Under Construction
lol
ik speel het pas 5 dagen ofzo (schaam, schaam)
Under Construction
Ex-lid van Vulture squad (Had leden zoals Yankee99 en Cybrid? Ach, laat maar, d''r is nooit iemand die Vultures herkent. We zuigden als spelers, maar we deden veel voor de SS community), speelde veel Turf zone toen dat nog bestond. Daarna veel War East gespeeld.
Toen het min of meer uitstierf ben ik gekapt... Toen begon ik ook met studeren, dus had er vrij weinig tijd meer voor. Moest bier drinken
Toen het min of meer uitstierf ben ik gekapt... Toen begon ik ook met studeren, dus had er vrij weinig tijd meer voor. Moest bier drinken
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
NOU WEET IK WAAR DIE LOGO VAN ICESTORM VANDAAN KOMT!!!!!
Het mysterie is ontrafeld....
Maareuh... Ik heb''et wel eens gespeeld in me 56k tijd. Was wel grappig.. hmmz.... ik ga''em denk ik weer ff downen..
Het mysterie is ontrafeld....
Maareuh... Ik heb''et wel eens gespeeld in me 56k tijd. Was wel grappig.. hmmz.... ik ga''em denk ik weer ff downen..
Download wel de continuum client en niet subspace
anders heb je over een tijdje een probleem schat ik 
Communitie heeft op legale wijze zeg maar SS uit de handen van de makers gehaald, eigen gemaakte client en servers
wel kewl...
Ik speel dus DSB in het squad War Pigs
Ik raad je aan om eens in die zone te gaan kijken, geweldige gameplay
Communitie heeft op legale wijze zeg maar SS uit de handen van de makers gehaald, eigen gemaakte client en servers
Ik speel dus DSB in het squad War Pigs
Ik raad je aan om eens in die zone te gaan kijken, geweldige gameplay
Pagina: 1