De demo heb ik al gespeeld, maar wanneer komt het spel uit? Deze ben ik nog niet tegen gekomen bij de plaatselijke spellenboer.
Hij is idd uit. Ik heb hem ook al gespeeld. Wat een *(&^!@^&spel is dat! 
Alleen voor de diehard startrek fans denk ik. Ik vond er iig nix aan.
Alleen voor de diehard startrek fans denk ik. Ik vond er iig nix aan.
Die Commander Data bevalt mij niet, hij is soms lastig. Don''t get me wrong I''m a DIE HARD Trek fan maar als het mag schiet ik liever hem de lucht in met een Compression Rifle.
dikzak
Verwijderd
Het spel is echt stoer.
Ik wist helemaal niet dat ze in StarTrek Sniper-rifles hadden
Maar ik zit nou op de klingon homeworld best een lastig level
Ik wist helemaal niet dat ze in StarTrek Sniper-rifles hadden
Maar ik zit nou op de klingon homeworld best een lastig level
Verwijderd
Ik vind er geen reet aan, ook al vind ik startrek wel tof. Ik heb eerst de "demo
" gedowned
Verwijderd
Ja, sorry, maar een link geven naar warez mag hier niet. En de site waar t stond is waarschijnlijk allang weer bezocht door "those f*king deleters" .........Op dinsdag 29 mei 2001 15:49 schreef Flipje_ het volgende:
hmm
Volgens mij heb je niet helemaal door dat hier de link naar de DEMO en niet de link naar de "demoOp dinsdag 29 mei 2001 17:27 schreef AirHead het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar een link geven naar warez mag hier niet. En de site waar t stond is waarschijnlijk allang weer bezocht door "those f*king deleters" .........
puur legaal dus
Verwijderd
DUH !!Tuurlijk heb ik dat wel door, ik geef em zelf ..............ik reageer op z''n "hmm" omdat t nogal teleurgesteld klonk.Op dinsdag 29 mei 2001 18:07 schreef Terranca het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet helemaal door dat hier de link naar de DEMO en niet de link naar de "demo" wordt gegeven
puur legaal dus
mijn "hmm" was ook teleurstellend bedoeld, ik weet dat ze moeilijk gaan doen over links naar warez sites, vandaar het mailadres.
Niemand die hem toch even kan mailen?
Jammer
Jammer
Verwijderd
Als/wanneer ik em nog een keer tegenkom, etc, ok ? happy nowOp dinsdag 29 mei 2001 19:23 schreef Flipje_ het volgende:
mijn "hmm" was ook teleurstellend bedoeld, ik weet dat ze moeilijk gaan doen over links naar warez sites, vandaar het mailadres.
Jammer
Pagina: 1