[BC3] Waar deus ex voor weinig?

Pagina: 1
Acties:

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Ik heb deus ex nog niet gespeeld en ik wil ff wat te doen hebben in de vakantie...

Weet iemand waar ie voor weinig te krijgen is?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Warez request >:)
Ik zou het zo niet weten, het is zeker wel de moeite waard en je bent er zeker een tijdje zoet mee. Ik denk trouwens niet dat hij al zo goedkoop te krijgen is, maar ik kan het fout hebben...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Ik zag hem hier en daar voor +/- 80 piek. Beetje veel vond ik, hij is al wat oud...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 29 mei 2001 22:16 schreef _Stryker_ het volgende:
Ik zag hem hier en daar voor +/- 80 piek. Beetje veel vond ik, hij is al wat oud...
Ik ben niet echt into-the-games-legaal-kopen zeg maar, maar ik denk niet dat je hem goedkoper kunt krijgen, maar ik weet het niet zeker.
Anders ga je Thief II halen bij Free Record shop, 25 piek las ik net, is Deus Ex alike, ook zeer goed spel.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen