Toon posts:

[BC3] Settlers 4 is te oud voor patch

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier versie 756 en wil hem updaten naar 815. Maar daar is geen patch voor. Kan iemand mij daaraan helpen???

Of eerst naar een nieuwere versie en dan naar 815, kan ook misschien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kun je ''m niet gewoon opnieuw installeren? Ik heb hier ook gewoon de patch over de officiele installatie gedraaid, doet het prima.

Tenzij je natuurlijk een illegale versie hebt, dan kon je wel eens een problemen hebben :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
716 is versie van release
756 is mijn versie

zegt dit genoeg?

zo niet, dan dit wel:
ik heb geen setup, alleen een s4.reg

heb al wel een crack, maar alleen nog niet de juiste patch. (crack is niet zo moeilijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 28 mei 2001 14:41 schreef Whistler112 het volgende:
716 is versie van release
756 is mijn versie

zegt dit genoeg?

zo niet, dan dit wel:
ik heb geen setup, alleen een s4.reg

heb al wel een crack, maar alleen nog niet de juiste patch. (crack is niet zo moeilijk)
Volgens mij helpt het wel als je em origineel koopt.... zulke dingen komen wel vaker voor bij rips en isos

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 mei 2001 14:48 schreef Spike5000 het volgende:

[..]

Volgens mij helpt het wel als je em origineel koopt.... zulke dingen komen wel vaker voor bij rips en isos
bedankt hoor! heel fijn, was er zelf niet opgekomen.

nee maar ff serieus, ik hem nog ongeveer 12 gulden, dus dat gaat niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Staat er nix op www.doemaarniet.com ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Op maandag 28 mei 2001 14:50 schreef Whistler112 het volgende:

[..]

bedankt hoor! heel fijn, was er zelf niet opgekomen.

nee maar ff serieus, ik hem nog ongeveer 12 gulden, dus dat gaat niet lukken
Settlers 4 kost maar 99 piek.... een paar daagjes in de lokale supermarkt, of een weekje kranten lopen et voila.

Wat betrefd de warez versie: Er zijn een aantal foute beta versies in omloop geweest... ik heb voor dat ik em gekocht heb (jawel!) ook een een of andere ISO gedownload die een beetje beta/brak bleek te zijn. En nee, daar kun je dan geen patch overheen jassen.

Dat moet je maar gewoon accepteren als een van de nadelen van illegale software... vaak niet te patchen, tenzij je een goede ISO kopie hebt van het orgineel.

Verder is wareze niet geaccepteerd in deze nieuwsgroep... of waren het nou alleen links? Laten we er in ieder geval maar over ophouden, je kunt nog makkelijk voor het einde van deze maand 99 piek verdienen...

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Links naar warez etc horen hier niet thuis. Als je een spel illegaal ergens vandaan haalt moet je maar accepteren dat niet altijd alles even goed werkt.

Voor de rest 1 waarschuwing voor Razkin voor een link en 1tje voor Whistler voor warezrequest. En beloven dit niet meer hier te doen ;)
Pagina: 1