searisk
Mischien staan er minimale systeemeisen op de doos van het spel, neem aan dat je hem origineel hebt.
Vraagje als
je hem origineel hebt waar heb je hem gekocht, wil hem ook wel. legaal dan wel te verstaan.
Vraagje als
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik heb hem nog niet legaal , maar heb hem wel bij een kennis bij de AFCENT in bestelling dus,.
Aan de syst.eisen kan het niet liggen
kijk maar
AMD 1.2ghz tb
256mb intern
40 gb hdd
asus 7100 geforce2 mx
pioneer dvd
plextor 12/10/32a
wel staat de vga kaart niet op de lijst in de readme file maar het lijkt me stug dat die zo''n nieuwe kaart nog niet ondersteunt
Aan de syst.eisen kan het niet liggen
kijk maar
AMD 1.2ghz tb
256mb intern
40 gb hdd
asus 7100 geforce2 mx
pioneer dvd
plextor 12/10/32a
wel staat de vga kaart niet op de lijst in de readme file maar het lijkt me stug dat die zo''n nieuwe kaart nog niet ondersteunt
searisk
Verwijderd
Hij ligt pas in september in de Nederlandse schappen, wel al te koop aan de andere kant van de grote plas...Op dinsdag 29 mei 2001 16:45 schreef Vae_Victis het volgende:
Mischien staan er minimale systeemeisen op de doos van het spel, neem aan dat je hem origineel hebt.
Vraagje alsje hem origineel hebt waar heb je hem gekocht, wil hem ook wel. legaal dan wel te verstaan.
Ik speel hem met een GF2MX, no problemo. Det 12.01
These are my principles. If you don't like them, I have others.