Toon posts:

[BC3] Kan verslavend werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw spelletje gevonden, overgewaaid uit Australie. Helaas past dit spel niet in het gebruikelijke genre van 3D animaties en grafisch geweld, de sticker -verslavend- zal denk ik beter op zijn plaats zijn hier.

Het idee is dat je een bruggetje moet bouwen, en als die het houdt, moet je er een treintje overheen laten rijden. Simpel toch, zou je denken?

Niets is minder waar. Ikzelf zit al aardig wat uurtjes achter mijn PC bruggetjes te bouwen en ik ben nog niet klaar.

Volgens mij is het freeware, en nog een voordeeltje: het is maar iets van 120K groot.

Probeer het eens uit, ik weet zeker dat je er wel wat uurtjes aan zoet zal zijn ;) .

Dowload het hier:
http://www.gamesdomain.com/directd/2558.html

Verwijderd

Die kennen we al :) Zijn al aardig wat topics over geweest een tijdje geleden.

Idd zeer verslavend :)

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:54

RvV

Ik was er na een aantal dagen wel op uitgekeken. Liever had ik ook gezien dat je meer opties had en andere metalen of brug bouw elementen kon gebruiken. En bijv. spankabels. Wie weet komt er wel een nieuwe versie in de toekomst. :)

Y'24

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Zie ook:

[topic=149213]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Hoezo erg verslavend... heb het 2x uitgespeeld ofzo :9 (behalve het laatste level dan, die vind ik wel goed zo ;) )

All thx goes natuurlijk to HlpDsK :) die was er ook al een draadje over begonnen...

Verwijderd

Ach kan hij het weten. Sommige kruipen ook werkelijk onder een steen vandaan ;)

(wat is trouwens nou weer het probleem met GoT :? die pass system loopt te kloten de laatste tijd).

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm.... zo te zien waren er al wat mensen achter gekomen wat voor spel dit is... :o
Hoe dan ook, ik zie dat sommige mensen problemen hebben met level 15. Volgens mij is dat echt niet zo moeilijk hoor, je moet er gewoon voor zorgen dat de brug helemaal naar de linkerkant van het draaipunt overhelt, zodat het spoor aan de rechterkant omhoog komt.
Pagina: 1