[BC3] Dune: The Emperor

Pagina: 1
Acties:

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Iemand een idee wanneer deze uitkomt?

Ik weet niet zeker of ie zo heet.
IIG wil ik ''m METEEN hebben :9~

* Gman aka Georgio is een Dune addict..vanaf deel 1 :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hij is iig GOLD. Ik dacht dat ie half juli gepland was maar ik verwacht hem eerder op andere plekken :)

• Gman
  • Laatst online: 06-01 12:02
Interessant!
(Komt goed uit...Moet nog zoveel shit kopen :o)

Wat was het adres ook alweer van die online shop :)

scheeld(e) best knake tov de Dynabyte ofzo.

• IceStorm

IceStorm

www.cd-express.nl

Alleen die IS van dynabyte hoor :). Maar is wel de goedkoopste in 99% van de gevallen met nieuwe games.

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:39
Hoop dat er ook een DVD versie uit komt met extra dingen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Emperor of Dune wordt deze week ingepakt, en volgende week verscheept heb ik vorige week een programmeur van Westwood horen zeggen. Ik weet alleen niet of ie meteen wereldwijd wordt uitgebracht net zoals RA2. Het spel is in elk geval af.

R./

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Damn, waar ga ik de tijd vandaan halen om al die coole games te spelen (waaronder deze)? :P

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ik wil niet vervelend doen, maar ik heb gehoord dat hij zwaar zuigt...
Natuurlijk ga ik hem eerst zelf proberen *D

Steam

Verwijderd

E:bfd zou 12 juni in de schappen liggen in Noord-Amerika en zo rond 14 juni hier in Nederland. Omdat Nederland de Mainport is voor Europa Wil het nog wel eens eerder zijn dus ook 12 of 13 juni.

Dit was namelijk ook zo bij Ra2 (werd eerder verkocht dan de off. release date)

Ik heb nog van niemand gehoord dat dit spel zou zuigen, maar weet wel dat ze genoeg kennis hebben opgedaan om het spel op gebied van speelbaarheid en verhaal, zeker kunnne laten slagen. Persoonlijk vond ik dune2000 niet speciaal, maar dat kwam ook omdat een opgepoetste versie was van dune2.

• IceStorm

IceStorm

Dune 2000 had gewoon geen Dune ''feel''. Het was gewoon een RTS als de rest.
Ik hoop echt dat deze versie beter slaagt. Meeste mensen zijn iig redelijk positief maar ik speel spellen graag eerst voordat ik ECHT een mening vorm :)

Ik kan niet wachten (eigenlijk hoop ik hem dit weekend al te kunnen spelen :9~ ).

• BC3 Victim
Nou RA2 werd wereldwijd tegelijkertijd uitgebracht volgens mij "Worldwide invasion starts on ...." enzo. Maar zover ik weet is dit bij e:bfd niet het geval. Ik weet in elk geval dat ie nu heel snel uit moet komen, op de E3 hadden ze het spel al niet meer draaien omdat ie toch zo in de winkel zou liggen.

En persoonlijk verwacht ik wel dat ie een stuk beter zal zijn dan Dune2000 (die ik gewoon slecht vond). Ik heb helaas niet de kans gehad om hem al te spelen, dus is het ook voor mij gewoon ff afwachten :)

R./

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Dune Rules big time!
Kannie wachten!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 15:52

qless

...vraag maar...

Ik kan ook bijna niet wachten! weet iemand al een nl of be site waar ie meteen te bestellen is?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 15:09 schreef qless het volgende:
Ik kan ook bijna niet wachten! weet iemand al een nl of be site waar ie meteen te bestellen is?
Emperor Battle For Dune 79.95

Verwijderd

Juni is nog steeds het laatste wat ik heb gehoord. en ik zit nu ook zonder geld. Dus van mij mag het nog ff wachten anders gaat het fout met mijn financien. Ik ben helaas niet in het bezit van een schatkist waar een meevaller inzit.

Verwijderd

als hardcore dune fan moet ik deze hebben ja, die zandwormen zijn cool, en die non-lineair gameplay voegt denk ik wel iets toe al zal het wel weer overtrokken zijn..

Maar ja het MOET gewoon :)

• Lordy79
  • Nu online

Lordy79

Vastberaden

Ik vond Dune2000 best okee hoor, alleen zat er minder sfeer in dan in Dune2.

Ik heb wat filmpjes van Emperor gezien, en die vielen me vies tegen. Zeker als de interface is zoals ik denk dat ie is, a la Earth 2150... zeer slecht :(

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:33

^^0nMe

Got Babana's?

Emperor kan gewoon niet slecht zijn, ik vind dune2000 niet zo slecht hoor, ik speel het nog steeds vaak over lan. Deze ga ik dus GOED dood spelen over lan, deze is zeker niet slechter dan dune2k *D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 20:36 schreef OO0nMe het volgende:
Emperor kan gewoon niet slecht zijn, ik vind dune2000 niet zo slecht hoor, ik speel het nog steeds vaak over lan. Deze ga ik dus GOED dood spelen over lan, deze is zeker niet slechter dan dune2k *D
eerst zien dan geloven, dan zie ik het wel als hij echt zo slecht/goed is.

Pagina: 1