Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[This message has been edited by WEBZWEMMER (edited 09-07-2000).]
[This message has been edited by Homedisc (edited 10-07-2000).]
39
Verwijderd
[This message has been edited by Sn@ke (edited 10-07-2000).]
Verwijderd
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[This message has been edited by Zedd (edited 12-07-2000).]
Verwijderd
Verwijderd
Was ik helemaal vergeten. Wolfenstein heb ik erg weinig gespeeld, Doom was m.i. stukken beter.zeg angel-eyes Doom was niet de voorloper van fps, dat was wolfenstein 3d, ide was ook van id.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[This message has been edited by Cronik (edited 13-07-2000).]
Ooit kocht ik een spel nadat ik het in de schappen had zien staan (doe ik nooit meer), Zeppelin van MicroProse. Dat was echt WAARDELOOS. Nooit heb ik het waardelozer gezien.
Dan wil ik ook nog graag iets ove Q3 zeggen. Het is een leuk spel, maar vergeleken bij zijn voorganger verdwijnt het in het niets.
wat is dat een saai brak spel... alle sidescrolling shooters zuigen trouwens zwaar...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Diablo 2 en Unreal Tournament heersen echt wel!Op woensdag 12 juli 2000 10:12 schreef Halfkakkende het volgende:
C&C serie<BR>diablo 2<BR>quake 3<BR>unreal t.<BR>halflife<BR>B hunter
ja, zo''n 9 MAANDEN!!!!!!!Op donderdag 05 april 2001 09:37 schreef r3b00t het volgende:
<edit>
HlpDsK was me voor
</edit>
C&C: tiberian sun
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Verwijderd
Tiberian Sun is ook K*T en niet zo''n beetje ook.
NFS 2 ...bah wat viel die tegen zeg na 1...zo fake... 3 blijft de beste uit de serie.
ook een kutspel; V-Rally, MM2, Redline racer euh...F1RS (wat een vaag sloom spel..)
Verwijderd
maare <ontopic> ik vind Daikatana zuigen was vet kewl die reviews enzo maar ga je het spelen is er geen reet aan.
laterzzz...
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Wat is dit dan weer?? Damn er wordt toch gevraagd wat je het slechtste spel vindt! Niet wat het slechte spel is...dat zou dan een feit moeten zijn, sommige vinden Q3A cool, ik vind dat ie zuigt! Mijn mening! kan jij echt nix aan veranderen! Als deze jongen vind dat die spellen zuigen moet je dat maar aannemen als zijn mening en dat respecteren!Op woensdag 12 juli 2000 12:42 schreef Zedd het volgende:
Ik wou trouwens toevoegen, dat als je zegt dat spellen als Half-Life, Quake 3, UT en Diablo 2 slecht vind dat je dan niet echt veel verstand van games hebt, want dit waren gewoon allemaal toppers.<BR>Het komt er gewoon op neer dat JIJ het spel geen flikker aan vond, maar daarom is het nog geen slecht spel.<BR>Zo vind ik UT bijvoorbeeld ook niet echt veel aan om te spelen, maar het is gewoon een feit dat het wel een goed spel is.
[This message has been edited by Zedd (edited 12-07-2000).]
En natuurlijk Kwak3Arena. Wat een verdrietig vervolg op een verder perfect spel! Tiberian Sun kan er ook wat van dan als we toch bezig zijn...beetje jammer. WestWood is met Red Alert 2 gelukkig weer op het goede pad gekomen.
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Verwijderd
Kijk daar ben ik het dus echt NIET mee eensOp zondag 09 juli 2000 15:27 schreef Ali Sayin het volgende:
Alle spellen voor de PSX
Dat was (is) echt een wereldspel. En volgens mij zou jij dan de eerste zijn die Metal Gear Solid vind zuigen.
En games als bv. Tekken (3=beste) waren (zijn) ook heel goed.
ik vind de psx iig rulen
welke spellen moeten we trouwens noemen, spellen die wel bekend zijn of gewoon alle slechte spellen?
-alle davilex spellen
-kawasaki jet ski ofzo
-powerboatracing 2 (ofzo) van realgames
-m.a.x.
-dune 2000 (dune 2 rulez!)
-testdrive 4 en hoger + offroad
-diablo I + II
vast veel meer kan er zo niet op komen
This too shall pass
Echt suf, je komt het overal tegen, op elke site staat het. Ja toch maar ff downen dan, blijkt het echt niks te zijn. Maarja, maakt niet uit, het is alweer gedelete hehe...