Heeft iemand nog wat gehoord over dit spel? zoals wanneer het uitkomt of wat laatste nieuws?
Geedit, was geen toepasselijke opmerking
Verwijderd
weet iemand wanneer dit spel op de markt
komt? ik moet dit spel namelijk echt hebben
(uitgaande van de screenies) eindelijk een andere vorm van C&C, dat zie ik wel zitten volgens mij wordt dit wel een topper
mazzel
komt? ik moet dit spel namelijk echt hebben
mazzel
Ja ik wil het ook wel precies weten
En die winkel sites vertrouw ik toch niet want die zijn altijd laat.. Maar ik meende me iets te herinneren dat het pas uitkomt in de herfst of winter ofzo.. maar of dat waar is..
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Das alweer bijna voorbij, die maand dan.Op dinsdag 27 november 2001 16:18 schreef Enfermidade het volgende:
in t filmpje staat november:
ftp://ftp.westwood.com/pub/renegade/previews/video/REN02.MPG
Ik gok op december/januari, maar ik hoop zo snel mogelijk
morgen is de inschrijving voor de beta-test!!!
Ok uitgaande van de vorige titels van Westwood zou ik zeggen dan het spel medio 2002 op de markt komt.
Bij alle spellen uit de C&C serie is dit nog het geval geweest, en hoe langer je moest wachten hoe slechter het spel. ( tiberian sun
)
Bij alle spellen uit de C&C serie is dit nog het geval geweest, en hoe langer je moest wachten hoe slechter het spel. ( tiberian sun

Kenners weten waarom
Verwijderd
oke da klopt, ze doen er altijd wel erg lang over,
behalve dan bij ra2 , die was er ineens...
Precies , RA2 is alleen wat later gerealeased omdat er een vliegtuig in een gebouw geboord werd .
Kenners weten waarom
Verwijderd
de addon is later gereleased. RA2 is al maar dan 1 jaar oudOp dinsdag 27 november 2001 16:27 schreef Enfermidade het volgende:
oke da klopt, ze doen er altijd wel erg lang over,
Pagina: 1