[BC3] slechtste spel ooit????????????????

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:14

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
ik ben benieuwd welk spelletje jullie nu heel erg slecht vinden . :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
alle spellen van davilex

Verwijderd

Diablo II<BR>Daikatana<BR>Quake 3 Arena<BR>Alle spellen voor de PSX<BR>

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
q3 is redelijk goed ...<BR>de rest zuigt inderdaad ...<BR>

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Quake 3 Arena en Tiberian Sun. Matige spellen die teren op het succes van hun voorgangers.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou nou... als jullie Quake 3 al zielig vinden...... aan welk spel beleef je dan wel plezier?<BR>

• Elect
  • Niet online
Unreal en Halfife ROELEN !

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Wat is er nou echt het slechtste spel ooit....<P>tja... goh, tja... goh, tja..., goh... tja... NOU WEET IK HET WEER!<P>A2 RACER!!<P>en DAAAAAAAAAAAAAAR heb ik nou ECHT een hekel aan, hij zit tegen me deur geplakt trouwens

Verwijderd

Alle crazy bytes shit waarbij filmpjes en geluid weggehaald zijn. :r<BR>Verder blood II :r(blood I is veel beter), Tiberian Sun :r (zie hierboven), Shadow man :r, nightmare creatures :r, halflife :r(nu zeg ik denk ik iets verkeerds als ik alle verhalen hoor?), Unreal :r (i.v.m. extreme systeemeisen), descent II :r(kom op gegeven moment niet meer verder, echt shit, baal ik echt van), alle role playing games. :r

Verwijderd

Hoezo heeft Unreal extreme systeemeisen? Ik speel dat spel met mijn P166 met voodoo 2 op 800x600.

Verwijderd

Me sys: P166MMX, voodoo 2:<BR>geluid/graphics lopen niet gelijk.

Verwijderd

Webzwemmer: je moet toch eens langs pearl gaan :) Half-life Roelt!

Verwijderd

Als je goed kijkt zie ik ook wel dat velen halflife vinden roelen.<BR>Ik vind er echter geen fuck aan, dat gewacht de hele tijd als je naar een andere area gaat.<BR>

[This message has been edited by WEBZWEMMER (edited 09-07-2000).]

• Speedy
  • Laatst online: 16-02 12:46
Wachten? Die 2 seconden.... dat spel roelt de pan uit nog steeds, maar ieder zijn eigen mening :).

Flickr | Lego collectie

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Persoonlijk vindt ik Tiberian sun het slechtst uit de C&C serie, de hele sfeer uit deel 1 was al weg in red alert en in dat Tiberian Sun werdt het wel erg verziekt.<BR>Reden, de orginele delen zitten er niet meer in, zoals de echte tanks en mannetjes. in dat Tiberian sun zijn het "spinnen-die knallen" en ondergrondse tanks blabla bla wat een onzin en dan zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lang doen om dit mieserige deel te maken. Het echt IRRITANTSTE dingetje van het spel is dat achterlijke "seeker" dat haleluja veel altijd mijn belangrijkste dingen sloopt en andersom, een stom ienemienie tiny rot mini klein (raar lopend en allemaal met de zelfde stem) granaat-gooi-mannetje. :(<BR>En dan ben je net een uurtje of 2 bezig en dan komt er weer zo''n Seeker voorbij zoeven KETS weer je construction yard weg weer $5000<BR>harvesten, DAMN<BR>Tip: moet je voor de gein eens uitproberen, ga direct zodra je in een skirmish level zit stuur je gelijk al je mannetjes een andere kant op in het veld om zo snel mogelijk de basis te vinden.<P>Tip resultaat: jij bent pas 3 min in het spel heb bv. net je power plant en waepon facility gedumpt en hij zit al met een basis waar jij zeker een uurtje over doet, en een hoop manschappen joh nou dat wil je eigenlijk niet weten.<P>En dan komt Westwood natuurlijk nog eens met het Tombraider achtige genre uitmelk gedoe (heb een hit en pers uit uit tot ellende) Dat rennegade gedoe, nou ik hoop dat het wat wordt.<P>hijg puf phoef, dat lucht op. :)

[This message has been edited by Homedisc (edited 10-07-2000).]

39

Verwijderd

ALLE SPELLEN VAN:<P><BR> :r :r :rDAVILEX :r :r :r <P>Die spellen zijn allemaal zo waardeloos en uit de tijd als het maar kan... Dat bedrijf kan zich beter helemaal gaan richten op Windows cursussen ofzo.<BR> <BR>

[This message has been edited by Sn@ke (edited 10-07-2000).]

Verwijderd

Aliens vs Predator; ziet er grafisch onwijs mooi uit, maar heeft verder helemaal nix!

• Kman
  • Laatst online: 21-01 15:40
Heb ooit ''eens bomberman voor de pc gespeeld. Da''s pas bagger (ook voor de tijd dat ''ie uitgebracht werd)

Verwijderd

Pacman! ;), en de C&C series!

• SICK
  • Laatst online: 12-02 12:07
A2 racer trilogy :) + Amsterdoom :r + deer hunter(mijn vaders lievelings game :)) <BR>Carmagedon2(beroerd K*NK*R spel) en natuurlijk john romero''s ''meesterwerk'' daikatana............

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Z.A.R en alle Davilex games (daar zijn we het allemaal over eens).

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-02 10:42

Clay

cookie erbij?

B hunter, man dat zuigt pas.<P><BR>

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Microsoft Windows 95,98 en 2000.<BR>Bij de eerste level krijg ik al een blauwe scherm en loopt het steeds vast.<P>wat een kut spel zeg :) :) :)<BR>

• Pluis
  • Laatst online: 21-02-2023
De meeste van die spellen die snel na een film worden uitgebracht en meeprofiteren van het succes daarvan zijn ERG slecht.<P>v.b.<BR>- South Park Rally<BR>- Independance Day<BR>- Men In Black<BR>- Star Wars Racer <P>En meer van die ongein.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

A2 Racer roelt man.<BR>Ik heb de echte A2 Racer 1 nog gespeeld.<BR>Dat is toch super als je 280 rijdt op de A2 en moeite hebt om het andere verkeer bij te houden. Je tipt een voorganger een heel klein beetje aan en je krijgt een knal alsof je tegen ''n blok beton reed. Vervolgens wordt je ingehaald door de politie die zo''n 320 haalt in hun Volkswagen Kever, die je bekeuren tijdens het rijden, na een knal op je Enter rij je weer vrolijk verder.<BR>Da''s toch het ultieme spelplezier man?<BR> :D<P>Goed, met de Davilex-spellen ben ik het eens. Tiberian Sun ook, de computerspeler cheat gewoon enorm en we moesten er te lang op wachten. Unreal ben ik het niet mee eens, Unreal I is zo verdomd goed de eerste twee levels, als ik dat in het donker speel, met het geluid over de speakers en vol aan krijg ik er nog steeds kippenvel van :). Na level 2 vind ik er alleen niks meer aan, dat is wat minder goed uitgewerkt.<BR>Unreal Tournament is een heel goed spel, lekker 6 Average bots aan (hoger cheaten ze, dat vind ik niet nodig, dus ik doe ''n eerlijk niveau en ik gooi er twee extra bij) en fraggen maar :).<BR>Quake III ook zeker mee eens, vind ik vaag rotspel. Het beeld van Quake II is wel mooi, maar het geluid is gewoon playmobiel en het spelen op zich laat veel te wensen over.<BR>Het enige echte mooie spel uit de Quake-serie is Quake I, ondanks de slechte beeldkwaliteit.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Sommige zeiden ''t al:<P>De meeste games die eerst een succes waren en daarop een vervolg maakte !<P>Deze waren goed: (#) waren absoluut nul<BR>M.A.X. (2)<BR>C&C (2)-(TiberiumSun)-(RedAlert)<BR>Quake1/2 (3)<BR>Dune (2)<BR>DarkReign (2)<BR>Delta Force (2)<P>enz, enz, enz....

Verwijderd

q3 nul? wordt wakker!

Verwijderd

Ik ben het voor een groot gedeelte met quartech eens, maar Dune 2 is een van de beste spellen ooit. Dankzij Dune 2 hebben we nu spellen als Starcraft, C&C, Total Annihilation, enz. Dune 2 de voorloper van alle RTS games, net zoals Doom de voorloper was van alle First Person Shooters.<P>En nogmaals Quake 3 is een erg matig spel en had veel beter moeten zijn, meer dan een 7 is ie echt niet waard. Ze hadden beter de release kunnen uitstellen en het spel echt af maken en niet nu nog met een add-on aan komen zetten, waar je ook nog voor moet betalen.

• Halfkakkende
  • Laatst online: 16:17

Halfkakkende

Vandring

C&C serie<BR>diablo 2<BR>quake 3<BR>unreal t.<BR>halflife<BR>B hunter

MUZIEK!

Verwijderd

zeg angel-eyes Doom was niet de voorloper van fps, dat was wolfenstein 3d, ide was ook van id.

• Zedd
  • Laatst online: 04-02 09:33
Conquest Earth

• Zedd
  • Laatst online: 04-02 09:33
Ik wou trouwens toevoegen, dat als je zegt dat spellen als Half-Life, Quake 3, UT en Diablo 2 slecht vind dat je dan niet echt veel verstand van games hebt, want dit waren gewoon allemaal toppers.<BR>Het komt er gewoon op neer dat JIJ het spel geen flikker aan vond, maar daarom is het nog geen slecht spel.<BR>Zo vind ik UT bijvoorbeeld ook niet echt veel aan om te spelen, maar het is gewoon een feit dat het wel een goed spel is.

[This message has been edited by Zedd (edited 12-07-2000).]

Verwijderd

TombRaider 3 en 4 (1 en 2, dat ken nog, maar 3 en 4 zonder eigenlijk iets aan de enige/de gameplay te doen, nee, sorry)<BR>Quake3 :r <BR>Davilex troep, DUH!<BR>Diakatana (had er wel veel van verwacht, maar helaas)<BR>

Verwijderd

zeg angel-eyes Doom was niet de voorloper van fps, dat was wolfenstein 3d, ide was ook van id.
Was ik helemaal vergeten. Wolfenstein heb ik erg weinig gespeeld, Doom was m.i. stukken beter.

Verwijderd

Alles op die consoles als playstation, nintendo, sega etc.<P>Maar ver aan de top staat super mario met al zijn vervolgen, echt waar toen iedereen dit spel 10 jaar geleden speelde had ik er al een gruwelijke hekel aan.<P>En WEBZWEMMER> Blood2 RULES!

Verwijderd

Windows 9x .. is helemaal niet grappig.<P>Ik neem tenminste aan dat MS het als spelletje aan de man probeert te brengen, want als OS stelt het niks voor.<P>Als zijnde spelletje vind ik het ook nog heel slecht, want het is niet eens een leuk spel.

Verwijderd

Het ergste spel wat ik heb gespeel in m''n leven is toch wel mens-erger-je-niet. Wat een vervelend k*t spel is dat zeg!!

Verwijderd

S.W.A.T. vond ik zwaar ***<BR>Wing Commander vond ik onwijs gaaf!

[This message has been edited by Cronik (edited 13-07-2000).]

Verwijderd

hmm effe denken..

A2 racer en amsterdoom

(effe de thread omhoog geschopt :) )

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-11-2025

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Er worden hier allemaal vrij bekende spellen opgenoemd, maar de meest waardeloze spellen zijn die spellen die nooit echt bekend raken. Slechte opvolgers van een goed spel raken wel bekend, maar meestal is dat een slap aftreksel van het orgineel en dus nog redelijk tot slecht.
Ooit kocht ik een spel nadat ik het in de schappen had zien staan (doe ik nooit meer), Zeppelin van MicroProse. Dat was echt WAARDELOOS. Nooit heb ik het waardelozer gezien.
Dan wil ik ook nog graag iets ove Q3 zeggen. Het is een leuk spel, maar vergeleken bij zijn voorganger verdwijnt het in het niets.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ZEROWING!!! :D

wat is dat een saai brak spel... alle sidescrolling shooters zuigen trouwens zwaar... :9

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 12 juli 2000 10:12 schreef Halfkakkende het volgende:
C&C serie<BR>diablo 2<BR>quake 3<BR>unreal t.<BR>halflife<BR>B hunter
Diablo 2 en Unreal Tournament heersen echt wel!

Verwijderd

<edit>

HlpDsK was me voor

</edit>

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op donderdag 05 april 2001 09:37 schreef r3b00t het volgende:
<edit>

HlpDsK was me voor

</edit>
ja, zo''n 9 MAANDEN!!!!!!!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
qIII arena: opzich niet superslecht,maar qua gameplay een enorme afknapper tov quake2

C&C: tiberian sun

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Dankzij alle davilex spellen heb ik nu weer wat bierfiltjes erbij en all rpg games zijn ok K U T. rpg alleen die naam al:r

Verwijderd

Conquest earth ..bah wat een verschrikkelijk spel zeg....

Tiberian Sun is ook K*T en niet zo''n beetje ook.

NFS 2 ...bah wat viel die tegen zeg na 1...zo fake... 3 blijft de beste uit de serie.

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 21:59

Blauw

De Schreeuw

Gelukkig, er zijn genoeg mensen die C&C tiberian Sun noemen. Wat een baggerlijk spel. Das hasteren schiet niet op, de poppetjes sucken en het spel duurt maar en duurt maar en duurt maar :(

ook een kutspel; V-Rally, MM2, Redline racer euh...F1RS (wat een vaag sloom spel..)

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 15-02 23:08
Het gaat hier eigenlijk meer over het spel dat het meest teleurstelde als het spel dat het slechts was denk ik. Was Tiberian Sun van een onbekende fabrikant geweest, en was het zonder al te veel commotie ervoor uitgebracht, dan was het hier niet vernoemt bijv.

Verwijderd

Echt weer zo''n topic waar je niks aan hebt en die je start als je nis te doen hebt.

maare <ontopic> ik vind Daikatana zuigen was vet kewl die reviews enzo maar ga je het spelen is er geen reet aan.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik vond Mortyr zwaar lame, die multiplayer wordt er in gestop terwijl ie niet eens werkt, grafix waren trouwens best ok.

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09-2025
Kan beter vraguh welke spelle ik wel leuk vin.. > UT, BG serie, HL, CS en uiteraard B&W. zijn zo''n beetje de enigste..

laterzzz...

www.covesting.io/?ref=12955

Verwijderd

QUAKE 3 ARENA?

meester spel

Verwijderd

ik vond Command & Conquer Tiberian Sun behoorlijk zuigen! Heb je keilang op zitten w8en...en dan krijg je zoiets! :(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het hangt er een beetje vanaf. Ik bedoel of ze redelijk nieuw moeten zijn maar ik vond Red Alert 2 bijhoorlijk tegenvallen en Diablo II ook (maar dat is mijn style niet)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 12 juli 2000 12:42 schreef Zedd het volgende:
Ik wou trouwens toevoegen, dat als je zegt dat spellen als Half-Life, Quake 3, UT en Diablo 2 slecht vind dat je dan niet echt veel verstand van games hebt, want dit waren gewoon allemaal toppers.<BR>Het komt er gewoon op neer dat JIJ het spel geen flikker aan vond, maar daarom is het nog geen slecht spel.<BR>Zo vind ik UT bijvoorbeeld ook niet echt veel aan om te spelen, maar het is gewoon een feit dat het wel een goed spel is.

[This message has been edited by Zedd (edited 12-07-2000).]
Wat is dit dan weer?? Damn er wordt toch gevraagd wat je het slechtste spel vindt! Niet wat het slechte spel is...dat zou dan een feit moeten zijn, sommige vinden Q3A cool, ik vind dat ie zuigt! Mijn mening! kan jij echt nix aan veranderen! Als deze jongen vind dat die spellen zuigen moet je dat maar aannemen als zijn mening en dat respecteren! :(

• TheRitz
  • Laatst online: 12-02-2024
Die Hard..GATVURRR!

En natuurlijk Kwak3Arena. Wat een verdrietig vervolg op een verder perfect spel! Tiberian Sun kan er ook wat van dan als we toch bezig zijn...beetje jammer. WestWood is met Red Alert 2 gelukkig weer op het goede pad gekomen.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Verwijderd

Op zondag 09 juli 2000 15:27 schreef Ali Sayin het volgende:
Alle spellen voor de PSX
Kijk daar ben ik het dus echt NIET mee eens :(, neem nou Metal Gear Solid.
Dat was (is) echt een wereldspel. En volgens mij zou jij dan de eerste zijn die Metal Gear Solid vind zuigen.

En games als bv. Tekken (3=beste) waren (zijn) ook heel goed.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:02

Sharky

Skamn Dippy!

mensen die alle games voor psx slecht vinden kan ik echt niet serieus nemen. dat kun je gewoon niet zeggen aangezien het aanbod erg divers is. zeg dan dat beeldkwaliteit van ps zuigt ofzo.
ik vind de psx iig rulen

welke spellen moeten we trouwens noemen, spellen die wel bekend zijn of gewoon alle slechte spellen?

-alle davilex spellen
-kawasaki jet ski ofzo
-powerboatracing 2 (ofzo) van realgames
-m.a.x.
-dune 2000 (dune 2 rulez!)
-testdrive 4 en hoger + offroad
-diablo I + II

vast veel meer kan er zo niet op komen

This too shall pass

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:37
Daarstraks heb ik ff dat Waterslide Island geprobeerd, dat is dus echt 3 x niks...

Echt suf, je komt het overal tegen, op elke site staat het. Ja toch maar ff downen dan, blijkt het echt niks te zijn. Maarja, maakt niet uit, het is alweer gedelete hehe...
Pagina: 1