Toon posts:

[BC3] Medal of Honor: Allied Assault

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Komt uit in het einde van het jaar (helaas...) ,maar als je de screenies kijkt zal het er heel mooi uit gaan zien.

Kijk hier maar effe:
http://mohaa.ea.com/

en hier een erg leuk filmpie:
ftp://ftp.zdnet.com/gs/action/mohaa/mohaa_pc_1_wm.zip

:P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
FET GAAAAF!

lijkt wel een beetje op Day Of Defeat(HL mod)

-wat zijn de systeem eisen van dat geweldige spel??-

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ziet er spek uit man!

Hoe is Day of Defeat eigenlijk?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 mei 2001 21:20 schreef MWAD het volgende:

-wat zijn de systeem eisen van dat geweldige spel??-
Tja... dat zou ik ook wel willen weten.
Dat heb ik tot nu toe nog niet kunnen vinden.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:14

Vos

AFCA

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/screenshots/gs/feature_previews/medalofhonor/moh_0515_screen002.jpg
w00t w00t !! :9~

zie dat detail he..hoe ze vallen in de boot..

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:37
Tja, de PSX spellen waren heel cool. Niet vanwege de graphics, maar de sfeer en het level design was erg goed. Horen allebei in mijn top tien van PSX spellen.

Ik ben benieuwd hoe de serie vertaald naar de PC. En ik vraag me af of er niet een heel ander team aan werkt, omdat ze ook bezig zijn met twee nieuwe MoH spellen voor de PS2.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 13:48

Bloodclot

Jawier!

ze gaan allemaal wel hetzelfde dood. maar what the heck.. lijkt me echt koel deze spel

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 22:29 schreef s_roubos het volgende:
Tja, de PSX spellen waren heel cool. Niet vanwege de graphics, maar de sfeer en het level design was erg goed. Horen allebei in mijn top tien van PSX spellen.

Ik ben benieuwd hoe de serie vertaald naar de PC. En ik vraag me af of er niet een heel ander team aan werkt, omdat ze ook bezig zijn met twee nieuwe MoH spellen voor de PS2.
geloof dat ik tijdje terug hoorde dat dit niet zo''n conversion is van de playstation, maar dat het gewoon een echt nieuw spel is. Niet zoiets als als dat spel waar je mannetje snake heet, weet naam ff niet

Verwijderd

Saving private ryan style...

Ziet er echt fantastisch uit :9~

• BC3 Victim
Op maandag 28 mei 2001 21:25 schreef tazzman het volgende:

Hoe is Day of Defeat eigenlijk?
NOU,
als je Half-Life kent (VAST WEL!! zo niet DOE het)
maar dat is een modification voor halflife (dus)
je hebt de allies en de axis (geallierden en de duitsers)
en die vechten tegen elkaar granaten enzo.....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
owja die screenshot dat level heb je dus ook in DoD :)
fette coel

Verwijderd

wwwwoooooooooooooooooowwww, dit spel ziet er zeker :9 uit :)
ik hoop dat het snel uit kjomt, ik zal voor dat spel wel weer een nieuw pceetje moeten kopen :(
Pagina: 1