Toon posts:

[BC3] Fifa 2001 crashed terug naar Windows...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

config:
AMD Athlon 550@750 op een Gigabyte MB;
256 MB RAM
SB Live platinum
Hercules 3D prophet GF 256 DDR (Reference drivers 6.47)

Bij het spelen van Fifa 2001 crashed het spel en kom ik (meestal) terug in Winblows. Ik heb al een aantal dingen gedaan en het lijkt steeds langer te duren voordat het gebeurd. Kast open gemaakt, AGP op 2X gezet (stond op 1X), wat tweaktools erop los gegooid, maar het blijft gebeuren, ook al duurt het steeds langer. Rara hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 15:02
Dat heb ik ook weleens. Ik weet niet waarom, of wanneer precies, het lijkt gewoon willekeurig. Ineen keer pats, Windows. Heb jij ook dat het soms veel langer duurt om een wedstrijd te laden? Draai jij misschien, net als ik, windows 2k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik draai win98SE. Maar bij Win ME had ik het ook. Ik had het eerst ook bij andere spellen, maar dat leek opgelost toen ik m''n AGP-port op 2x had gezet...
Heb jij een overgeklocked systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
Probeer ook ns te updaten. Hij lijkt het bij mij nu minder te doen. (mocht je de niet-originele hebben, je kunt gewoon weer dezelfde crack gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had t zelfde, als ik 2 wedstrijden had gespeeld en ik ging een derde straten crashte ie terug naar windows.

Ik draai ook Win2k en sinds ik DX8 final in combinatie met de 6.47 detonators gebruik doet ie t wel helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had m al ge-update (en dezelfde crack weer gebruikt) maar hij crashed nog steeds.

Hij lijkt het minder te doen zeg je? Maar hij crashed nog wel?

Ik ga vanavond DirectX 8.0 maar eens installeren, kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop een nieuw MB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 13:15 schreef Sn@ke het volgende:
Koop een nieuw MB :P[/quote]Ligt het aan het MB? Hoezo dan? Ik zat er al over na te denken... Welk MB beveel je me aan? Is Giga-Byte zo om te :'( dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook, na twee wedstrijden crashte die weer naar Win en kon ik hem weer opstarten. En weer twee wedstrijden later crashte die weer en moest ik Win eerst weer opnieuw opstarten...

Gewoon ff opnieuw installen.. werkte bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 16:39

Raimond613

Simracer

ik heb dit van meerdere mensen gehoord.... dus waarschijnlijk zit het em in het spel (overigens hadden die allemaal de geripte versie).

Zelf had ik er ook last van, maar soms al tijdens de eerste wedtrijd, of tijdens de tweede en dus niet erna. k''heb toen underclocked naar 400 MHZ en nu heb ik geen problemen meer; het zootje wordt dus te warm bij mij :( zelfde verhaal bij GP3 trouwens....

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Te warm? Bij mij is m''n processor 42 graden als ik er bij fifa 2001 uitgegooid wordt en m''n PC opnieuw start en in m''n BIOS kijk. Is dat TE warm?

Ik heb trouwens directX 8.0 geinstalleerd, maar dat helpt niks. Fifa 2001 lijkt zelfs trager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

ja ik zeg ook niet dat hitte het probleem van iedereen is... ik heb er echter geen last meer van sinds ik heb geunderclocked, en gp3 lijkt ook eindelijk stabiel.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:11

ko9

Ik had eerst ook de probleem dat ik er na 2 wedstrijden uit werd gegooid(in de geripte versie).
Toen heb ik de commentary addon geinstalleerd en had ik nergens meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
ik heb de iso, dus daar zal het niet aan liggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van iemand een nieuwe fifa2001.exe gemaild gekregen en hij beweerd dat het probleem daarmee verholpen is. Het zal mij benieuwen. Vanavond ff testen... 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de geripte versie *D en die wil ook nog wel is crashen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt de geripte prima, ook na 5 wedstrijden (en uiteraard ook daarna). Wie mijn exe file wil hebben, roept maar. Email of ICQ effe!
Tja, we doen allemaal wel eens iets illegaals, maar hopelijk mag dit.
We zijn er tenslotte om elkaar te helpen en niet af te zeiken! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook al een andere fifa2001.exe gekregen maar daar gebeurd het nog steeds. Ik vraag me af of fifa ook crashed bij het originele spel (ik heb de ISO). Anders koop ik het een keer... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Op donderdag 16 november 2000 08:47 schreef ko9 het volgende:
Ik had eerst ook de probleem dat ik er na 2 wedstrijden uit werd gegooid(in de geripte versie).
Toen heb ik de commentary addon geinstalleerd en had ik nergens meer last van.
Ik heb al vanaf het begin die commentary addon en heb nooit deze besproken problemen gehad. misschien ligt het dus toch daaraan.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
het probleem is ook ibj de legale versie, lees ik net op het forum van www.fifa2001.com . Er zal wel ooit een patch voor komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gezeik had ik in 98SE. In whistler geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dus ook dat probleem, maar op een celly 400@500 draait hij wel stabiel. ik heb een TNT2 met een chaintech mobo mischien dat het daar aan ligt en zou iemand mij mischien ook die fifa2001.exe kunnen sturen mischien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 14:26
Is er nou intussen al een patch voor gekomen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yah, word een beetje ziek van die crashes en heb van de week welles zin in een potje voetbal over et netwerk...

duzz als iemand un url heeft voor die patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet spelen is ook een oplossing ;)
Pagina: 1