I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
ik heb die bunkers gewoon steeds bemand gehad en constant met een engineer die bunkers repaired
Verwijderd
je kunt ook gewoon met de chronosphere een paar mannetjes naar zijn irion cutain toe sturen en dan ff kapot schieten beetje flauw maar wel effectief.[/quote]mannetjes?? ik denk dat je tanks bedoeld want mannetjes overleven die chronosphere niet
Probeer het ''s, bij mij werkte het met grote hilariteit. (opeens was de vijandelijke basis ontmanteld
Verwijderd
Bouw ook met powerplants een weg naar buiten de basis, en zet daar een warfactory neer. Hij gooit zijn atoom daar op, mits je bij je ''echte'' warfactory een gapgenerator hebt staan.
Gegarandeerd dat dit lukt!
is heel simpel eigenlijk.ik vond het hele spel eigenlijk te makkelijk.
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Maar morgen maar eens met Allies beginnen
speel dan ook op hard ;)[/quote]Ja zal ik maar eens doen.. maakt het veel uit (met medium)?
Verwijderd
Tjonge Jonge....Op donderdag 16 november 2000 11:52 schreef DJ^ het volgende:
Geen idee, ik speel op easy
Heb russen met Medium gedaan en Allies met Hard
Verwijderd
Beneden rechts onder de iron curtain staan nog twee kernrectoren. Je kunt hier komen door even een route te vinden. Die is er en dan kun je of vernietigen of proberen te behouden (dat is wel heel moeilijk je hebt als twee centrales en dat is voldoende) of verkopen. Dit kun je gelijk bij het begin van het scenario doen. links onder de raketsilo staan nog twee kerncentrales waar je eigenlijk alleen met een chronosphere kunt komen. Later dus als je die gebouwd hebt. met chronolegionaires weghalen heb ik nog niet geprobeerd,.. dat is wel een heel nette manier.
Als je alle zes de centrales hebt, is het spel gewonnen. (afgezien van die zeppelins die naar mijn idee iets teveel armor hebben)
En als je dan het level uit hebt krijg je tanya in al haar glorie te zien. Jammer dat we Eva niet meer zien.
Wat is er trouwen met Joery gebeurt (en waar is Kane).
Maar Tanya maakt alles goed.
groeten
inderdaad, wat een makkie!!!!!!!!Op dinsdag 14 november 2000 14:41 schreef ecteinascidin het volgende:
Met de chronolegionaire de Kernreactorren weghalen werkt veel subtieler. Zonder Energie, Geen nukes en ook geen iron curtain. Mocht je daarbij gestoorf worden door 1 armageddontank, dan kan je deze ook verwijderen met een chronotroeper.
Probeer het ''s, bij mij werkte het met grote hilariteit. (opeens was de vijandelijke basis ontmanteld)
Je weet waar de Nuke en Iron Curtain staan
Maar 4 of meer vliegvelden, en dan heb je dus 16 vliegtuigen. En daarmee val je gewoon in 1x de Nuke en daaran Iron Curtain aan. En je bent van ze verlost.
Ohja, nog een tip. Schiet het Kremlin niet stuk, dat is niet de bedoeling. Weet ik uit ervaring.
Ohja, ik vond het einde wel erg grappig
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Verwijderd
Je bouwt in het begin gewoon heelveel soldaatjes en stopt die in de huizen om de basis (er staan ook bunkers om de ingangen)
Er is geen tank of terror drone ofzo die daar door heen komt. Daarna moet je zorgen dat je zo snel mogelijk een techcenter plaats en een spycenter bouwt. Daarna bouw je alleen chronologinair (hoe je het ook schrijft) en val je de onderste basis aan)
Het makkelijkste is eerst de kerncentrales, want dan werkt de nuke vanzelf niet meer omdat ie te weinig stroom heeft.
Verwijderd
Als je die verrot hebt is et simpel als wat, gewoon rustig alles uitmoorden. Verdedig btw wel alle 4 de ingangen van je kamp, het is niet echt fijn als een groepje tanks opeens via de boveningang je kamp half verrot schiet
Verwijderd
Heb het nog even opgezocht:Op vrijdag 17 november 2000 19:43 schreef JeanLucPicard het volgende:
Kane is nog niet eens geboren, red alert speelt af ten tijde van 2e wo, C&C ergens in de toekomst, en met de allies is Yourri dood, bij de russen zitten zijn hersenen nog in een potje(met vet:P).
Yuri is inderdaad door de allies gedood.
Kane leidde nod idd in C&C, maar heeft het "geleerd" in red alert 1. Red alert II is een paar jaar later en niet meer in woII. Let ook goed op de krantenberichten als je het spel uit hebt. De datum op die kranten is 31 juli 1972. Kane had dus wel aanwezig kunnen zijn aangezien C&C in de toekomst speelt.
Jammer, ik vond Kane wel een stoere vent.
Maar idd wel kewl
Bouw een helicopter en stop hem vol met SEALS. Teleporteer die heli naar de nuke, klik op deploy, en laat alle 5 SEALS een bom leggen onder de nuke.
Waarschijnlijk worden er 3 of 4 afgeschoten, maar die vormen juist de afleiding, zodat er altijd wel een SEAL overblijft om uiteindelijk de bom te leggen.
Hetzelfde doe je met de Iron Curtain. Als die twee dingen eenmaal kapot zijn, kun je eindelijk relaxen en beginnen met oorlog voeren
Anyway, een punt wat mij wel opviel is dat je missies vaak op dit soort manieren uit kunt spelen.
Neem nou de laatste missie van de Soviets, waarbij je die Chronosphere moet vernietigen? Of die missie waarbij je het Kremlin moet vernietigen?
Concentreer je op het bouwen van Nukes, en het klusje is geklaard, terwijl je nog maar 50% van de map verkend hebt...
Dit viel me een beetje tegen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
met de tips die hierboven zijn gegeven moet dit level gewoon een eitje zijn.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
This too shall pass
Verwijderd
Red Alert 2 speelt enkele jaren NA Red Alert 1 af. Waarschijnlijk in de jaren 60-70 ofzo zoals iemand hierboven ook al gezegt had.Op maandag 23 april 2001 13:52 schreef sharkyOnline het volgende:
c&c speelt in de toekomst? en red alert dus weer voor c&c...kane zie je ook in het eindfilmpje van red alert dus wanneer speelt red alert 2, na c&c?
C&C 1 speelt rond deze tijd, rond het jaar 2000 ofzo. en C&C2 een paar jaar in de toekomst (duh)
Maare er komt een nieuwe uitbreiding van RA2 binnenkort, waar de verhaallijn wordt uitgebreid (met een uur aan filmpjes
meer info zie http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/previews/apr01/yuri.html