Kan iemand mij helpen? SS2 installeerd niet onder win2000, omdat hij een NT omgeving signaleert en dan zegt NT is not capable for directX6.1...maar ja win2000 heeft al 7.....dus geen installer....dus geen SS2?<P>IEmand<P>GREETZ RD
Ehm al eens de windows 2000 game updates gechecked? ik geloof dat ie daar bij zit.. en anders een service pack downen ofzo
Maar volgens mij zit ie al bij de windows 2000 game update patches...
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Bedoel je van windows 2000 zelf, of van system shock 2?
We kunnen hem dus HELEMAAL niet installeren. Als je de hele installatie naar de harde schijf kopieert, geeft hij een ongeldige toepassing.
Iemand een link naar eventuele windows 2000 patches? Ik haal nu van fileplanet een patch van 5 mb op.
Welke hij niet kan installeren, aangezien je eerst system shock zelf moet installeren
We kunnen hem dus HELEMAAL niet installeren. Als je de hele installatie naar de harde schijf kopieert, geeft hij een ongeldige toepassing.
Iemand een link naar eventuele windows 2000 patches? Ik haal nu van fileplanet een patch van 5 mb op.
Welke hij niet kan installeren, aangezien je eerst system shock zelf moet installeren