In StrikeForce is dat level met die metro en al die grote flats buiten/boven. Het level heet geloof ik Urban ofzo.
Het ene team begin onderaan de trap die naar beneden leidt richting de metro. Als je daar echter naar boven loopt kom je terecht tussen flats.
Aan sommige flats hangen van die balkons met ladders eraan.
Het lijkt mij dat je daar op zou moeten kunnen komen om dan met je sniper het andere team op te wachten.
Hoe kom je daar eigenlijk dan? Ik heb me rot gezocht naar deuren, maar die niet kunnen vinden. Ook schieten op zo''n ladder deed niks.
Iemand een idee?
Het ene team begin onderaan de trap die naar beneden leidt richting de metro. Als je daar echter naar boven loopt kom je terecht tussen flats.
Aan sommige flats hangen van die balkons met ladders eraan.
Het lijkt mij dat je daar op zou moeten kunnen komen om dan met je sniper het andere team op te wachten.
Hoe kom je daar eigenlijk dan? Ik heb me rot gezocht naar deuren, maar die niet kunnen vinden. Ook schieten op zo''n ladder deed niks.
Iemand een idee?
Het kan _niet_ echt niet, dat weet ik 10000000000000000000000% zeker, ''k ben dan ook al tijden een fervent SF speler en ik ken alle maps als mijn broekzak (het word tijd voor 1.60!!)