[BC3] Half Life + ALT-TAB = geluid weg

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als ik HL speel (DoD mod :) ) en ik druk op ALT-TAB, dan is m''n geluid weg en het is dan met geen mogelijk weer terug te krijgen. Alleen als ik dan HL afsluit en het opnieuw opstart.

Iemand hier een oplossing voor??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Vaak werkt het wel weer als je even terug gaat naar het menu (ESC) en dan klikt op Resume.

Maar meestal is het gewoon zo dat je geluid weg is en daar is bij mijn weten geen oplossing voor.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

nope geluid is wel terug te krijgen door
je hl opnieuw op te starten
maar dat is niet wat je vroeg he sorry !!!

als je esc duwt en resumed dan is dat irri pijltje weg in de beeld

Verwijderd

Hier zijn al een aantal topics over geweest, de conclusie was altijd dat hier geen oplossing vor is. Het is een "feature" van Half life. :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:55

Exirion

Gadgetfetisjist

Bovendien zijn bij mij dan ook allerlei sprites van de menu''s corrupt, zodat het scherm niet meer om aan te zien is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

We zouden natuurlijk een gezamelijke actie kunnen ondernemen om te vragen of Valve dit mogelijk kan verhelpen met de volgende HL update (of CS 1.2) maar ik denk dat het ze niet lukt.
Dan hadden ze het vast wel eerder gedaan.

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:33
2x op esc drukken werkte bij mij wel altijd

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

HL + ALT TAB + MIJN windows = Instant crash

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Alt-tab zie ik niet als een feature die je als gamemaker moet implementeren. Dat jij wilt switchen is jouw probleem...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1