Toon posts:

[BC3] C&C Renegade

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit lijkt mij tenminste geen spelletje om bij te :Z .

Maar OK. Kent iemand dit spel?

Een view:

De Command and Conquer-reeks behoeft eigenlijk geen uitleg. De verschillende real time-strategiespellen hebben de toon gezet voor alle andere games in hetzelfde genre. Nu komen de makers, de firma Westwood, opeens met een heel ander soort spel op de proppen: C&C Renegade. Waar je bij de strategie-spellen de actie alleen kon beleven vanuit een satelliet-view, kun je ne de actie in first of third person meemaken. In C&C Renegade speel je namelijk de rol van een commandeo die diep in vijandelijk gebied missies moet uitvoeren. Hiervoor heb je de baschikking over een uitgebreid wapenarsenaal. Dit is wel nodig ook, aangezien je vijanden tegenkomt die Arnold Schwarzenegger reduceren tot een kinderjuf. Aan de graphics zal het niet liggen bij C&C Renegade, want die zijn er vooralsnog zeer smakelijk uit. Rest ons alleen nog te hopen dat dit spel net zo''n revolutie ontketent als de originele Command and Conquer destijds deed. Hoewel; voor onze nachtrust is het beter als dat niet gebeurt.

Hopenlijk niet te veel typfouten :?

Wat lijkt jullie?

Weet iemand hier meer van? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een geweldige game lijkt me..Ik heb al een preview op gamespot gezien en een trailer.

Heb jij toevallig enig idee wanneer hij in Nederland in de schappen ligt, en hoeveel hij gaat kosten?

greetz 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop eind deze maand, en zal wel 99, 119 kosten...

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet jij of er al een demo van spel te downen valt?.....heb zelf al gekeken, maar misschien op de verkeerde plekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:37

The Legend

*Plop*

Ik hoop eind deze maand, en zal wel 99, 119 kosten...
Of niet.......>:)>:)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:00

Flexx

This side up

En de prijs kon nog wel naar benee dankzij die nieuwe DVD doosjes, nou nix van gemerkt met RA2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
Eind van deze maand? Dat lijkt mij eigenlijk nogal sterk, ik heb het gebeuren rond C&C: Renegade niet gevolgd of zo, maar ik las een tijd geleden een special erover in PC Gamer en toen hadden ze het al over eind 2000. Ik denk dat je heeeel blij mag zijn als ''ie er voor kerst is, maar ik betwijfel het...

GRAPMODUS
Koop nu (al) C&C Renegade samen met Duke Nuke''em Forever en Team Fortress 2 samen voor maar 150,-
/GRAPMODUS

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of er een demo te downen is.
Trouwens, eind 2000 is al eind deze maand zo''n beetje!

Heeft iemand deze game al in de VS gehaald?
Hey Godfather, serieus? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op GameSpot staat dat ie 14 december 2000 uitkomt. Nog 1 maandje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:56

Theeboon

theebonen bestaan!

Heeft er iemand screenshots? Ben wel benieuwd.

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
OK ff interviewtje:

Cabal: Could you tell me what the current expected release date for Renegade is? We haven''t had an update for a while.

Chris: We are looking at a 2001 ship date...

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 november 2000 12:21 schreef drZymo het volgende:
OK ff interviewtje:

Cabal: Could you tell me what the current expected release date for Renegade is? We haven''t had an update for a while.

Chris: We are looking at a 2001 ship date...
drZymo, wat bedoel je hiermee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat je nog wel even kan wachten want de overbekende Westwood reclame machine is voor C&C Renegade nog niet gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is echt MOOI! Wat vinden jullie?
B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry jongens, (en girlies)maar naar mijn weten komt deze game pas 15-06-2001, in ons kikkerlandje (kan er natuurlijk gigantisch naast zitten) een ding is in ieder geval zeker, >:)>:)>:)DIT WORD EEN HEFTIG SPEL !!!!!!>:)>:)>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ook in tanks rijden en in heli''s vliegen?? dan zou het wel leuk worden. anders wordt het een standaart shoot ''m up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Control awesome firepower from the original C&C.
Put yourself in the driver''s seat of nearly every popular vehicle from Command & Conquer. Use powerful vehicles in hostile territory to your tactical advantage. If you need more firepower or horsepower, hijacking a Nod Flame Tank might be the key to mission success.

check anders
http://westwood.ea.com/games/ccuniverse/renegade/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:12

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Dit houd dus niet dat je kan vliegen.
grond voertuigen kun je wel bestuuren maar vliegtuigen enzo hebben ze r uit gehaald omdat dat voor teveel problemen zorgde.

wat wel jamemr is imho want dit is geloof ik wel mogelijk in halo :)

Maar dit spel gaat zeker kontschoppen >:)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Geen multiplayer modus zeker?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:12

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Op vrijdag 13 april 2001 14:52 schreef JeanLucPicard het volgende:
Geen multiplayer modus zeker?
Can you say ctf and deathmatch en teambased elkaar aanvallen ieder met 16 mensen en een werkende basis :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de vraag die op iedereens lippen brandt:

WANNEER KOMT DEZE COOLE GAME UIT
weet iemand dit, want elke site zegt wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reigner_Mortem
Op vrijdag 13 april 2001 15:24 schreef Hubert het volgende:

[..]

Can you say ctf and deathmatch en teambased elkaar aanvallen ieder met 16 mensen en een werkende basis :)
pcies :)

vooral dat teambased :)
Renegade: Command & Conquer mode
Renegade: Command & Conquer mode, or "C&C Mode", is a multi-player game where two teams of players - GDI vs. Nod - attempt to destroy the other''s base. Each base functions in a fashion similar to a typical Command & Conquer base: Harvesters gather Tiberium and take it to the Tiberium Refinery for processing, Power Plants supply power to other base structures, etc. As part of the game, you can ''purchase'' different character classes (Engineer, Rocket Soldier, etc.) and vehicles (Tanks, Buggies, etc.) with credits earned from kills or from Tiberium processed from your Tiberium Refinery. To win, you must destroy all of your enemy''s base buildings or place the ''end game'' beacon (Ion Cannon or Nuke) in the enemy base

Dit wordt wel zo mega :9 en B-) dat je gewoon :o bent, dat je gewoon geen tijd meer hebt voor :Y) en geen tijd meer hebt om te :Z. Denk aan mooie landschappen met in de verte de vijandelijke basis. eerst de tiberium wagen saboteren *D en dan de rest >:) en tijdens je sluiptochten zie je tanks voorbij komen en buggies met teamleden die de vijand ff een hoop :'( zullen brengen en dat is :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Ze kunnen bij Westwood beter hun smoel houden tot "the game" af is. December 2000 zeiden ze dat ie uit zou zijn... pff...

Zelfde voor Duke 4 ever. Een spel is klaar wanneer het klaar is ja, maar ga dan niet een half jaar of een jaar van te voren roepen dat ie bijna af is.

Naja, ik ga het niet meer volgen... ''t zal voor beide spellen MINSTENS nog wel een paar weken (lees half jaar) duren ;)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Ik weet het niet, klinkt mij iets té goed in de oren...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reigner_Mortem
OCTOBER 2001
1 - Command & Conquer: Renegade - ELECTRONIC ARTS

Deze informatie komt hier vandaan.
Maar het zal wel weer uitgesteld worden, zoals altijd :'(
Pagina: 1