Toon posts:

[BC3] Sportscar GT blijft vet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen weekend had ik weer eens een bui van verveling en dacht bij mezelf, kom laat ik weer eens Sportscar GT installeren.

Oke, het ziet er niet helemaal mooi uit...als voorbeeld, je ziet geen schade aan je auto als je crashed en het zijn niet echt :9~ graphics maar ik vind de gameplay van dit spel super verslavend :)

Zijn er nog meer mensen die dit spel spelen, zoja...post wat van je tijden kan ik het vergelijken.
Kan op dit moment geen tijden van mezelf er neer zetten omdat ik op me werk ben maar als ik straks thuis kom zal ik mijn tijden hier ook neer zetten.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik ken wat mensen die er weg van zijn, maar ik vind er zelf niet veel aan. Waarom niet: de auto geeft me niet genoeg "ha lekker scheuren!"-gevoel.

Pittige motorgeluiden, acceleratie, gierend rubber, gevoel van snelheid, ik mis dat alles gewoon. Bij Grand Prix Legends heb je dat wel, heb je echt het gevoel in een racemonster te zitten. Ook bij Nascar 4 krijg ik een vette kick, maar Sports Car GT slaat IMHO de plank net mis.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit me net te bedenken dat dit spel al ruim 2 jaar oud is, zal niemand meer spelen denk ik |:(

Naja...misschien is er wel nog zo''n iemand als mij hier :)

• Captain Pervert
Hallo, Half-Life is ook uit ''98 :)

De ware gamer trekt zich geen ruk aan van jaartallen, als ik F1GP of Wolf3D wil spelen dan doe ik dat.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op dinsdag 29 mei 2001 17:36 schreef Reyes het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat dit spel al ruim 2 jaar oud is, zal niemand meer spelen denk ik |:(

Naja...misschien is er wel nog zo''n iemand als mij hier :)
als ik het zou hebben, zou ik het wel spelen, ben er een tijdje geleden flink op zoek naar geweest maar tevergeefs :(

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 17:42 schreef Captain Pervert het volgende:
Hallo, Half-Life is ook uit ''98 :)
True, maar dat is toch anders vind ik.
Ik speel nog steeds half-life sinds het uit is maar je hebt daar zoveel meer mee.
Half-life DM, TFC, CS, Opp Force enz enz.

Dit blijft toch maar rondjes rijden op een circuit (dat ik wel super vind) en raak je toch sneller op uit gekeken.

Verwijderd

Topicstarter
**Kuch...heb je een snelle verbinding ViperGTS...kuch** ;)

Verwijderd

als ik het zou hebben, zou ik het wel spelen, ben er een tijdje geleden flink op zoek naar geweest maar tevergeefs :(
ja, ik heb het spel pas gekocht voor 14 piek bij de Blokker :) . Ik heb het eigenlijk nog nooit echt goed gespeeld omdat ik altijd meer zin heb in CS :9

Maar kijk maar ff bij de blokker daar hebben ze hem waarschijnlijk nog wel :7

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Als ze nou es die GPL engine in een F1 game zouden steken.. :) of in een Sportscar GT series of Prototype series race game.. hmmm 24 uur van Lemans? Lijkt me gaaf hoor. Zeker over een LAN met 20 anderen :)... LETTERLIJK 24 uur.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Captain Pervert
Wacht maar op World Sports Cars.

Afbeeldingslocatie: http://www.simracingmag.com/wsc/articles/01q2/images/wsc_new5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simracingmag.com/wsc/articles/00q3/images/wsc_moz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simracingmag.com/wsc/articles/00q3/images/wsc_moz1.jpg

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Bron: www.simracingmag.com

En oh ja, het belangrijkste: naast deze prachtige smulgraphics zijn de PHYSICS ook nog eens de meest geavanceerde ooit gemaakt. Nog nooit heeft een spel de rij-eigenschappen van een echte auto zo dicht benaderd als dit spel. Ontelbare factoren in en aan je auto bepalen mee hoe je auto rijdt.

• Noedelsupke
Op dinsdag 29 mei 2001 18:27 schreef Captain Pervert het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En oh ja, het belangrijkste: naast deze prachtige smulgraphics zijn de PHYSICS ook nog eens de meest geavanceerde ooit gemaakt. Nog nooit heeft een spel de rij-eigenschappen van een echte auto zo dicht benaderd als dit spel. Ontelbare factoren in en aan je auto bepalen mee hoe je auto rijdt.
en hoe lang moet ik dan nog wachten :9~ :9~

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
Op dinsdag 29 mei 2001 17:49 schreef Reyes het volgende:
**Kuch...heb je een snelle verbinding ViperGTS...kuch** ;)
ik heb een redelijk snelle verbinding, mordax geeft gemiddeld zo''n 500 kb/s aan ;)
maar goed ik ga wel eens bij de blokker kijken voordat we hier problemen krijgen met de adjes :)

PIII 800@804 Mhz

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Shit als ik dat zo zie ben ik toch serieus bang of mijn TB900@1Ghz, 256MB en GF2 GTS 32mb dat wel gaat trekken.. :'(

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Captain Pervert
Op dinsdag 29 mei 2001 18:50 schreef tazzman het volgende:

[..]

Shit als ik dat zo zie ben ik toch serieus bang of mijn TB900@1Ghz, 256MB en GF2 GTS 32mb dat wel gaat trekken.. :'(
De systeemeisen zijn inderdaad niet voor de poes. Maar vanaf 800mhz moet je het lekker kunnen draaien neem ik aan! www.simracingmag.com staat bol met WSC maar de systeemeisen kon ik zo gauw ff niet vinden.

Een andere leuke wetenswaardigheid is dat het spel tamelijk opensource is en dat er naar hartelust nieuwe auto''s, models en andere modificaties gemaakt kunnen worden. Dit wordt zelfs aangemoedigd. Het effect is dat is binnen no-time een Mini Cooper League krijgt, of misschien wel een
<-------- Porsche 928 League :) :) :)

• Noedelsupke
Op dinsdag 29 mei 2001 19:00 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

De systeemeisen zijn inderdaad niet voor de poes. Maar vanaf 800mhz moet je het lekker kunnen draaien neem ik aan! www.simracingmag.com staat bol met WSC maar de systeemeisen kon ik zo gauw ff niet vinden.

Een andere leuke wetenswaardigheid is dat het spel tamelijk opensource is en dat er naar hartelust nieuwe auto''s, models en andere modificaties gemaakt kunnen worden. Dit wordt zelfs aangemoedigd. Het effect is dat is binnen no-time een Mini Cooper League krijgt, of misschien wel een
<-------- Porsche 928 League :) :) :)
:9~ en dan multiplayer :9~ , zal CS toch plaats moeten maken.......

PIII 800@804 Mhz

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wanneer komt ie uit?? :9~

• ko9
  • Laatst online: 18:00

ko9

Ik kan jammergenoeg nergens echt een release date vinden :'(

Het enige wat ik vind is: COMING VERY SOON Maarja, of we daar wat aan hebben :? Dat staat wel vaker bij spellen, terwijl ze pas een jaar later ofzo uitkomen :(
Het staat op de officiele website http://www.west-racing.com/

btw, over Sports car GT: Mn broertje speelt het geloof ik nog wel vaak. Ik vind het oook wel een heel cool spel, maar heb geen tijd (en geen zin) om het te installeren :(
Klote examens :(:(

Verwijderd

Topicstarter
Op welke toetsen heb je het zitten dan ?

Ik weet precies wat je bedoelt.

Gas is bij mij E
Remmen is D

Dat werkt perfect.
Ik had het eerst op D&C geloof ik en dat werkte idd niet...gaat de auto maar heel even remmen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 17:35 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik ken wat mensen die er weg van zijn, maar ik vind er zelf niet veel aan. Waarom niet: de auto geeft me niet genoeg "ha lekker scheuren!"-gevoel.
Heb je al wel in een GT1 auto gereden dan :?
Als je dan nog zegt dat er geen snelheid in het spel zit moet je denk ik maar een andere videokaart kopen ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ja, ik heb het spel pas gekocht voor 14 piek bij de Blokker :)
Heb juist dit weekend voor vier tientjes een EA compilatiebox gekocht bij de Bart Smit met Sports Car GT, Super Bike Championship en Need for Speed 4. Kan je niet voor sukkelen... :)

Heb wel het rare fenomeen dat wanneer ik met toetsen rij mijn remmen het bij het indrukken van de toets maar heel even doen :? , en daarna weer uit gaan. Als ik vol op de remmen wil moet ik dus heel snel achter elkaar die toets indrukken. (Met een stuurtje doettie dat juist niet, dan gaattie zo hard op de rem dattie spint...:Z )

Iemand een idee ??? (heb al de v155 patch geinstalleerd..)

[edit]typo[/typo]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik had het eerst op D&C geloof ik en dat werkte idd niet...gaat de auto maar heel even remmen.
Precies, D&C, (zo dicht mogelijk bij A & Z :) ). Kwam er idd achter dat het aan de C lag, met twee anderen werkt het wel.. raarrrrr... maar goed, nu hoef ik tenminste niet meer bij elke bocht te hopen of ik er wel goed doorheen kom :D .

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:54
Ik heb dat spel op de PSX gespeeld, slechtste racespel op dat platform, maar de PC versie is blijkbaar beter. Is er een demo van?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• BC3 Victim
maar de PC versie is blijkbaar beter.
SCGT, is leuk, entertaining en heeft een lekkere inlevings-factor. Maar dat is het dan ook. Verwacht geen super-sim a la Grand Prix Legends.
Ik vind het persoonlijk af en toe wel eens lekker om een hele race om te leiding te kunnen vechten zonder dat ik eerst 300 practice-rondjes aan mijn setup heb hoeven werken (zoals in GPL) :)

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:54
OK, yeah, ik heb de demo net gespeeld. Het eerste wat me opviel was de gelijkenis van de menuŽs op Viper Racing. DaŽs goed nieuws dacht ik, zelfde developer. En ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Het spel speelt VEEL beter dan de PSX versie, veel realistischer. Helaas is dit het eerste racespel waarvan ik zeg dat een stuurtje toch wel essentieel is. Misschien toch maar eens over nadenken :)

All in all, toch wel een goed racespel denk ik.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1