Toon posts:

[BC3] Black And White een flop??? zegt u het maar???

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Idd een flop.

Ik heb het denk ik bij elkaar een week gespeeld en toen vond ik er geen zak meer aan.
Dat spel heeft een overkill aan aandacht gehad en dat heeft het spel niet kunnen waarmaken imho.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:53

Damian

Insane Obtrusion

dit spel had hoge verwachtingen, kunstmatige intelligentie enzow. Kheb er ook lang naar uitgekeken, en er 100 keiharde guldens voor neergelegd. Uiteindelijk was ie mar 5 gulden waard, het hoesje kon ik nog wel gebruiken. Ik ben dus van mening, dat die spel een zware flop is geworden. Ik viel na een halfuurtje spelen in slaap. Toen ben ik maar aan de zware koffie gegaan om wakker te blijven, in de hoop dat die takke aap groter zou worden, maar 5 uur verder, wist ie net hoe die moest vissen.

Kortom, ben ik de enige die dit vind, om zijn er meer mensen die dit vinden. Lucht je hart uit pleaze.....

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hahaha geduld is ver te zoeken bij jou heh :?

B&W is wel een leuk spel als je eenmaal door hebt hoe het werkt. Je moet niet TEVEEL aandacht aan die aap schenken, denk meer aan je dorpelingen.

Als je verder in het spel bent wordt het wel wat leuker hoor :)
Ik zit nu in level 5, maar ik heb geen zin meer om verder te gaan, dus speel ik het nu niet meer.

Wat betreft die aap, het duurt VERSCHRIKKELIJK lang voordat hij "groot" is
Black and White online spelen is ook kut, dus begin daar niet aan.

conclusie: leuk voor een weekendje speel-plezier, maar zeker niet al die media-aandacht en fl 100,- waard...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ik vind het opzich een onwijs tof spel, alleen het probleem is dat ik het heb geinstalleerd. 1 weekend gespeeld heb, bijna aan het einde van level 2 was en toen het nooit meer gedaan heb. Voor mij is het dus een flop geworden terwijl ik het toch echt leuk vond. :?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik kreeg het zelf niet aan de praat. Ben dan ook blij dat ik het niet heb gekocht.
Ik heb het elders gezien en ik moet zeggen dat het concept heel erg goed is maar de afwerking is matig en buggy.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:14

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Was errug snel klaar met het spelen --> niet boeienDD duzz.
Dus zeg maar ''een flop'' ja

Verwijderd

Wat mij betreft is het een flop... Ik vind er nix aan, en het is zo irritant als maar kan:

Die fuckin'' tutorial liep in het begin 3x vlak voor het einde vast zodat ik telkes weer dat hele gezeik van je good and evil conscience aan moest horen en de meest simpele bewegingen 10x uitvoeren voordat je pas verder gaat met de volgende beweging... Zowiezo stom trouwes om eerst een verplichte tutorial door te moeten lopen voordat je ook maar in een menutje kom waar je je beeldinstellingen kunt veranderen :(

Verder rende m''n creature gelijk de bergen in nadat ik ''m had getraind met de halsband en ''m ff los liet lopen... Daar aangekomen kreeg hij honger, dus ik erachteraan met een zooi graan. Maar ookal staat hij tot z''n middel in een bult graan, hij eet er nix van en gaat dus uiteindelijk dood in die bult graan! :(

En ik werd strontziek van die gasten die bijv. "vrolijk" op weg gaan met hun boot, maar niet op willen rotten omdat ze eerst nog allemaal zooi van je willen hebben...

Nope, et was de download niet waard :+

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 21:31

scorpionv

This space for rent

FLOP

Concept is leuk.
Graphics zijn goed.
Sfeer is okay.

MAAR DIE FUCKING BESTURING IS NIX!!! :(

Sorry, ik heb hem dus ook gekocht. Iemand kopen? >:)

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Ben blij dat ik em eerst illigaal vond.

B&W is een leuke basis voor toekomstige spellen. Maar idd veel te veel fouten |:(

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Gelukkig heb ik hem neit gekocht, ik was er na een half uurtje alweer op uitgekeken :) lang leve ISO''s!!

Er zijn trouwens maar weinig dingen die zo duur kosten waarvan je vantevoren niet kan weten of het het ook echt waard is als PC games. Ik koop ze dan ook pas alleen als de illi versie errug goed bevalt en ik hem langer dan een maand ofzo speel, maar dat doen geloof ik de meesten hier.

euh.. da was offtopic :)

enniewee: FLOP!!!!

Mijn iRacing profiel

• Damian
  • Laatst online: 09:53

Damian

Insane Obtrusion

owke dat is dan duidelijk, maar waar ik wel wel benieuwd naar ben, is of er mensen zijn, die wel een beetje resultaat gezien hebben, en die dus wel vijf potten koffie verder gegaan zijn als ik???

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:25

star-saber

Ryzen

ik speel weer tribes 2

veel meer actie etc.

B&W Duurt te lang voordat er iets gebeurt

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:42
kep er ook eentje in de aanbieding! :)

Ik dacht dus ook, nou leuk spelletje enzo maar er gebeurd helemaal niets. In level 2 al is het ZOOO saai, alles is steeds hetzelfde. Wat kan mij het nou schelen wat die dorpelingen willen? Dus heb ik ze maar gezellig opgevroten of tegen de rotsen gesmeten. >:)

Besturing 2
Concept 3
Graphics 6

Geef mij maar Unreal Tournament.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Jep, idd een flop

de 1e 10 minuutjes waren wel leuk, toen je net je creature had, maar daarna was ik er heeel snel op uitgekeken :Z

gelukkig dat ik er geen 100,- aan het uitgegeven >:)

BTW, Cybertijn_ jouw usericon is een beetje scheef, van mij mag je dees

Afbeeldingslocatie: http://users.bart.nl/~remcoxtr/UTanimated.gif

gebruiken :)

It seemed like a good idea at the time

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 13:26
Heb hem nog steeds niet aan de gang gekregen...

F
L
O
P
!

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Volgens mij ben ik de enige die b&w Leuk vin ik ben nu in level 6 en iks vind hem dik lache!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
En volgens mij ben je een van de velen die niet naar de dates kijkt voordat ie post ;)

There is no magic.

Verwijderd

klopt had ik wel naar gekeken maar ik d8 er is hier zoveel negatief nieuws dus laat ik maar es iets positiefs poste :)

Verwijderd

Hehe het is cool
maar ERRUG LANGDRADIG en het zelfdee
(date? wat is dat :P (moest ff wat zeggen)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Open dan een nieuw topic ofzo, ipv zo'n oude weer omhoog te halen. En de reputatie van B&W kun je toch niet meer goed praten ;)

There is no magic.

Verwijderd

The Will: gaat vanzelf weer weg dit topic :)

Ik heb B+W gekocht. 1 uur mee gespeeld en de cd ligt hier te liggen.
Komt niet vaak voor dat ik spellen koop die ik zo snel weer weg leg... :(

• FailFr8er
  • Laatst online: 10:13
Op maandag 04 februari 2002 00:47 schreef ItSnows het volgende:
The Will: gaat vanzelf weer weg dit topic :)

Ik heb B+W gekocht. 1 uur mee gespeeld en de cd ligt hier te liggen.
Komt niet vaak voor dat ik spellen koop die ik zo snel weer weg leg... :(
Dat prob had ik ook, is één van mn weinige legale spellen (koop alleen spullen waarvan ik bijna zeker weet dat ze goed zijn)
Heb em wat, 3-4 uur gespeeld, en daarna NOOIT meer aangeraakt :'(

Triest, weer 100,- down the drain (had em trouwens gelijk gekocht toen in NL uit was), echt zielig die NL vertaling :(

Verwijderd

ik vind het niet zozeer een flop. wel heeft het veel te veel aandacht gekregen.

het concept is volledig nieuw, dat je je creature dingen meot lereen is mooi gedaan.

maar eigenlijk is het gewoon een mooiere populous3, alleen dan met ene creature erbij.

mooi spel, maar een beetje te eentonig.

niet meteen een flop, het heeft alleen neit helemaal aan de verwachtingen voldaan.

Verwijderd

dat spel was :r
ik had het voor het eerst bij een vriend gezien , en volgens mij waren dat alleen maar de leuke stukjes (dat je dat beest kan meppen enzo) want voor de rest is dat spel echt totale rotzooi , de missies zijn saai , landschap zeer eentonig , hollandse stemmen :r :r :r , en ik had hem de deur al uit voor de engelse patch uit kwam , snel dus en wel voor 75 gulden :z *D

Verwijderd

Ik vond het het mooiste spel dat sinds lange ijd uitkwam. Altijd maar dat suffe geloop in gangen om elkaar af te knallen. :r

Mooie graphics, mooie kleuren, mooie besturing, mooi verhaal. Kortom cool concept.

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Leek mooi. Werd lang naar uitgekeken. Zeer hoge verwachtingen. Na dat je het spel hebt geinstalleerd kort filmpje (begin van spel). Daarna mag je zelf spelen en ben je het na 3 uurtjes zat. Wat een saai fuck-spel. Ik heb er 100 piek aan uitgegeven |:( . Als er iemand belangstelling bij heeft voor 15 Euro is ie van jouw. Ed_Capone@hotmail.com

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dit is het ENIGE spel dat ik ooit verkocht heb. Dat zegt imho genoeg.

Verwijderd

ik heb hem ook maar weer verkocht. :r Ik wil nu MOHAA hebben, was ik aan het downloaden (demo natuurlijk ;) met een 56k6, :z :z , bleek het WEER B&W te zijn.
Dit is niet goed voor mijn humeur, en ook niet voor mijn 2 GB limiet @ wanadoo hometime ;)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik zou zeggen een flop.
maar...

Ik moet eerlijk toegeven dat ik vele uurtjes eraan besteed heb. Op zich vond ik het een hele goeie spel maar er zat te weinig actie in. Leek meer op een combinatie tussen een tamagotchi en een soort Sim-village iets.

Het is een van de weinige spellen dat je maar 1 keer kan spelen in story mode. want als je na een hele dag spelen helemaal opnieuw moet beginnen doe je dat gewoon niet..

• kamerplant
  • Niet online
Ik heb het spel zelf nog wel 20 menuten gespeeld en vond het opzich wel geinig. :)
Maar nee, niet genoeg om lang te spelen.

🌞🍃

Verwijderd

Ik noem het een flop.

De verwachtingen waren veels te hoog gespannen. Ik heb het 1 keertje zitten spelen en het viel me echt ontzettend tegen :r

Verwijderd

te saai...

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

De eerste missie vond ik erg gaaf, je kon allemaal leuke dingen met het landschap doen en met dat beestje spelen was ook wel leuk. De tweede missie: ook wel leuk, met vijanden nu, maar die villagers gingen wel heel veel zeuren... ik was meer tijd met het saaie micromanagen van de dorpjes bezig dan met het spelen met het beest en de verschillende puzzels. En dan level 3: wtf!? Opeens is mijn beest weg! Stom stom stom, bah! Toch nog die level uitgespeeld, maar ik had het toen eigenlijk wel gehad met het spel, vooral omdat de villagers in level 3 nog meer aan het zeuren waren dan in level 2 en dan die level 4 met die vuurballen vond ik ook stom :(
Dus conclusie: flop, heel goed idee maar toch net fout uitgewerkt (vooral door stomme levels). Jammer.

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

Verwijderd

ik heb het net weer geinstalleerd, ditmaal met engelse patch wat al een hoop scheelt. t eerste land effe uitgespeelt en ik snap meteen weer waarom ik t een jaar geleden heb weggelegd. de besturing blijft klote, waardoor op hectische momenten alles fout loopt. aan de andere kant: er zijn amper hectische momenten.

me beessie is nu wel een stuk slimmer en groter. dat gaat nog aardig. de eerste keer ging ie alleen maar dood. artificial stupidity. leuk spel voor aanstaande moeders.

maar goed, ik vind t eigenlijk niet eens een slecht spel, maar op de een of andere manier verveelt t zo snel. het is net als sex met een lelijke vrouw. tis wel lekker..maar toch wil je er zo snel mogelijk vanaf. :? :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-02 23:01
wel een beetje laat he,
zo'n topic ;)

maaruh, B&W s*cked echt gigantisch :r

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ik had er ook best hoge verwachtingen van,vooral door de hype die er ontstond.
Het idee opzich was gewoon goed,de uitwerking minder :{

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

ja, zeker een flop, t was even leuk, maar zodra je da beest een keer helemaal groot gehad had was het wel weer leuk geweest,

de multiplayer optie suckte helemaal zwaar

ik ben blij dat ik hem van mijn collega's met mijn verjaardag gehad had.

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
bagger spel, ben na de 3de missie gestopt toen ik eeuwen bezig was de "influence" te vergroten naar het laatste stadje

...

Verwijderd

k vond het een poepspel

Verwijderd

vond het echt :Z dacht dat het wel vet zou zijn, maar dat viel bar tegen :(

Verwijderd

ik von het nie zo vet

Verwijderd

En die nieuwe add-on dan: Creature isle
Is die nog een beetje te doen?

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 16:01 schreef Yoozd het volgende:
En die nieuwe add-on dan: Creature isle
Is die nog een beetje te doen?
Ik ben hem op dit moment aan het downl...kopen :+. Ik post hier mijn ervaringen wel... :)

• Saekerhett
  • Laatst online: 12:13
Op maandag 04 februari 2002 16:05 schreef Density het volgende:

[..]

Ik ben hem op dit moment aan het downl...kopen :+. Ik post hier mijn ervaringen wel... :)
Knap dat je hem NU koopt en post tegelijk :D

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:52
Op maandag 04 februari 2002 16:07 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Knap dat je hem NU koopt en post tegelijk :D
Via internet :+ :?

Verwijderd

Grafisch gezien wel okay , maar de gameplay en het verhaal wegen niet op tegen de onkosten, ik heb er godv 100,- piek das 43€ als ik het goed heb voor neer geteld , thuis aangekomen meteen geinstalleerd en na 15min spelen kreeg er een vette afknapper van ..... :(

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 18:04 schreef Smokehead het volgende:
Grafisch gezien wel okay , maar de gameplay en het verhaal wegen niet op tegen de onkosten, ik heb er godv 100,- piek das 43€ als ik het goed heb voor neer geteld , thuis aangekomen meteen geinstalleerd en na 15min spelen kreeg er een vette afknapper van ..... :(
Kan ik me bij aansluiten alleen heb ik het een uur uitgehouden. Zelfs DUCKHUNT (nintendo is dat meen ik :) ) vind ik leuker.

Creature Isle komt er bij mij niet in.
En B&W is ook het spel dat me besloten heeft eerst een game (muv RPGs) te d/l en een aantal levels te proberen voordat het gekocht wordt.

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:59

Felyrion

goodgoan!

Hier is ook iemand die er 45 euro voor heeft weggegooid :(
Eerst was het id nog wel geinig, maar nadat ik het 2e eiland haalde bleek dat er weinig spannends ging gebeuren,
het is gewoon een saai en (te) langdradig spel.
as je hem hebben wil: robvalk@home.nl voor 15 euro is ie van jou

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Saekerhett
  • Laatst online: 12:13
Op maandag 04 februari 2002 16:20 schreef Termin8or het volgende:

[..]

Via internet :+ :?
Shit :( :P
Pagina: 1