een PIII 350 was geweest had ik je ook geloofd!
En dan nog de PIII gaat tot iets van de 1500 Mhz
zie het van de positieve kant, heb je weer wat geleerd.
Verwijderd
Was niet zo bedoelt.Op zondag 13 mei 2001 17:32 schreef ds het volgende:
nou sorry hoor, schreeuwlelijk
zie het van de positieve kant, heb je weer wat geleerd.
Ik heb hem verbeterd, beter zo??
Verwijderd
Ja baas...Op zondag 13 mei 2001 16:27 schreef IceStorm het volgende:
Oh en ik heb een hekel aan het woord ''baas''.
BanOp zondag 13 mei 2001 17:42 schreef Raven_ het volgende:
Ja baas......
Maar weer back on topic.
Ik zit nog steeds met smacht te wachten op dit spel. Voor de mensen die wat nieuwsgierig zijn:
De officiele site
De trailer