Verwijderd
Nou.... je kan wel met 2 enforcers rond lopen dat doe je als je over een wa... w8... je zoekt een MOD zei je? ow nee lama zitten dan...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Opzouten!!! Dis van MIJ >:):D:POp donderdag 03 mei 2001 19:17 schreef HlpDsK het volgende:
Iemand zocht mij?
Verwijderd
Nee.. dat heet lol hebben.Op donderdag 03 mei 2001 19:23 schreef illem het volgende:
kleutertjes
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 11:52
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Idd LOL:D:)Op donderdag 03 mei 2001 19:29 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Nee.. dat heet lol hebben.
Edit: Ik dacht bijna dat jullie een nieuw modje nodig hadden. Maar dan waren er wel meer replies geweest:):):):)
Ja hij heeft tenminste geduldOp donderdag 03 mei 2001 21:18 schreef Buzzman het volgende:
Zie die datum van de eerste en 2de post, hij heeft wel erg lang op antwoord moeten w88 :D:D
Verwijderd
Woa.. bijna een jaar lang geduld.. das netjes!!!Op donderdag 03 mei 2001 21:19 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Ja hij heeft tenminste geduld
Hmm nou vraag ik me af.. zou ie nou WEER pas na 11 maanden terugkomen om te kijken voor een antwoord
??
In die 11 maanden had je er zelf 1 kunnen maken
Pagina: 1