Ik vind de oude vertrouwde Motoracer nog steeds het beste...
Verwijderd
Ik heb alleen GP500 van Microprose, maar dat is wel een gaaf spel....Heb ook screenshot gezien van Superbike 2001 van EA, die is nog iets beter, maar of die al uit is weet ik niet (de demo wel in ieder geval)
motocross madness vind ik ruig
Superbike 2000 EN 2001( demo ) flikkert mij elke keer terug in Windows met het opstarten. Ik breek mijn hoofd hierover hoe dat kan , snap er heeeelemaal niks meer van
Die-hard Brexiteer
Ik ben zelf nog steeds gecharmeerd van Moto Racer 2... Nog steeds gaaf, vooral in multiplayer
Hangt er helemaal vanaf of je iets superrealistisch wilt of meer arcade. Voor arcade zijn MotoRacer 1&2 idd heel goed, of Redline Racer.
Je hebt ook spellen die mij te realistisch zijn zoals AMA Superbikes of Superbike 2000. Vind ik niet te besturen.
Persoonlijk vind ik Castol Honda Superbikes (2000) het allerbeste spel. Realistisch, je moet echt een tijdje oefenen voor je het kan, maar het is ook voor de niet-motorrijder te doen. Je kunt in dat spel echt leren racen, want regelmatig denk je dat je nu een heel scherpe tijd hebt en dan verbeter je hem toch nog ruim. Echt een aanrader. Draait ook op oudere systemen.
Je hebt ook spellen die mij te realistisch zijn zoals AMA Superbikes of Superbike 2000. Vind ik niet te besturen.
Persoonlijk vind ik Castol Honda Superbikes (2000) het allerbeste spel. Realistisch, je moet echt een tijdje oefenen voor je het kan, maar het is ook voor de niet-motorrijder te doen. Je kunt in dat spel echt leren racen, want regelmatig denk je dat je nu een heel scherpe tijd hebt en dan verbeter je hem toch nog ruim. Echt een aanrader. Draait ook op oudere systemen.
Castrol vind ik dus kl*te! Het enige mooie, en superverslavende motorrace-spel is GP500, het enige probleem is dat je het eerst 2 weken moet oefenen voordat je een heel rondje op de fiets blijft zitten, hehe:)!
Heb ook SBK2001, heb het nog niet echt gespeeld, maar het ziet er net iets mooier uit dan SBK2000, en moeilijker. (Je pleurt gelijk op je smoel als je teveel gas geeft in de bocht)
Met je keyboard motorracen is bijna niet te doen, ik doe het met een (ff)stuur.
Heb ook SBK2001, heb het nog niet echt gespeeld, maar het ziet er net iets mooier uit dan SBK2000, en moeilijker. (Je pleurt gelijk op je smoel als je teveel gas geeft in de bocht)
Met je keyboard motorracen is bijna niet te doen, ik doe het met een (ff)stuur.
DudeRuud is da man!!!
GP500 is echt beter dan SuperBike 2000/2001
simpelweg omdat hier een groot arcade gehalte in zit. Wel is superbike grafisch erg mooi.
Bij GP500 kost het al een tijdje oefenen voordat je met AutoBrake de default ronderecords aan gort rijd.
En zodra je je door AutoBrake begrenst voelt kun je het zelf gaan doen en weer overnieuw beginnen...
Alleen vind ik de tune mogelijkheden wat ondoorzichtig.
Ik werk alleen met type motor en versnellingsbak verhoudingen....
Jammer dat er geen kwaliteits motorrace stuurtjes zijn. Die van Ergenic is prut-kwali.
En AMA vond ik ook iets te ingewikkeld besturen om nog speelbaar te houden.
GP500 is echt beter dan SuperBike 2000/2001
simpelweg omdat hier een groot arcade gehalte in zit. Wel is superbike grafisch erg mooi.
Bij GP500 kost het al een tijdje oefenen voordat je met AutoBrake de default ronderecords aan gort rijd.
En zodra je je door AutoBrake begrenst voelt kun je het zelf gaan doen en weer overnieuw beginnen...
Alleen vind ik de tune mogelijkheden wat ondoorzichtig.
Jammer dat er geen kwaliteits motorrace stuurtjes zijn. Die van Ergenic is prut-kwali.
En AMA vond ik ook iets te ingewikkeld besturen om nog speelbaar te houden.
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Het laatste motorspel dat ik echt gaaf vond was Superbikes 2000. Gewoon een lekker beregoed spel.. Ik heb geen idee of er nieuwere games zijn die beter zijn, maar SB2000 vond ik best prima.
TheCycles was ook niet slecht maar dan mag je je XT/286 wel weer voor uit de kast trekken..
TheCycles was ook niet slecht maar dan mag je je XT/286 wel weer voor uit de kast trekken..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Superbike 2000 is mijn motorfavoriet. Ook hele goeie ff (vooral in de hoogste moeilijkheidsgraad). Dat spel is overal voor een schijntje te koop, dus kopen die hap.
Verwijderd
de beste, lekkere gameplay, mooie simpele graficsOp donderdag 12 oktober 2000 15:39 schreef Wekkel het volgende:
Ik vind de oude vertrouwde Motoracer nog steeds het beste...
eik beter als 2 vind ik
(ik ga hem weer installen:P)
Verwijderd
Trouwens: wat realistische graphics betreft vind ik SB2000 eigenlijk nog steeds het mooiste spel: daar kunnen alle andere racesimes nog een puntje aan zuigen! F1RC is wel heel mooi en zo, maar toch wel erg cartoonish. GP3 en weet ik veel wat voor racegames zijn vaak ook veel te bont gekleurd SB2000 (en ongetwijfeld SB2001 ook) hebben precies de juiste kleuren te pakken gekregen: net echt. Dus nogmaals: voor die paar centen moet je ''m niet laten liggen!
Verwijderd
Ja, Motoracer was ook echt te gek. Lekkere arcade racer. Zowel de bikes als de crossers. Die motorcross over zand in die hal was echt supergaaf. Motoracer 2 was één van de grootste teleurstellingen ooit: de tracks waren flauw, herhalend, saai, en die crossmotoren reden bij lange na niet zo lekker als in Motoracer 1: in 1 vliegen ze bij elke hobbel heerlijk de lucht in: in MR2 blijven ze veel te vaak aan de grond kleven: komt er een megabobbel aan, plakt die motor gewoon aan de grond vast een glijd ''ie eroverheen!
Ik zag laatst Motoracer 1 voor 15,- of zo. Ik denk dat ik ''m maar weer eens koop... (Ik heb m''n oude origineel aan m''n broer gegeven toen ik MR2 kocht: had ik dus NOOIT moeten doen...)
Ik zag laatst Motoracer 1 voor 15,- of zo. Ik denk dat ik ''m maar weer eens koop... (Ik heb m''n oude origineel aan m''n broer gegeven toen ik MR2 kocht: had ik dus NOOIT moeten doen...)
MotorRacer was echt GEWELDIG. Zeker via LAN enzo..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
yep
1=gp500
2-superbike2001
verder niet zo heel veel motersims tegengekomen..
...
gp500 was heel realistish met de "lean right or left" dat was zeeeer gaaf
maar een goede controller had je wel nodig(die heb ik nu ..;) saitek cyborg 3d
1=gp500
2-superbike2001
verder niet zo heel veel motersims tegengekomen..
...
gp500 was heel realistish met de "lean right or left" dat was zeeeer gaaf
maar een goede controller had je wel nodig(die heb ik nu ..;) saitek cyborg 3d
GP500 is inderdaad steengoed.
Meest ideale zou denk ik een racestuur met analoge klepjes achter het stuur zijn voor gas en rem.
Meest ideale zou denk ik een racestuur met analoge klepjes achter het stuur zijn voor gas en rem.
Pagina: 1