[BC3] Diablo II exp

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hi allemaal ik wilde graag ff weten wat jullie van Diablo II vinden en of iemand van jullie ook weet of je bij de expansion pack een disc nodig hebt of hoef je hem alleen te installeren zodat je hem van een vriend kan lenen installeren en teruggeven.
En ik wilde ff laten weten dat ik diablo II het beste spel op de PC tot nu toe vind.

alvast bedankt *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik zou het niet weten, ik vermoed dat je wel weer een full install kan doen met die addon en dat je de cd kan gebruiken voor extra muziek ofzo... Maar dat weten we nog niet zeker omdat ie nog niet uit is.. Maar zo duur wordt ie niet :) en anders leen je hem toch een keer van je maat ofzo

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

net zoals alle andere add-ons waarschijnlijk. Gewoon installeren en hoppa.

trouwens die exp klinkt nogal dubieus. De meeste zullen dit als experience opvatten denk ik.

• garak
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 02:05
net zoals alle andere blizzard add-ons heb je hoogstwaarschijnlijk de expset cdrom nodig om de expset te spelen en dan kan je daarmee ook gewoon d2 spelen, maar met de gewone d2 cd waarschijnlijk alleen normaal d2