wanneer komt commandos 2 nou eigenlijk
uit??
gaat dat nog lang duren?
dat lijkt me nou pas een gaaf spel!
uit??
gaat dat nog lang duren?
Elect a clown, expect a circus.
correctie.....dat lijkt jouw broer nou pas een gaaf spel[b][...]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Ik dach dat de hond Whiskey ging heten...Op zaterdag 14 april 2001 15:16 schreef GeeBee het volgende:
Het hondje gaat Tungsten heten
En dat filmpje haal ik dinsdag op mijn werk wel ff opThis is Whiskey. He''s a Bull Terrier and was found by one of the Commandos on a previous mission back in 1941. Having undergone extensive training, he''s now an integral part of the team and should be considered as another Commando whose life should be treated as valuably as your own.
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq