[BC3] Unreal Tournament

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Beste mensen ik heb een paar vraagjes
Ik speel al een tijdje counterstrike, een redelijk zwaar spel, ik weet als ik daar ALT+TAB druk (naar windows gaan) alles vastloopt, dat moet ik dus niet doen, in Quake III Lukt dit wel... en terugkeren lukt ook zonder vastlopen, lukt dit ook bij Unreal Tournament?

2)Unreal Tournament start hier heeel langzaam op, ik denk dat het te maken heeft met het filmpje op''t begin, ik heb gezocht en geezocht maar ik kan het niet uitzetten, is daar een truukje voor? (het filmpje (introowtje) aan''t begin)

mijn systeem:

Processor: AMD K6(2)400
Geheugen: 128 SDRam
VideoKaart: Intel740i
Monitor: 17" (1280x1024)
SpeelResolutie: 640x480

in counterstrike speel ik trouwens op 800x600 met een fps van 5-15... In Unreal Tournament weet ik het niet...

ik heb in Unreal Tournament ook alles lager gezetten (low detail textures etc!)

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:41

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• RedHat
heej,thanks!!
kijken of je daar ook DODGEN kan leren :)

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:12

Gallus

Cheesy

Speel jij echt CS met een framerate van 5-15? Dat is toch geen spelen?
Dodgen in UT hoef je ook niet te leren, dat moet je gewoon doen. :)

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• RedHat
Op maandag 28 mei 2001 15:20 schreef Gallus het volgende:
Speel jij echt CS met een framerate van 5-15? Dat is toch geen spelen?
Dodgen in UT hoef je ook niet te leren, dat moet je gewoon doen. :)
ja... en kom dan niet met "dan kun je niet mikken" ''t lukt mij aardig goed...! vroeger speelde ik met 5 fps MAXIMAAL!, was met een 14" monitor met m''n 17" monitor is dat omhooggeschoten!! alleen smokebombs vind ie niet leuk... ik zit in de clan [GoT] ''t bevalt me PRIMA... ik doe gewoon m''n best.. ik denk als ik 80 fps haal dat het DAN pas moeilijk is om te richten voor mij, voor mij die jarenlang spelletjes gespeeld heeft met 5 fps - 15 fps (ohja... dit is geen flame maar uitleg... dus ook niet als flame opvatten ofzow! gewoon vriendelijk opvatten :P)

Verwijderd

Wow, met een fps van 15 begin ik helemaal te flippen na een tijdje... :P

• RedHat
Op maandag 28 mei 2001 15:27 schreef 007 het volgende:
Wow, met een fps van 15 begin ik helemaal te flippen na een tijdje... :P
Ik flip altijd al :P dat is dus meer standaard ;)

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:12

Gallus

Cheesy

Op maandag 28 mei 2001 15:25 schreef Wesley het volgende:

[..]

ja... en kom dan niet met "dan kun je niet mikken" ''t lukt mij aardig goed...! vroeger speelde ik met 5 fps MAXIMAAL!, was met een 14" monitor met m''n 17" monitor is dat omhooggeschoten!! alleen smokebombs vind ie niet leuk... ik zit in de clan [GoT] ''t bevalt me PRIMA... ik doe gewoon m''n best.. ik denk als ik 80 fps haal dat het DAN pas moeilijk is om te richten voor mij, voor mij die jarenlang spelletjes gespeeld heeft met 5 fps - 15 fps (ohja... dit is geen flame maar uitleg... dus ook niet als flame opvatten ofzow! gewoon vriendelijk opvatten :P)
OK :)
Ik kan het me alleen niet voorstellen dat je met zo''n lage framerate kan spelen. Ik niet in iedergeval, ik zou me echt constant dood ergeren. Echtwel mooi dat jij toch nog aardig kunt fraggen op die manier!

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Pagina: 1