[Thnx Pica
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
offeh hoe heet ie ook al weer
Shogo.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
en No One Lives Forever is ook wel gaaf jah!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Rise of the triad
haha wat een verrot spel
hup, weg wapengive me that
Elite Force is idd een topper
Die credits bij shogo zijn gaaaaaaaaaf
kannie goed quoten
Idd, behalve SoF benkut met je eensOp maandag 28 mei 2001 20:44 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Soldier of Fortune
Unreal
Duke Nukem 3D
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Serious Sam!!
allemaal beesies dood rossen >:)>:)
Delta Force Land Warrior
Project IGI
& last but not least:
Escape from Castle Wolfenstein
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
})}) FOUT
[In nieuwe topix versie moeten spaties om smiles heen staan]
PSN
Undying
Doom
Duke 3D
allemaal top shooters
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
En ik was Delta Force bijna vergeten!
Even in en uitademen. Dat je topic brak was is NIET jouw of iemand anders zijn schuld. Komt omdat GoT behoorlijk liep te fokken vandaag zodat er connecties etc verloren gingen. En dan krijg je een brak topic.Op maandag 28 mei 2001 21:29 schreef Demolition-Man het volgende:
waarom wat mijn topic nou weer brak??waar the fuck slaat dat op?
De ownende game, okay die kippen in CS zijn leuk, maar een miljoen kippen zijn natuurlijk leuker
Greetingz,
Deus Ex ziet er echt mooooi uit op mijn compieOp maandag 28 mei 2001 21:45 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Deus Ex was ook wel goed, op de brakke graphics en framerate op mijn compie na dan.
En ik was Delta Force bijna vergeten!
PSN
Delta Force, Soldier of Fortune, Blood II
Multiplayer single/klein team: Q2, Q1 coop
If it ain't broken, tweak it!
zolang ik hem niet hoef te k*penOp maandag 28 mei 2001 21:56 schreef DEM het volgende:
Hehe, eindelijk wat Deus Ex fans
Delta Force, Soldier of Fortune, Blood II
PSN
En niet op die van mijOp maandag 28 mei 2001 21:53 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Deus Ex ziet er echt mooooi uit op mijn compie
RIPz zuigen BTW.
typo
Imperfectionist.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Als een die hard Trekkie ben ik het met jouw eens. Elite Force rulezOp maandag 28 mei 2001 20:18 schreef JeanLucPicard het volgende:
Vanwege brakke topic.
Ik stem voor Startrek Voyager Elite Force
dikzak
Bullshit.Op maandag 28 mei 2001 23:44 schreef Ra5a het volgende:
Jammer dat ie niet op Win 2K werkt echt jammer
singleplayer zeker Deus Ex!
Nolf lijkt me ook erg leuk, maar moet eerst nog de speech ergens vinden voordat ik daar aan ga beginnen
no doubt about it!
laatst op een lan nog gespeelt, drunken missile!
1) Outlaws (eerste spel met een scope op het geweer). Uren gespeeld over lan
2) No one lives forever gewoon een koel game
3) Deus Ex ziet er schitterend uit en het is nog leuk ook.
IGI
SOF
Verwijderd
Ik heb een nVidia videokaart, daarop loopt ie dus echt baggerOp maandag 28 mei 2001 21:53 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Jammer anders had ik het wel uitgespeeld
Denk dat ik het toch maar eens uit de kast haal, want het is toch één van de betere spellen idd! Maar ik zit nu op school
Verwijderd
Verwijderd
op mijn pctje loopt het ook best wel relax, op de joogste resolutie loopt het nog steeds lekker strak, zie hieronder voor specs. ps ik post nu vanaf school, en de verbinding is hier best brak:rOp maandag 28 mei 2001 21:53 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Verwijderd
Misschien wil hij alleen weten wat de beste shooters zijn op Q3, UT en HL NA!!! omdat iedereen dat gaat posten als hij dat niet in z''n topic zet, er bestaan dus ook nog andere goede games!Op dinsdag 29 mei 2001 11:57 schreef Dark_Neve redelijk tot zeer veel onzin
Verwijderd
helaas zijn deze al best oud, hoewel ik moet toegeven dat ze wel goed zijn. voor offline gamen vind ik zxe wel grof saai:r:rOp dinsdag 29 mei 2001 11:57 schreef Dark_Neve heel veel onzin:
Je bent echt dom als je vraagt wat is de beste shooter zonder Q3 UT en HL, want dat zijn de beste shooters!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Is dit dan een contest voor de beste game of voor 1 of andere lul die een spel wil gaan halenOp dinsdag 29 mei 2001 12:01 schreef xDeLiriuMx nog lompere onzin dan Dark_Neve:
[..]
Misschien wil hij alleen weten wat de beste shooters zijn op Q3, UT en HL NA!!! omdat iedereen dat gaat posten als hij dat niet in z''n topic zet, er bestaan dus ook nog andere goede games!
Verwijderd
Op dinsdag 29 mei 2001 12:05 blaatte Dark_Neve het volgende uit:
[..]
Is dit dan een contest voor de beste game of voor 1 of andere lul die een spel wil gaan halen![]()
![]()
BTW moeilijk hè typen
Verwijderd
laten we allemaal gewoon proberen die gast te helpen, alleen je kan het gewoon het best bij Tegenaanval, Onecht Toernament, Aardbeving 3, enz enz spelenOp dinsdag 29 mei 2001 12:05 schreef Dark_Neve het volgende:
[..]
Is dit dan een contest voor de beste game of voor 1 of andere lul die een spel wil gaan halen![]()
![]()
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
En er is ook een vette manga film van te krijgen!
Verwijderd
Bij mij werkte het ook wel, alleen met bepaalde Detonator drivers, en daarmee deed Soldier of Fortune het niet meerOp dinsdag 29 mei 2001 13:20 schreef JeanLucPicard het volgende:
Waarom aankloten? CS werkte hier in W2K gewoon in 1 keer!
Verwijderd
Dat ligt dat toch aan je computer want hier draait ''ie zelfs beter dan op Win98SE!Op maandag 28 mei 2001 23:44 schreef Ra5a het volgende:
Counter-Strike all the way jammer dat ie niet op Win 2K werkt echt jammer
typo
Redneck Rampage was idd ook wel geinig. Verder vond ik Shogo en SoF ook errug gaaf. Vooral Shogo was eigenlijk best wel een goed spel...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Helaas is er alleen nog maar een multilpayer-test.
Gore is zeer snel en heeft mooie wapens.
Ik kan bijna niet wachten op de release . .
Gore =
Check it out ! http://www.3dfiles.com/cgi-bin/dlftp.cgi?ftp.zdnet.com/threedee/games/gore_test.exe
Verwijderd
Ik vond DF2 een grote teleurstelling, vooral omdat het heel haperend liep, DF:LW daarentegen ziet er veel strakker uit en loopt veel beter op mijn compieOp dinsdag 29 mei 2001 15:47 schreef Captain Pervert het volgende:
Oh ja inderdaad Delta Force 1 en 2 natuurlijk. Deel 3 voegde wat elementen toe maar het eindresultaat haalt het IMHO om diverse redenen niet bij zijn voorgangers.
Idd, 2 vonk de slechtste, 3 de beste vanwege lekkere 3d ondersteuningOp dinsdag 29 mei 2001 17:59 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
Ik vond DF2 een grote teleurstelling, vooral omdat het heel haperend liep, DF:LW daarentegen ziet er veel strakker uit en loopt veel beter op mijn compie
FlameOp dinsdag 29 mei 2001 12:05 schreef Dark_Neve het volgende:
[..]
![]()
PSN
- Q2 Engine
- Lekkere muziek (Cypress Hill)
- Origineel thema (Gangsta)
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Helemaal vergeten! En SWAT3 was ook goed, maar Thief 2 was helemaal een topper...Op dinsdag 29 mei 2001 04:11 schreef PiNDa.CoM het volgende:
gasten, gasten, gasten, jullie vergeten allemaal om Rogue Spear, Urban Operations en Covert Operations te noemenIk ben diep teleurgesteld in jullie, want dit is toch wel de meesterlijkste (tactical)shooter aller tijden!
was Thief 2 dan multiplayer ???Op dinsdag 29 mei 2001 21:57 schreef DEM het volgende:
[..]
Helemaal vergeten! En SWAT3 was ook goed, maar Thief 2 was helemaal een topper...
[Ik ben errrug slaperig
PSN
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Dat spel heeft zo ontzettend veel diepgang en fantastische graphics....
Na een uurtje spelen zit je helemaal midden in het verhaal, en wil je persé weten hoe het afloopt.
Dat verhaal is trouwens absoluut de moeite waard.
Voor mij blijft Unreal Tournament de nummer 1, maar "DE" komt akelig dicht in de buurt van de perfecte shooter.... (alleen jammer dat het zo kut draait op NVIDIA chipsets)