"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
<BR>
<P>ik heb hem dus ook al enkele malen gespeeld, echt supertje vet
alleen hoe gooi je handgranaten en wat voor explosieven heb je dan nog meer? want die krijg je in het begin toch niet???<BR>
Verwijderd
[This message has been edited by Animal_X (edited 04-09-2000).]
http://www.planetunrealtournament.com/tacticalops/
Verwijderd
sf is nieuw, andere opzet: geen gekut met geld en realistischer
[/quote]
eeem, wat gebeurt er nu met de games wereld?? er worden alleen maar spelen gekloond. waarom zijn er na dune2 nog andere strategie spellen op de markt gekomen?? zijn allemaal klonen dus nutteloos? wat een onzin.
en ik zette erbij dat ik TO leuker vind dan cs, waarom clonen nutteloos zouden zijn ontgaat me.
enneh wat maakt tactical ops minder realistisch dan SF? even erbij zette want dat ben ik niet met je eens. en dat ''gekut met geld'' vind ik realistischer dan dat je gratis wapens krijgt. dan kies je toch steeds het beste wapen, veel minder variatie krijg je dan.
AKA en M16 zijn gelijk qua schieten, beste alrounders. Uzi en andere ding zijn klote, slecht richten en geen power. Pistool is een lachertje.
Snipergun is leuk, die .50 veel te traag met reloaden.
Een AKA of M16 voor mij dus, je hebt dus wel een beetje gelijk. Bij TO moet je dat ding gewoon weer verdienen, als je je af laat slachten..
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Ik heb alleen problemen met een modje voor unrealtourney uitzoeken, aangezien er zo veel zijn. Infiltration is namelijk ook best lachuh.
even over de pieken: als ik bij een elite unit ga vechten, wil ik niet even langs de winkel te moeten, met de hoop op genoeg geld voor een schietijzer bij me te hebben; ik mag hopen dat de beste wapens van te voren geregeld zijn.
Klinkt misschien een beetje verwend...
Verder ook nog realistisch: hartslag-meter, bloed-sporen, be-invloedbare accuracy (per wapen, per persoon anders) en maar twee teams op het slagveld.
post de conclusie morgen wel!!!
[was al op 95% van TO toen de stroom uitviel!!! en ik d/l met download accelerator
en ja hoor na reboot file corrupt, kon ik weer op nieuw!!!!
P.S. DAMN ik moet ook ff zo''n user icon maken, rippen jullie die gewoon of zal ik er een maken met photo shop???
TO: veel betere gameplay!!!
SF: veel betere maps/sfeer!!!
hmmmm...van mij mogen ze samen wel 1 ECHT goede mod maken!!
Is er iemand die deze 2 mods al heeft gebrobeer????
Het zijn 2 CS (wanabee?) mods voor Q3A
http://www.planetquake.com/siliconice/files/index.shtml
http://www.planetquake.com/nsq3/files.htm
(nog niet af)
Welke engine zou beter zijn voor dit soort mods??? de Q3 of de UT engine????
Verwijderd
Deze heeft ingebouwde vehikel ondesteuning, plus lange afstandsgevechten(snipers) kunnen ook beter, aangezien grote openruimtes veel sneller te renderen zijn(geen last van dozen).
Battlezone in een Soldier of Fortune jasje, moet het wel ongeveer worden. Gaat heersen
SCREENS!!!!
je kunt me ook terug vinden in de CLQ stats zo rond de 50ste plaats
Ik speel al tijden 1.55, en daarvoor ook alles vanaf 1.26 nu 1.60 bijna uit is... ik kan niet meer wachten