Ken jij mij een goeie beat ''m up voor op de PC aanraden?<P>Met goed bedoel ik beter dan MortalKombat4.<P>Alvast bedankt!
in principe zijn er geen goeie beat''m ups voor de pc,<P>maar pray for deat is redelijk goed<BR>virtua fighter<BR>en de aller beste vind ik nog altijd<BR>super streetfighter II turbo<P>als je goeie beat''m ups wil, moet je gewoon een snes, of neo-geo emulator downloaden (neorage) dat zijn alleen maar beat''m up spellen, van best hoge kwaliteit!!!
Verwijderd
Ook leuk zijn Streets of Rage 2 op een medadrive emulator, bv gencyst. Of Final Fight op de arcade emulator Callus. Op Callus kun je ook alle Streetfighter varianten spelen.<BR>Emulators <A HREF="http://www.vintagegaming.com" TARGET=_blank>www.vintagegaming.com</A> en <A HREF="http://www.emuviews.com" TARGET=_blank>www.emuviews.com</A>
Verwijderd
Virtua Fighter 1 en 2 zijn ok, maar verouderd.<BR>Last Bronx is zeer OK maar daar is de beloofde Direct3d-patch nooit voor uitgebracht
.<P>Voor de rest is de Mortal Kombat serie wel in orde (op 4 na dan).<P>Misschien moet je anders maar Bleem! kopen en lekker PSX-beat ''m ups gaan spelen.<P>BmU is het ondergeschoven kindje van de PC en de enige reden waarom ik ooit een console zou kopen.
Fatal Fury serie voor de pc is wel koel, net zoals Street Fighters (Zero, Zero 2, Alpha etc etc.) Samurai Spirit serie...<P>sjah, FX Fighter was ook lache maar niet voor lang.<BR>
"I sit in my room and imagine the future."
De beste beat''m up''s zijn toch het beste op de console machines eigenlijk, maar de pc is dan toch wel weer errug tof want die kan weer lekker emuleren.<P>probeer Bleem eens Tekken 3 is echt stoer op je pc en nog een dikke resolutie ook.<P>Verder moet je eens een Neogeo emulator proberen,...neorage ofzo dan heb je pas kicken spellen.<P>zoals<BR>King of Fighters en Art of Fighting, Fatal Fury enz enz
Om maar niet te spreken van
offtopic:
Metal Slug 1 en 2
.<BR>
Metal Slug 1 en 2
Verwijderd
Ga gewoon even naar een site waar emulators zijn te downen, donwload er een en lees dan de readme file.
emulators zijn stukkies (knap inelkaar gedraaide!) software die de hardware in een console of arcade-machine/whatever precies nabootsen, zodat een rommetje van een spel/whatever denkt dat ''t gewoon lekker knus in de echte machine zit :)<P>Een rom is dus ''t spel zelf, of de software nodig om de emulator te draaien , die door iemand ooit een keer gedumpt is zodat een PC ''t kan lezen.<P>Roms van de neo-geo zijn meestal behoorlijk groot uitgevallen (dik in de 50 meg meestal), maar van de SNES enzow zo rond de 2 meg (consoles rekenen altijd in mbits heh, dus spellen voor de SNES zijn meestal 32mbit ofzo).<P>Goeie sites voor emulators (echt alle die je maar kan bedenken) zijn: <A HREF="http://www.zophar.net" TARGET=_blank>www.zophar.net</A> en <A HREF="http://www.vintagegaming.com" TARGET=_blank>www.vintagegaming.com</A> <P>De rom sites zijn uiteraard illegaal dus die post ik hier niet :)<BR>
Verwijderd
Voor emulators en meer
<A HREF="http://www.emuviews.com/" TARGET=_blank>www.emuviews.com/</A>
Met bleem ofzo is tekken wel cool denk ik zo
Tbird 1000@1133 (11.0 x 103), Zalman CNPS3100-G, 3D Prophet II GTS 64MB (246MHz core,401MHz mem), Asus A7V, 512MB Corsair CAS2-2-2, Philips 109P20, Seagate Cheetah 18XL, Adaptec 19160, Pioneer DVD 304S, Iomega Jaz 2GB, Supermicro SC-760-A (300W) (modded).
Verwijderd
machtige games: MK(1-4), Batle Arena Toshinden (1&2), Virtua Fighter (1&2), Die By The Sword, Tekken (1-4),...
hu...wie heeft het dan voorelkaar gekregen om teken 3 te laten draaien met Bleem!. da''s (volgens mij) helemaal niet mogelijk vanwege de beveiliging op teken 3. het lukt mij in iedergeval niet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
moet je geen bleem gebruiken, maar ePSXeOp zaterdag 19 mei 2001 16:39 schreef TheKeyMaster het volgende:
hu...wie heeft het dan voorelkaar gekregen om teken 3 te laten draaien met Bleem!. da''s (volgens mij) helemaal niet mogelijk vanwege de beveiliging op teken 3. het lukt mij in iedergeval niet
Ik vind Pray for Death ook redelijk goed, toch al best wel een oud spel. Aleen is die robot zo achterlijk sterk
...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
het is mij gewoon gelukt, gewoon bleem downloaden ergens, installeren, Tekken 3 in je cd-rom-la douwen, en spelen,Op zaterdag 19 mei 2001 16:39 schreef TheKeyMaster het volgende:
maar beat''um up op de pc spelen is niet echt lekker IMHO, op je psx controller kan je tenminste goed je frustratie uitreageren en dan zie je dat ook goed vertaald naar het scherm.
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Verwijderd
je mag er best een eigen topic van maken.Op zaterdag 19 mei 2001 16:39 schreef TheKeyMaster het volgende:
voor de rest zou ik het ook niet weten.
Pagina: 1