[BC3] Q3 3 frames per minuut!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een ongelooflijk probleem, al m''n games werken gewoon zoals het hoort behalve Q3 opeens is die enorm sloooom geworden, opstarten gaat nog even snel, maar zodra ik in het menu kom gaat alles heeel langzaam om de 20 seconden ofzo valt er pas te zien wat ik met m''n muis deed. Ik heb de demo daarna ook ff geprobeerd maar hier was het hetzelfde, andere games met opengl werken perfect. Wat is er aan de hand??

(Geforce 2 MX prophet (oem), Abit KT7, duron 600@600 of @850, 196mb 133)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
drivers updaten, ik had ook een soortgelijk probleem.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dat mag inmiddels wel in de Spielerij-FAQ, das echt 1 van de meest voorkomende problemen, dat iemand zijn drivers weer niet heeft upgedate.

Verwijderd

ghehe 3 frames per minuut... das lekker, das 0,05 fps :P

• BC3 Victim
En ik loop al te zeuren bij 3 frames per SECONDE :D

Verwijderd

Hehe >:)
Pagina: 1