AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
<P><BR>FYI, Legacy Doom is een nieuwe Doom met een Quake 1-like engine ofzo, op basis van de vrijgegeven broncode van Doom. Nix illegaals aan ook.
<BR>[This message has been edited by Tuinhark (edited 24-08-2000).]
Niet op voorraad.
Verwijderd
<P>was wel lache weer om de oude DOOM tespelen, nu op 1024*768 voor een keer<P>maar hoe kun je dan multiplayer ''join een server'' doen? Ken ''t nie vinduh!!
(Ik kan geen server starten vanwege ICS.
)
)<BR>ik heb doom wel origineel dus...
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
<BR>en dan blijft ik in de console wachten op de nieuwe map.. erg vervelend<P>ik wil morgenavond wel de hele nacht dit gaan uitpluizen <P>harly: stuur een icq naar me als je wilt meedoen morge (mijn icq=15166530)
Verwijderd
<P><BR>Owja, vergeten dan ICQ hier ff niet meer werkt ofzo... D''oh!<BR>
<BR>[/edit2][This message has been edited by Tuinhark (edited 25-08-2000).]
[This message has been edited by zetje01 (edited 25-08-2000).]
Misschien dat quartech dat net verkeerd had ingesteld....
Verwijderd
Verwijderd
<BR>beetje veel lag als we gezamelijk met de plasmagun schieten...maar toch, heheheeh<P>ik zal morgen ff een zip maken van de zooi die ik nu in de DOOMLEGACY heb staan... zal wel een MB of 17 worden.. maar dan heb je wel alles wat je nodig hebt
<P>Maar gebleken is dat je met een 33k6 modem er niet aan hoeft te denken dat je kunt spelen.
Met dank aan dyna18.
Verwijderd
<P>Geluid nog over de PC Speaker (Monstersound zonder dos emulatie kom je niet ver mee
), geen freelook, super dit.<P>[geenverzoekomillegalesoftwaremode]<BR>Zijn Doom 1 en Doom 2 niet net als Wolf3D als abandonware te downloaden? Zo nee, vergeet de vraag dan maar.<BR>[/geenverzoekomillegalesoftwaremode]
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Wat een onzin! Tuurlijk heb je freelook en kan je springen!geen freelook, super dit.
<P>Euh... met die Legacy Doom die ik hier helemaal bovenaan heb gepost dus he?

[This message has been edited by edward2 (edited 26-08-2000).]
Niet op voorraad.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

[This message has been edited by Elect (edited 26-08-2000).]
[This message has been edited by Smooth (edited 27-08-2000).]
<P>(die nieuwe levels zijn goed !)
Verwijderd
<BR>dat ding vindt ik vreeselijk iritant .. zit meestal in ''invisible mode''<P>sorry , Tuinhark, morge ff dan van 20.00?<BR>ook voor andere die willen doen..contact me gewoon ff via icq: 15166530<P>kan hellaas geen 24/7 server draaien
<BR>is er al een irc-kanaal trouwens? *HINT 2*
Verwijderd
Kheb ooit geprobeert zelf een level te maken. Ut is veel moeilijker dan dat het lijkt. Vooral met alternate images enzo...
Maar als iemand nog een potje DooM met me wil spele... just ask
C:\>_